|
Post by Miopod on Apr 14, 2020 20:16:30 GMT
Oon todennu et mitä kauemmin vietän aikaa sisällä, sitä isompi kynnys mulla on lähtee yhtään minnekään tai nähä ketään. Iskee hirmu ''äääääÄÄÄHhhhnjääähh meh möh iweaokfjg'' reaktio heti. onneks en oo kilppari, viettäsin vaan kilvessä koko elämän toisaalta oisinpa kilppari mua aina jännittää kaikki ihmisten tapaamiset oikeassa elämässä sit ku oon vaan ollu pitkän aikaa kotona
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 18, 2020 14:51:01 GMT
Oon todennu et mitä kauemmin vietän aikaa sisällä, sitä isompi kynnys mulla on lähtee yhtään minnekään tai nähä ketään. Iskee hirmu ''äääääÄÄÄHhhhnjääähh meh möh iweaokfjg'' reaktio heti. onneks en oo kilppari, viettäsin vaan kilvessä koko elämän toisaalta oisinpa kilppari mua aina jännittää kaikki ihmisten tapaamiset oikeassa elämässä sit ku oon vaan ollu pitkän aikaa kotona Mä taas vaan haluun nähä kaikki :^D Kaipaan ihmisii hirveesti ja varmaan räjähdän onnesta ku nään niiden typerät naamat taas
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 19, 2020 10:03:20 GMT
mua aina jännittää kaikki ihmisten tapaamiset oikeassa elämässä sit ku oon vaan ollu pitkän aikaa kotona Mä taas vaan haluun nähä kaikki :^D Kaipaan ihmisii hirveesti ja varmaan räjähdän onnesta ku nään niiden typerät naamat taas mä piisamirottailen ja aattelen etten halua nähdä ketään mut sit ku nään oon sillee "jee olipa kivaa! <3"
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:33:50 GMT
ihan superkiva idea tää keskustelu!
oon itse keskittynyt pääosin opiskeluun kun vielä joitakin kursseja tehtäväksi tälle keväälle. tosin kohta jo kaksi tehty ja sitten ois enää viimeinen, mutta luulen, että otan jonkun avoimen kurssin vielä :'D
muuten sitten on tullut leivottua leipää, luettua kirjoja, pelattua sims 4, katsottua netflixiä jne.
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 26, 2020 16:15:24 GMT
Oon ehtinyt leipoa eristyksen aikana sämpylöitä jo 4 eri ohjeella. Sit tein kans karjalanpiirakoita. Syytän tästä äitiä, joka hamstras melkosen määrän jauhoja ja hiivaa kaappeihin.
Alotin kans Rahapajan katsomisen viikko sitten. Ei oo enää kovin montaa jaksoa jäljellä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2020 16:16:11 GMT
Joo-o, innostuin ituhippeilystä ihan kunnolla ja aloin kasvattaa kaikenlaista. Mm. vesimelooneja :DDD
Ne on kasvanut tosi hyvin mut nyt mulla on ongelma kun mulla on ihan liikaa taimia täällä
|
|
|
Post by Sibe on May 18, 2020 13:50:00 GMT
Oon ehtinyt leipoa eristyksen aikana sämpylöitä jo 4 eri ohjeella. Sit tein kans karjalanpiirakoita. Syytän tästä äitiä, joka hamstras melkosen määrän jauhoja ja hiivaa kaappeihin. Alotin kans Rahapajan katsomisen viikko sitten. Ei oo enää kovin montaa jaksoa jäljellä. Voisi itsekin aloittaa Rahapajan kerran se on hyvä!
|
|
|
Post by adalmiia on May 18, 2020 17:26:45 GMT
Oon ehtinyt leipoa eristyksen aikana sämpylöitä jo 4 eri ohjeella. Sit tein kans karjalanpiirakoita. Syytän tästä äitiä, joka hamstras melkosen määrän jauhoja ja hiivaa kaappeihin. Alotin kans Rahapajan katsomisen viikko sitten. Ei oo enää kovin montaa jaksoa jäljellä. Voisi itsekin aloittaa Rahapajan kerran se on hyvä! Joo todellakin kannattaa! Ite sain sen jo katottua, ja nyt pitäs odottaa varmaan vuosi sit seuraavaa kautta D:
|
|
|
Post by Trixie™ on May 18, 2020 19:13:03 GMT
oon pelannu yli 170 tuntii animal crossingii send help
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 29, 2020 16:39:07 GMT
musta tuntuu et alan ottaa tän koko ajan rennommin ja unohtaa koko koronan ja sit varmaan päädyn olee perus huolimaton itseni :II
|
|
|
Post by Trixie™ on May 29, 2020 20:11:01 GMT
musta tuntuu et alan ottaa tän koko ajan rennommin ja unohtaa koko koronan ja sit varmaan päädyn olee perus huolimaton itseni :II Mä unohdan jatkuvasti koko pandemian :--D välillä näkyy joku visiiri, mut muuten aika standardi toukokuu. Sit avaan Yle-uutisappin ja hups koronatilastot. Koht aukee terassitki.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 1, 2020 13:54:39 GMT
Eristyselämän parhaita asioita on ollu Kattilan Discordin Oudon Musiikin Ilta! Tervetuloa sunnuntaisin, yritetään alottaa jatkossa ennen yhtätoista (jooko), ainoot säännöt on et musan pitää olla outoa ja/tai rarea :^D Jos et oo liittyny, hmu, lisään teidät.
(Tämä viesti on tehty kaupallisessa yhteistyössä perunasaaren kanssa)
|
|