|
Post by zuttathezombie on Apr 20, 2020 16:38:59 GMT
True Colors
Nyt kun on nähty jännät ja oudot leffat niin päästiinkin sinne tylsien joukkoon. Ekan 10min aikaan olin että 'VAU TÄMÄ ON HOMOIN EI-HOMO LEFFA IKINÄ' koska toinen päähenkilöistä sanoi JC:n olevan ainut hänen rakastamansa mies. Paitsi että se on sitä platonista miesten rakkautta. Se ei oo homoa jos ei kato silmiin. En tiedä oliko tää aihe vaan jotenkin niin tylsä etten jaksanu, kun kyseessä kuitenkin oli senaattorivaalit ja se, miten politiikka on yhtä kusettamista. Niinku juu politiikka on ihan mielenkiintosta mutta vaalit lakkaa kiinnostamasta mua siinä vaiheessa kun oon oman äänestyslippuni heittäny laskettavaksi. Sit vaalien jälkeen saan kirota kun paskimmat voitti. Tässä leffassa oli melkein JC:n nudet. Siitä plussaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 20, 2020 19:26:13 GMT
miten voit kattoo näitä tämmöstä tahtia
katon ehkä yhen leffan vuodessa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 20, 2020 19:26:44 GMT
miten voit kattoo näitä tämmöstä tahtia katon ehkä yhen leffan vuodessa OON KATTONU YHDEN JOKA PÄIVÄ
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 20, 2020 23:20:57 GMT
miten voit kattoo näitä tämmöstä tahtia katon ehkä yhen leffan vuodessa OON KATTONU YHDEN JOKA PÄIVÄ no on se nyt aika paljon
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 29, 2020 12:30:06 GMT
pöö
teen tulevaisuudessa todennäkösesti tylsyyskuolemaa (ah sain orgasmin tosta allitteraatiosta) suurimman osan viikosta koska siirryin kokopäiväisestä työstä viiskytprosenttiselle, joten tarviin sisältöä elämääni
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 29, 2020 12:41:34 GMT
mut hei katoin the princen täs joku ilta koska tylsyys + netflix joten
the prince
entisen mafioson tytär kidnapataan kostoksi jostakin vanhasta virheestä. kyseinen mies lähtee etsimään tyttöään tän tytön koulukaverin vihjeiden perusteella. matkan varrella tää kaveri kuitenkin pitää saada turvaan ja se viedään myös entisen mafioson eli jc:n luo. mun mielestä vuosisadan diili. jc vielä varmistaa, että sen ei tartte vaarantaa ketään, mut ammuskeluksi se lopulta menee. tää oli vähän meh. jc:tä ei näkyny loppujen lopuks paljon ja täs oli vitusti miesenergiaa, koska se päähenkilö oli aivan voittamaton. mun iskä vois tykätä tästä leffasta, kun ammuttiin sen verran paljon.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 11, 2021 20:44:39 GMT
mulla oli tylsää pari iltaa sitten, joten katoin 1408siis apua, tän voi tiivistää siten että jc kärsii kaks tuntia putkeen. perustuu stephen kingin lyhyeen samannimiseen tarinaan. siinä paranormaaleihin ilmiöhin perehtynyt, mutta kyynistynyt kirjailija menee hotelliin ja pyytää yöpyä huoneessa 1408. siellä oli tapahtunut monta kuolemaa. hotellin omistaja yrittää ylipuhua ja lahjoa jc:n, ettei yöpyisi siellä, koska kukaan ei oo kestänyt tuntia pidempään joko a) tappamatta itseään tai b) tulematta hulluksi. jc kuitenkin on niin kyynistynyt, kun kaikki paikat, joissa "kummittelee" on ollu vaan kusetusta. no ei se ollut. siellä alkaa kummitella tosi rajusti/jc hallusinoi ihan satasella (miten haluaakaan tulkita) ja no, elokuvan loppu spoilerissa: {Spoileri} jc vitun seksikkäästi sytyttää huoneen tuleen samalla kun istuu polttamaan röökiä ennen kuin heittää tuhkakupin ikkunasta, jolloin huone syttyy ilmiliekkeihin
suosittelen!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 13, 2021 19:48:01 GMT
hot pursuit
ensinnäkin: tän leffan traileri kusee. toiseksi: JC OLI ILMAN PAITAA VARMAAN KOLME MINUUTTIA
ihan hyvä leffa, ei juonellisesti maailman syvällisimmästä päästä mut just sellasta aivot narikkaan -katsomista, ihan viihdyttävä. ainakin paljon parempi kokemus, kuin mitä traileri antoi odottaa.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 5, 2021 21:58:04 GMT
grace is gone
jc on inttileski ja hyvin pian leffan alussa myös leski, kun vaimo kuolee rintamalla, olikohan irakissa. leffa pyörii sen ympärillä, miten vaikeeta siitä menetyksestä on kertoo sen kahdelle tyttärelle. ihan koskettava leffa, mut musta tuntuu et mun oli vähän vaikee samaistua siihen, kun ei nää amerikkalaisten sotimiset hirveästi kosketa mun jokapäiväistä elämää.
|
|