|
Post by petefromtheshop on Nov 4, 2016 16:21:24 GMT
voin tehä sullekin pannukakkua jos haluat! Joo tee! Pidetään koko kattilalle pannaripäivät! mahtavaa, pääsen leipoo! lukitkaa keittiönne, pete on tulossa!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 6, 2020 19:11:00 GMT
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 13, 2020 15:49:08 GMT
Miten mä saatoinkaan unohtaa epilepsiapizzan ;__;
|
|
|
Post by Miopod on Apr 13, 2020 18:06:13 GMT
olikos epilepsiapizza täälä vai ankkalas?
mulla sulautuu nää aikakaudet yhteen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 13, 2020 18:10:15 GMT
olikos epilepsiapizza täälä vai ankkalas? mulla sulautuu nää aikakaudet yhteen Eiks se ollu early kattila era? Ankkala pysy vaan semmosena ruskeena aina kunnes se admin pamautti sen vaan pois, eikö? ankkala oli kyllä outo onneks on kattila
|
|
|
Post by Miopod on Apr 13, 2020 18:11:48 GMT
olikos epilepsiapizza täälä vai ankkalas? mulla sulautuu nää aikakaudet yhteen Eiks se ollu early kattila era? Ankkala pysy vaan semmosena ruskeena aina kunnes se admin pamautti sen vaan pois, eikö? ankkala oli kyllä outo onneks on kattila olin kyl tosi innoissani siitä ankkala nimestä ku tykkään niin paljo ankoista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 13, 2020 18:15:25 GMT
Eiks se ollu early kattila era? Ankkala pysy vaan semmosena ruskeena aina kunnes se admin pamautti sen vaan pois, eikö? ankkala oli kyllä outo onneks on kattila olin kyl tosi innoissani siitä ankkala nimestä ku tykkään niin paljo ankoista aw oishan se ihan hauskaa jos oltais joltain taapertavia ankkoja mut. Katit on söpöjä kanssa. Ja tykkään tästä pinkistä teemasta :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2020 13:43:15 GMT
Vaihtoehtotodellisuus, jossa Ankkala ei kadonnut kuin ajatus mun päähän: pete kirjoittaa joulukalenteria jossa foorumilaiset on ankkoja, jollain on rahasäiliö, Kroisos Pennonen syö knallinsa
|
|
|
Post by Miopod on Apr 14, 2020 17:23:39 GMT
Vaihtoehtotodellisuus, jossa Ankkala ei kadonnut kuin ajatus mun päähän: pete kirjoittaa joulukalenteria jossa foorumilaiset on ankkoja, jollain on rahasäiliö, Kroisos Pennonen syö knallinsa pete itse on aku
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 14, 2020 17:56:57 GMT
Vaihtoehtotodellisuus, jossa Ankkala ei kadonnut kuin ajatus mun päähän: pete kirjoittaa joulukalenteria jossa foorumilaiset on ankkoja, jollain on rahasäiliö, Kroisos Pennonen syö knallinsa Tässäkö idea seuraavaan kalenteriin?
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 15, 2020 11:57:23 GMT
Vaihtoehtotodellisuus, jossa Ankkala ei kadonnut kuin ajatus mun päähän: pete kirjoittaa joulukalenteria jossa foorumilaiset on ankkoja, jollain on rahasäiliö, Kroisos Pennonen syö knallinsa Tässäkö idea seuraavaan kalenteriin? Portaali aukeaa ja kisut lentää ankkaulottuvuuteen : ^O
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 15, 2020 15:59:59 GMT
Mikä pannari?!?! Kävin ankkalas kaks kertaa: ekan kerran vilkasin ropeja ja tokal kerral ku se oli just poistettu ah, löysin sen! tässä (huom, kannattaa kattoo istualteen, muuten sen mahtavuus voi alkaa huimaa): aijaa.com/UmYj4PHUUSIN KOSKA YRITIN AVATA TON LINKIN (vaik arvasinkin ettei se toimi enää lol) JA
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 15, 2020 16:00:31 GMT
PS. pus Pete tiedän et rakastat noita välilehtiä
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 15, 2020 16:02:25 GMT
PS. pus Pete tiedän et rakastat noita välilehtiä en oo pete mut voin ilmaista epämieltymykseni
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 15, 2020 16:28:44 GMT
PS. pus Pete tiedän et rakastat noita välilehtiä en oo pete mut voin ilmaista epämieltymykseni Pus sinullekin!!
|
|