|
Post by petefromtheshop on Apr 10, 2020 16:14:50 GMT
foorumia eloon ja inspiraatiota ruoanlaittoon, kaikki voittaaa eikö? en löytäny tälle omistettua aihetta ennestään mut sellanen saattaa olla jo olemassa t. surkein mode ikinä (kai oon yhä moderaattori?) Mä kokeilin jotain ihmeellisiä perunakakkuja??? emt sovelsin koska mulla ei ollu kaikkia aineksia ja niistä tuli sellasia nyyttejä jotka täytin aurinkokuivatuilla tomaateilla, oliiveilla ja paistetulla soijarouheella. En myöskään laittanu niihin sokeria hmh niiku tossa ohjeessa jonka nyt liitän tähän kaikesta huolimatta. Voin sanoo et niistä mun ei tullu yhtä kauniita!!! Ne myös jäi vähän raa'aks koska oon malttamaton ja tein niistä liian paksuja. Mun versiot oli aika 2/5 mut yritän ehkä uudestaan joskus erheistäni viisastuneena
älä ikinä luota söpöihin aasialaisiin resepteihin tai siis korjaan: älä ikinä luota pystyväs loihtimaan niitä itse, niistä tulee aina ihan kauheen näkösiä
|
|
|
Post by Angelus on Apr 10, 2020 19:43:54 GMT
Ööh... Mitähän oon viimeksi tehnyt. En muista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 11, 2020 14:57:12 GMT
paistoin kikherneitä + soijarouhetta + pakastepinaattia ja maustoin soijakastikkeella, valkosipuli- ja inkiväärijauheella ja currylla
Tää on ihan liian hyvää ollakseen näin helppoo ja halpaa, kannattaa kokeilla!!!
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 11, 2020 19:16:24 GMT
Tein härkispyöryköitä. Oli ihan jees, vaikka puolet perheestä ei kyennyt yhtä pyörykkää enempää syömään. Jäipähän mulle ruokaa moneksi päiväksi.
|
|
|
Post by Miopod on Apr 11, 2020 20:17:44 GMT
Paistoin makkaran nuotiossa takapihalla
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 11, 2020 21:49:14 GMT
Paistoin makkaran nuotiossa takapihalla oispa takapiha ja nuotio Meen aina juhannuksena/joskus kesällä kotiin ja sit kokkaillaan kavereiden kaa ulkona nuotiossa kaikkee ja se on ihan parasta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 12, 2020 11:13:53 GMT
Tein punajuuripihvejä
oon aika ylpee siitä miten hyvin nää onnistu vaikken käyttäny mitää reseptiä, kuhan sähläsin.
Käytin vaan kaks punajuurta mut tästä tuli ihan jäätävä määrä. Paistoin jo viis mut mulla on tota mönjää vielä niin paljon et taidan tehä näitä pakkaseen valmiiks
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 12, 2020 20:43:17 GMT
Sekotin pussillisen valmistomaattikeittoa desiin makaronia.
En tiedä suosittelenko tätä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 13, 2020 8:28:54 GMT
Töissä paistoin grillinakkeja uunissa ja laitoin kylkeen perunasalaattia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 13, 2020 8:59:14 GMT
tein eilen suklaakakkua ups. tai se ups oli kun söin sen. kaiken.
testasin jotain reseptiä jossa tehään kakku vaan valmiista kekseistä ja maidosta
en tiiä suosittelenko tätä, oli se helppoo ja nopeeta mut ei se nyt ollut ihan sama asia kun kakkukakku. (jos teillä on vegaanisia suklaakakkureseptejä niin otan niitä vastaan)
|
|
|
Post by Miopod on Apr 13, 2020 18:07:28 GMT
tein popcornia popcorn koneella
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 13, 2020 18:12:31 GMT
Tein perunamuusia (....muussasin vaan perunat ja laitoin suolaa krhmrhmh) ja paistoin niitä punajuuripihvejä. Tää oli kyllä oikein mukavaa ruokaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 15, 2020 12:42:23 GMT
paistoin soijarouhetta ja kasviksia ja söin sen perunoiden kera.
Mietin että pitäiskö kokeilla yhtä suklaakakkureseptiä...... oon ihan hurahtanut suklaakakkuihin
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 15, 2020 16:04:23 GMT
Tein stir fryta pakastevihanneksista, tofusta ja nuudeleista. Tää on mun lempparia sillon ku en jaksa nähdä vaivaa.
Ps Pete tee kakkua
|
|
|
Post by Miopod on Apr 15, 2020 16:25:47 GMT
pussikanttarellirisoton
|
|