|
Post by pokemon on Jun 22, 2015 9:14:00 GMT
eh, tota mitäs täällä tapahtuu oon ollu epäakti, koska öö ei kai mitään erikoisempii. pääseks pelaa?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 24, 2015 16:27:45 GMT
Ramielle El Leimar hymyili, mutta tällä kertaa kuivaa, närkästynyttä hymyä. Närkästynyt hän oli näkemästään: hellhound käyskenteli yhä hänen näköpiirissään, kuin tuolla ei olisi mukamas ollut parempaa tekemistä. Nainen näytti tutulta, mutta Ramielle ei saanut päähänsä tuon nimeä, ennen kuin tuo avasi suunsa. Ja kun nainen avasi suunsa, ei Ramielle voinut olla muistamatta kenestä oli kyse. ’’Tanya’’, hän ajatteli kylmästi, näyttäen siltä ettei aikoisi uhrata naiselle elettäkään. ’’Todella hyvät’’, hän päästi kuitenkin hetken päästä suustaan, jatkaen ärsyttävän vähäeleistä linjaa. Ramielle ei pitänyt taaskaan mitään kiirettä sanoissaan, hän savutteli hetken hengitellen tupakkansa myrkkyjä ja katseli ylös horisonttiin samalla mukamas tylsistyneenä haukotellen. Sitten hän laski katseensa takaisin Tanyaan, kohotti kulmiaan, kuin olisi unohtanut koko naisen olemassaolon. ’’Harmi vain, että kulkukoirat ovat aina pilaamassa maisemaa’’, hänen suustaan pääsi pienen, puoliksi tahattoman virneen saattelemana. Jalka tuntui taas kipeältä, mutta Ramielle yritti parhaansa mukaan olla välittämättä siitä. Hänellä ei ollut mitään aikomusta näyttää omaa heikkoutta viholliselleen tai ylipäätään kellekään. Savuke hänen kädessään veteli viimeisiään. Ramielle antoi sen palaa vielä hetken, kunnes tumppasi sen tutun tapansa mukaan seinään ja tiputti sen sitten alas ikkunasta. Attachment Deleted//anteeks että kesti
|
|
|
Post by wifix on Jun 25, 2015 14:34:00 GMT
Tanya Debora Faye
Faye puri tapansa mukaisesti alahuultaan, vaihtaen painoaan oikealta jalaltaan vasemmalle. Katseensa kiharapää puolestaan piti tiukasti ikkunan äärellä keikistelevässä naisessa, pienen, ärsyttävän virneen leikitellen jälleen huulillaan. Aseensa hän sujautti takaisin farkkuihinsa, alaselän kohdalle niin että neiti saisi sen nopeasti takaisin käteensä tarpeen vaatiessa. Vaaleanharmaan hupparin reuna laskettiin vielä aseen esille jääneen kahvan päälle - aivan vain siltä varalta, ettei kukaan sitä huomaisi, vaikkakin ikkunan ääressä oleva Leimar sen selkeästi olikin jo nähnyt. "Minä kun aina luulin että tykkään kulkukoirista, sellaisten kanssa kun näytät asuvankin", Debora tokaisi, kasvoilla pysyen tiukasti tuo pieni, jopa omia hermojaankin raastava virnistys. Kätensä hän sulloi takaisin hupparinsa taskuihin, joissa niitä suurin osa ajasta pideltiinkin, ottaessaan pari vaivaista askelta lähemmäs rakennusta.
/tökeröääää
|
|
|
Post by MayMay on Jun 30, 2015 10:05:19 GMT
Cam kaipais seuraa :/
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 30, 2015 11:18:46 GMT
Ramielle El Leimar myhäili ikkunan ääressä katsellen nuorta hellhoundsia, joka puolestaan piti katseensa tiukasti kiinni hänessä. Hellhound näytti piilottelevan asettaan, tuskin Ramiellelta mutta kenties mahdollisilta ohikulkijoilta – jotka siis käytännössä olivat sillä seudulla pieni mahdottomuus. Ramielle irvisti kivusta (jalkansa tähden), mutta muutti ilmeensä samantien sulavasti ivalliseksi virneeksi. Tanyan letkautukseen Ramielle ei kehdannut tai osannut sanoa mitään järkevää, sen sijaan hän vain nosti leukaansa hieman näyttäen entistäkin ylimielisemmältä. ’’Pysyhän rakki omalla puolellasi’’, Ramielle tiuskaisi kun tajusi Tanyan ottavan taas askelia lähemmäs päämajaa ’’ellet tahdo samanlaista kohtaloa kuin kavereillesi’’, hän jatkoi pahantahtoisesti katsoan vihollistaan silmiin ilkeän läpitunkevasti. Ramielle liioitteli tarkoituksella. Eihän hellhoundseilla ollut kuin yksi haavoittunut, eikä Ramielle itsekään ollut aivan täysissä voimissaan, mutta se ei haitannut. Riitti, että vihollinen luuli Ramiellen olevan vahvoilla. Nainen kokeili taskuaan. Ase oli yhä siellä. Ja sen lipas oli tyhjä. Mutta sitäkään Tanya ei tietäisi… vielä. Attachment Deleted//mulla oli jonkin aikaa pieni inspin puute mut olen yhä täällä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 30, 2015 11:23:17 GMT
Ramielle ja Cam on samassa jengissä mut ravensien päämajassa ei tapahtumista päätellen oo ollu nyt muita kun Valencia ja Ramielle, mut jos haluat niin sun Cam on voinu vaikka olla siinä lähistöllä jollain 'tarkastuskierroksella' tai ihan viattomalla pikkukävelyllä, mut tullessaan päämajalle se huomaa Tanyan ja emt, jää kyylää jostain tai jotain? Ramielle on siis päämajassa toinen jalka brutaalisti sanottuna paskana, katselemassa ikkunasta Tanyaa joka käyskentelee Ravensien päämajan edessä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 9, 2015 22:23:15 GMT
hmmph.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 16, 2015 19:00:02 GMT
///nyt joku jos roolis jotain
|
|
|
Post by sini on Jul 16, 2015 19:43:57 GMT
///nyt joku jos roolis jotain apua oon unohtan et oon tässä roolipelissä mä voin kyl roolaa sun kanssas jotaa koska näköjään hahmot samassa jengissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 16, 2015 19:47:45 GMT
///nyt joku jos roolis jotain apua oon unohtan et oon tässä roolipelissä mä voin kyl roolaa sun kanssas jotaa koska näköjään hahmot samassa jengissä :'D kyllä mullakin meinas välillä unohtuu. ja juu, rooli toki niin saatas tätäki vähän heräteltyä eloon
|
|
|
Post by sini on Jul 16, 2015 19:50:36 GMT
apua oon unohtan et oon tässä roolipelissä mä voin kyl roolaa sun kanssas jotaa koska näköjään hahmot samassa jengissä :'D kyllä mullakin meinas välillä unohtuu. ja juu, rooli toki niin saatas tätäki vähän heräteltyä eloon onks tässä mitä tapahtunu jaja missä sun hahmos on?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 17, 2015 17:37:56 GMT
:'D kyllä mullakin meinas välillä unohtuu. ja juu, rooli toki niin saatas tätäki vähän heräteltyä eloon onks tässä mitä tapahtunu jaja missä sun hahmos on? mun hahmo vissii raahautu taas tohon ikkunapaikalleen ja kettuilee taas Tanyalle
|
|