|
Post by petefromtheshop on Apr 13, 2020 18:28:10 GMT
Mistä unelmoitte? Mitä unelmoitte tekevänne, missä unelmoitte asuvanne jne... Haluan kuulla teidän villeimmät fantasianne! Tai vaatimattomat haaveenne, kumpia teillä sit onkaan.
Mun unelma: 1. tule kuuluisaksi taiteilijaksi (tai hyppää suoraan kohtaan kaksi) 2. katoa mystisesti ja ala elämään jotain vaatimatonta mökkielämää kaukana kaupungista. hanki ehkä laama ja kissoja. Opettele kasvattaa kasveja. Tai siis pitämään ne elossa. 3. elä vanhaksi (=ryppyiseksi) ja ryhdy rock-mummoksi. Kaikkiin näihin kolmeen vaiheeseen tulee liittyy kirjo ystäviä ja muita ennaltamäärittelemättömiä ihmissuhteita, keitä elämä sit eteen heittääkään.
|
|
|
Post by Miopod on Apr 13, 2020 19:02:35 GMT
Mä haluan asua maalla jonku ihanan cowboyn kanssa joka rakastaa mua ja mä rakastan sitä, ja sit meillä ois koiria ja jotain lintueläimiä. Varmaan ankka. Sit meil ois vanha hevonen, vaikka mä pelkäänki hevosia, mut se cowboy haluis hevosen koska se on cowboy joten, me hankittais sit sille hevonen. Ite en haluais tulla raskaaksi, enkä muutenkaa ainakaa heti lapsia, mut ehkä me löydetään jostain metsästä joku suolapsi jossain vaihees, tai sit adoptoidaan yks jos se cowboy haluaa lapsia. Sit me seikkaillaan paljo ja tehdään kaikkia roadtripejä meidän pakulla. Sit suostun ehkä nousemaan hevosen selkäänki sen kanssa, koska se lupaa pitää musta kiinni etten putoo. Sit me ratsastetaan piknikeille.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 15, 2020 16:02:12 GMT
Haluan kuulla teidän villeimmät fantasianne! Pete haluatko oikeesti kuulla mun yksityiskohtaisen kuvauksen siitä mitä tekisin JC:n kanssa
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 15, 2020 16:11:23 GMT
Haluun tutkia jotain vinhaa, mieluiten tekisin pitkää projektia kivassa ryhmässä ja löytäisin jotain uutta ja ihmeellistä. Mieluiten asuisin kaupungissa ja jos tulisins en verran hyvin toimeen et mulla ois kämpässä erillinen makuuhuone ja tiskikone. Ois myös siistiä jos sinne mahtuis sohva ja pari kiisua. Rönttöpönttöstä en varsinaisesti tarvii mut joku vakavampi sutina ois ihan hauskaa. Ehkä. Haluun kans saunan. Sit ois kans siistii jos en ois enää kroonisesti sairas, aina voi unelmoida. Ois myös mukavaa jos mun ystävyyssuhteet pitäis ja näkisin mun kavereita tiuhaan ja voisin jatkaa hölmöilyä niiden kanssa.
Yleisesti ottaen haluun tehä jotain josta on hyötyä, en ees haluu mitään kovin vinhaa atm. Plus haluun olla cool mummeli joskus.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 16, 2020 11:47:46 GMT
Haluan kuulla teidän villeimmät fantasianne! Pete haluatko oikeesti kuulla mun yksityiskohtaisen kuvauksen siitä mitä tekisin JC:n kanssa EN EN EI EI NOOOOOOOOOO
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 16, 2020 19:13:19 GMT
Pete haluatko oikeesti kuulla mun yksityiskohtaisen kuvauksen siitä mitä tekisin JC:n kanssa EN EN EI EI NOOOOOOOOOO Niin mä vähän ajattelinkin :]
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:37:10 GMT
Ainakin siitä unelmoin, että hankin vielä jonain päivänä kissan c:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2020 16:23:26 GMT
<3 se on aina unelma jopa sillon kun jo omistaa kissan, sitä haluaa toisen :DD tällä hetkellä hommaan kissoja vaan simssissä lol
|
|
|
Post by Sibe on May 18, 2020 13:44:11 GMT
<3 se on aina unelma jopa sillon kun jo omistaa kissan, sitä haluaa toisen :DD tällä hetkellä hommaan kissoja vaan simssissä lol hahaha XD
oispa simsissä se lemmikki lisäri
|
|
|
Post by Miopod on Dec 1, 2020 3:23:35 GMT
H A L U A N K O I R A N
|
|