|
Post by petefromtheshop on Apr 6, 2020 20:58:08 GMT
...koska mä tarviin nyt ymmärrystä omille virheilleni :DDD
Okei ei se nyt niin virhe ollu mut sanotaanko vaikka et
mä värjäsin mun tukkaan skunkin raidan mun blondiin mustalla kestovärillä
mun suunnitelma oli pitää sitä sellasena sivuotsiksena mut tajusin aika pian että 1) kaupungissa tuulee 2) se ei pysy sivussa muutenkaan ::DD
et tota semmosta oon aika varma et mut tunnistaa näistä mut ihan sama, ikään kuin mun horinoista vois erehtyä muutenkaan
Tätä ennen leikkasin itelleni urpoimman otsatukan koskaan. Se oli tosi hyvä aluks. Mut menin ''vähän parantelee'' ja oops metsäänhän se meni. Sain sen vasta kasvatettua jotenkin asialliseen pituuteen mut.... sit päätin tehä sen raidan siihen. Kaikki sano että älä mut mä vaan tein.
Ja nyt mä elän seurauksien kanssa.
Tiesittekö että aika menee paljon nopeemmin kun on hyvät hiukset? Se aika vaan hujahtaa!! Et jos haluatte elää pitkän(taisiltätuntuvan)elämän, niin leikatkaa hirvein hiustyyli minkä keksitte!
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 7, 2020 9:19:01 GMT
Oh geez oon tehnyt kaiken mahdollisen mun hiuksille.
Yläasteella värjäsin ne mustiksi koska äiti ei antanut värjätä koko päätä kirkkaalla värillä, näytin siis 80% ajasta siltä että kaljuunnun, vaalea keskijakaus mustissa hiuksissa on aina kaunis näky. Sitten keksin et mustapunainen haisunäätävärjäys olis cool ja edgy, no eihän se punanen ees näkynyt mustan alta (kyllä värit oli näin päin jostain syystä). Oisin halunnut otsatukan, mutta en uskaltanut leikata sitä koska mitä jos otsis onnistuis jotenkin näyttämään tyhmemmältä kuin PUNAMUSTA HAISUNÄÄTÄ. Ratkaisu: ostin muovisen irto-otsiksen, mikään ei ole näyttänyt luonnollisemmalta kuin se.
Lukiossa sain päähäni että mun on saatava mustavihreät kuiturastat. Ne muuten ylettyi vyötärölle asti ja oli painavin asia mitä mun pää on koskaan kokenut. Yläasteminäni ylpeydeksi uskalsin viimein leikata sen suoran otsiksen, mutta sen sijaan että oisin pitänyt sen samanvärisenä kuin muun tukan, värjäsin sen kirkkaansiniseksi. Tämän jälkeen ajoin puolet mun päästä ja näytin ihan Skrillexiltä (mulla oli myös mustat muovisankaset lasit), mutta se sininen otsis jäi skraiduksi eteen.
Yllättäen mun ekat aikuivuoden meni ihan mukavasti, mutta nelisen vuotta sitten ajelin pääni ja sporttasin siilitukkaa. Tää ei ollut itsessään huono idea, mutta mun tuhatvuotias Lidlistä ostettu kone sammu keskellä päälakea (onneksi sain herätettyä sen ja parturoitua loppuun). Niin joo ja näytin ihan kaktukselta kun yritin kasvattaa sitä pois. Olisin voinut näistä mun vuosia kestäneistä osasiileistä päätellä ettei kankea hius kasva kauniisti takaisin. Sitten kun mun hiukset oli ~7 cm pitkät, yritin parturoida niitä mutta katastrofihan siitä tuli ja ajoin pääni uudestaan. Toinen kasvuyritys oli muuten vähän parempi, minäkin opin jotain.
Ehkä joskus kerron mun teini-iän muotivalinnoista.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 7, 2020 10:09:18 GMT
Oh geez oon tehnyt kaiken mahdollisen mun hiuksille. Yläasteella värjäsin ne mustiksi koska äiti ei antanut värjätä koko päätä kirkkaalla värillä, näytin siis 80% ajasta siltä että kaljuunnun, vaalea keskijakaus mustissa hiuksissa on aina kaunis näky. Sitten keksin et mustapunainen haisunäätävärjäys olis cool ja edgy, no eihän se punanen ees näkynyt mustan alta (kyllä värit oli näin päin jostain syystä). Oisin halunnut otsatukan, mutta en uskaltanut leikata sitä koska mitä jos otsis onnistuis jotenkin näyttämään tyhmemmältä kuin PUNAMUSTA HAISUNÄÄTÄ. Ratkaisu: ostin muovisen irto-otsiksen, mikään ei ole näyttänyt luonnollisemmalta kuin se. Lukiossa sain päähäni että mun on saatava mustavihreät kuiturastat. Ne muuten ylettyi vyötärölle asti ja oli painavin asia mitä mun pää on koskaan kokenut. Yläasteminäni ylpeydeksi uskalsin viimein leikata sen suoran otsiksen, mutta sen sijaan että oisin pitänyt sen samanvärisenä kuin muun tukan, värjäsin sen kirkkaansiniseksi. Tämän jälkeen ajoin puolet mun päästä ja näytin ihan Skrillexiltä (mulla oli myös mustat muovisankaset lasit), mutta se sininen otsis jäi skraiduksi eteen. Yllättäen mun ekat aikuivuoden meni ihan mukavasti, mutta nelisen vuotta sitten ajelin pääni ja sporttasin siilitukkaa. Tää ei ollut itsessään huono idea, mutta mun tuhatvuotias Lidlistä ostettu kone sammu keskellä päälakea (onneksi sian herätettyä sen ja parturoitua loppuun). Niin joo ja näytin ihan kaktukselta kun yritin kasvattaa sitä pois. Olisin voinut näistä mun vuosia kestäneistä osasiileistä päätellä ettei kankea hius kasva kauniisti takaisin. Sitten kun mun hiuset oli ~7 cm pitkät, yritin parturoida niitä mutta katastrofihan siitä tuli ja ajoin pääni uudestaan. Toinen kasvuyritys oli muuten vähän parempi, minäkin opin jotain. Ehkä joskus kerron mun teini-iän muotivalinnoista. Oot mun sankari Oon jumissa tossa haisunäätävaiheessa. Mulla on ollu sellanen ajatus et sit ku tuhoon hiukseni kunnolla niin ajan siilin mut en oo ainakaan vielä uskaltanut. Nyt kun sain vihdoin mun blondin näyttää hyvältä (lukuunottamatta skunkkiraitaa) niin iski hirvee himo leikata ihan lyhyet hiukset ja värjätä ne tummanruskeiks.... Et tiedossa on varmaan joku vihersininen karen-kampaus jos mä tähän ryhdyn: mut epäilen suuresti ryhtyä koska mulla ei oo leukaa joten näyttäisin varmaan aika karseelta. Haluun kuulla muotivalinnoistasi! Mullakin ois niistä vaikka mitä kerrottavaa, pyörittelen silmiäni jo niille vaatteille, joita omistan nyt!
|
|
|
Post by Miopod on Apr 7, 2020 19:14:44 GMT
Leikkasin lukion tokalla mun hiukset pitkistä ihan lyhyiksi koska halusin semmosen söpön pixie cutin. Paitsi että koska mun naama on pyöreä taikinapulla mä näytin joko A.) 12-vuotiaalta pulskalta pojalta joka juo paljo ES tai B.) Keski-ikäiseltä täti-ihmiseltä joka jakaa minions memejä facebookissa Ja ainiin, joskus ala-asteella käytin aina hiuspantaa näin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 8, 2020 13:21:48 GMT
Leikkasin lukion tokalla mun hiukset pitkistä ihan lyhyiksi koska halusin semmosen söpön pixie cutin. Paitsi että koska mun naama on pyöreä taikinapulla mä näytin joko A.) 12-vuotiaalta pulskalta pojalta joka juo paljo ES tai B.) Keski-ikäiseltä täti-ihmiseltä joka jakaa minions memejä facebookissa Ja ainiin, joskus ala-asteella käytin aina hiuspantaa näin ihana :DDD
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:54:07 GMT
Leikkasin lukion tokalla mun hiukset pitkistä ihan lyhyiksi koska halusin semmosen söpön pixie cutin. Paitsi että koska mun naama on pyöreä taikinapulla mä näytin joko A.) 12-vuotiaalta pulskalta pojalta joka juo paljo ES tai B.) Keski-ikäiseltä täti-ihmiseltä joka jakaa minions memejä facebookissa Ja ainiin, joskus ala-asteella käytin aina hiuspantaa näin pakko sanoa, että söpö!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2020 16:14:54 GMT
nii joo mulla oli se musta tupsu.
noh, kyllästyin siihen niin leikkasin sen pois XDD
siis mulla on nyt semmonen läntti päässä hiusrajan kohdalla joka on melkein siili, jotain sentin mittasia hiuksia :DDD mut ihmeellistä kyllä se ei ees näytä niin pahalta kun vedän vaan hiuksia eteen, ja jopa ilman niitä se melkein vaan häviää mun juurikasvuun. Mut pidän varmuuden vuoks baskeria nyt kunnes se kasvaa vähäsen :DD
kun laitan hiukset kii ja piilotan kaiken muun paitsi sen läntin niin voin melkein kuvitella miltä näyttäsin jos mulla ois siili. EIKÄ OIS VÄLTTÄMÄTTÄ NIIN PAHA (paitsi ehkä sivulta kun mun sivuprofiili on kauhee), ehkä ajelen joskus mun pään.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 4, 2021 11:23:29 GMT
Erinäisten sattumusten, kokeilujen ja valintojen jälkeen voin ylpeänä ilmoittaa että tämänhetkinen hiustyylini on neonkeltainen (tää hohtaa vihreänä päivänvalossa) mullet.
Mun on pakko hakee jatko-opintoihin, ei kukaan ota mua oikesiin töihin tän näkösenä.
|
|