|
Post by petefromtheshop on Apr 10, 2020 9:41:10 GMT
Tuli vaan mieleen kun tajusin vasta että en tykkää plot twisteistä, ne vaan pilaa aina kaiken. Mä tykkään jostain tarinasta ja siitä miten se kulkee ja niillä hahmoilla, joihin oon ehkä jo investoitunu, on mielenkiintosia keskusteluja ja sit pÄRÄMM DUNDUM joku kirjottajapelle päättää alkaa kikkailee ja pyyhkii sen kaiken pois vaan jotta se tarina ois jotenki cOOL mut sE OLI IHAN HYVÄ ENNEN TÄTÄ MIKSI VEIT MULTA KAIKEN
Okei en inhoo kaikkia mut yks plot twist pilas multa Westworldin (en oo nähny kun ekan kauden enkä haluu jatkaa kun se varmaan vaan pahenee). Ja tää on naurettavaa kun kirjotan aina kaikki omat tarinat täyteen plot twistejä mut ne nyt syntyy vahingossa....
Mut joo kertokaa teidän epäsovinnaisia, epäsuosittuja mielipiteitä tai mielipiteitä joiden ainakin kuvittelette olevan epäsuosittuja (voidaan sitten täällä riidellä siitä onko ne oikeasti)
Lisäks: salaatti on parempaa märkänä huuhon aina salaatin ennen ku teen mitään tai siis ennen ku teen salaattia ton vois käsittää muuten väärin
huuhtelen myös aina kurkun, se on vaan paljon parempaa silleen. muuten se on kuivaa....okei siis tiedän sen olen 99% vettä mut.... se on liian kuivaa jos sitä ei kastele
ja tää ei oo varsinaisesti mielipide mut pienenä me tehtiin piirtelöö sekottamalla jäätelöö ja limpparia. Millon ikinä kerron tästä kellekään menetän kaiken ihmisarvoni niiden ihmisten silmissä ja ne pitää mua hirviönä. Mut parasta on et meidän naapurit teki ihan samaa!! joten tää ei oo pelkkä mun psykoosi, tää on oma kulttuurinsa.
|
|
|
Post by Miopod on Apr 11, 2020 13:19:33 GMT
Mä kans tykkään et tarinat ja sarjat ois semmosia kivoja ja onnellisia, tai et niis ainaki ois onnellinen loppu. Vihaan kaikkia ihmissuhdekriisejä ohjelmissa ja elokuvissa. Pidin varmaan kuukauden tauon Gilmore Girlsistä ku Luke ja Lorelai eros 32949382767548959:n kerran.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 11, 2020 14:52:21 GMT
Mä kans tykkään et tarinat ja sarjat ois semmosia kivoja ja onnellisia, tai et niis ainaki ois onnellinen loppu. Vihaan kaikkia ihmissuhdekriisejä ohjelmissa ja elokuvissa. Pidin varmaan kuukauden tauon Gilmore Girlsistä ku Luke ja Lorelai eros 32949382767548959:n kerran. oispa semmosia mukavan tylsiä onnellisia sarjoja vaikka tykkään kyllä myös pimeistä lopuista toisinaan jos ne on hyvin toteutettuja mut ärsyttää kun nykyään kaiken pitää olla niin synkkää
|
|
|
Post by swordsman on Apr 11, 2020 19:44:01 GMT
Hei mäkin oon samaa mieltä tosta että juonenkäänteet tekee joskus sarjoista huonompia!! Ehkä mä eläydynkin aina tarinaan liikaa, mutta oon jotenkin aina niin helpottunut kun vaikka kauden lopussa kaikki on taas hyvin. Ja sitten kun seuraava kausi alkaa jonkun uuden draaman kanssa niin jotenkin ahdistun ja mun pitää muistuttaa itteäni siitä että se on vaan tarkotuksella käsikirjotettu mahdollisimman kiinnostavaksi :DD
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 11, 2020 20:05:59 GMT
Joo sais kyl olla paljon maltillisemmin juonenkäänteitä monissa sarjoissa. Mun mielestä rasittavinta elokuvissa/sarjoissa on se, kun monen mutkan, käänteen ja polun kautta viimein päästään onnelliseen loppuun, niin sitten elokuvan vaan loppuu siihen enkä pääse näkemään sitä onnellista elämää ollenkaan D:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 11, 2020 21:54:52 GMT
Joo sais kyl olla paljon maltillisemmin juonenkäänteitä monissa sarjoissa. Mun mielestä rasittavinta elokuvissa/sarjoissa on se, kun monen mutkan, käänteen ja polun kautta viimein päästään onnelliseen loppuun, niin sitten elokuvan vaan loppuu siihen enkä pääse näkemään sitä onnellista elämää ollenkaan D: niinpä ihan kauheeta kun ei pääse näkee niitä rakastamiaan hahmoja viimein onnellisena </3 En enää kyllä tiiä onko tää oikeesti kovin epäsuosittu mielipide kun kaikki on tähän mennessä ollut samaa mieltä mun kaa :DD Mut ainakin epämuodikas Hollywoodissa tai missä niitä filmejä nykyään sit tehtaillaankaan
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:43:04 GMT
Tuli vaan mieleen kun tajusin vasta että en tykkää plot twisteistä, ne vaan pilaa aina kaiken. Mä tykkään jostain tarinasta ja siitä miten se kulkee ja niillä hahmoilla, joihin oon ehkä jo investoitunu, on mielenkiintosia keskusteluja ja sit pÄRÄMM DUNDUM joku kirjottajapelle päättää alkaa kikkailee ja pyyhkii sen kaiken pois vaan jotta se tarina ois jotenki cOOL mut sE OLI IHAN HYVÄ ENNEN TÄTÄ MIKSI VEIT MULTA KAIKEN Okei en inhoo kaikkia mut yks plot twist pilas multa Westworldin (en oo nähny kun ekan kauden enkä haluu jatkaa kun se varmaan vaan pahenee). Ja tää on naurettavaa kun kirjotan aina kaikki omat tarinat täyteen plot twistejä mut ne nyt syntyy vahingossa.... Mut joo kertokaa teidän epäsovinnaisia, epäsuosittuja mielipiteitä tai mielipiteitä joiden ainakin kuvittelette olevan epäsuosittuja (voidaan sitten täällä riidellä siitä onko ne oikeasti) Lisäks: salaatti on parempaa märkänä huuhon aina salaatin ennen ku teen mitään tai siis ennen ku teen salaattia ton vois käsittää muuten väärin huuhtelen myös aina kurkun, se on vaan paljon parempaa silleen. muuten se on kuivaa....okei siis tiedän sen olen 99% vettä mut.... se on liian kuivaa jos sitä ei kastele ja tää ei oo varsinaisesti mielipide mut pienenä me tehtiin piirtelöö sekottamalla jäätelöö ja limpparia. Millon ikinä kerron tästä kellekään menetän kaiken ihmisarvoni niiden ihmisten silmissä ja ne pitää mua hirviönä. Mut parasta on et meidän naapurit teki ihan samaa!! joten tää ei oo pelkkä mun psykoosi, tää on oma kulttuurinsa. olen myös aivan samoilla linjoilla tuon salaatin ja kurkun huuhtelemisen suhten
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:43:53 GMT
Joo sais kyl olla paljon maltillisemmin juonenkäänteitä monissa sarjoissa. Mun mielestä rasittavinta elokuvissa/sarjoissa on se, kun monen mutkan, käänteen ja polun kautta viimein päästään onnelliseen loppuun, niin sitten elokuvan vaan loppuu siihen enkä pääse näkemään sitä onnellista elämää ollenkaan D: tää on kyllä hyvin sanottu!!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 26, 2020 12:49:03 GMT
McLennon on totta.
TOSIN näin ajan saatossa se ei enää olekaan niin epäsuosittu mielipide!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2020 16:07:57 GMT
Lisäks: salaatti on parempaa märkänä huuhon aina salaatin ennen ku teen mitään tai siis ennen ku teen salaattia ton vois käsittää muuten väärin huuhtelen myös aina kurkun, se on vaan paljon parempaa silleen. muuten se on kuivaa....okei siis tiedän sen olen 99% vettä mut.... se on liian kuivaa jos sitä ei kastele olen myös aivan samoilla linjoilla tuon salaatin ja kurkun huuhtelemisen suhten aaaa mahtavaa! kaikki aina kyseenalaistaa mut :DDD
|
|
|
Post by Miopod on Apr 30, 2020 13:53:36 GMT
miettikää jos joku tulis tänne nyt jonku tosi radikaalin mielipiteen kanssa kuten "HOMOT KUULUU HELVETTIIN" tai vastaavaa lol.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 1, 2020 10:04:04 GMT
HOMOT KUULUU HELVETTIIN
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 1, 2020 17:10:56 GMT
HELVETTI > TAIVAS
|
|
|
Post by Sibe on May 18, 2020 13:46:51 GMT
olen myös aivan samoilla linjoilla tuon salaatin ja kurkun huuhtelemisen suhten aaaa mahtavaa! kaikki aina kyseenalaistaa mut :DDD mä kyseenalaistan, jos salaattia ei pestä, koska se maistuu kamalalta niin XD
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 29, 2020 16:35:26 GMT
lakut (ei täytetyt) on parempia kuivuneina
ostin joskus lakulootan ja jätin sen ilman kantta viikoks et saisin sitkeitä lakuja
tho pitkät lakut on vielä parempia siihen tarkotukseen
|
|