|
Post by Trixie™ on Apr 5, 2020 11:43:24 GMT
Moi kaikki!
Mua kiinnostaa kuulla mitä teidän eristyselämään kuuluu. Ootteko keksiny jonkun projektin jota pakertaa, katotteko vaan telkkaria päivät pitkät, ootteko töissä ihan normaalisti jne?
Ite mölisin jo aikasemmin siitä, että mun opiskelut meni täysin paussille eristyksen takia. Multa puuttuu tutkinnosta siis vain labroja ja gradu, jälkimmäisen oon sopinu alkavan syksyllä, koska ajattelin suorittaa labrat nyt keväällä. Pipariksihan se meni kun yliopisto on kiinni, joten nyt yritän vaan pitää itseni järjissä muilla aktiviteeteilla.
Onneksi säät on ollu kivoja (lukuunottamatta raekuuroja?), joten oon vaan hortoittu ympäriinsä, muuten varmaan vain katsoisin pokemonia päivät pitkät. Porukoidenkaan luokse en voi mennä, koska ne asuu Uudellamaalla :^D
Mitä teille kuuluu?
|
|
|
Post by Miopod on Apr 5, 2020 21:17:26 GMT
Mä vaan pelaan pleikkaria lähinnä. Ja järjestin mun aku ankka laatikon.
Ja ainiin, nyt mulla on aikaa piirtää paljon.
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 6, 2020 7:02:30 GMT
Kirjotukset on ohi, joten mulla ei ole enää mitään opiskeluja. Oon lähinnä leiponu paljon sämpylöitä, kattonu Youtube-videoita ja ommellu ylioppilasmekkoa. Tää tuntuu ihan kesälomalta.
|
|
|
Post by Angelus on Apr 6, 2020 7:13:04 GMT
Töissä normaalisti.
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 6, 2020 10:36:51 GMT
Ja ainiin, nyt mulla on aikaa piirtää paljon. Tota voisin itsekin harkita, piirsin ennenmuinoin tosi paljon, mutta jotenkin pudotin sen kokonaan. Nyt ois ainakin aikaa testailla mikä onnistuu ja mikä ei :^D ommellu ylioppilasmekkoa. . Tää on just sellanen projekti jota kaipaan omaan elämääni. Joku jolla on joku tarkotus ja johon käyttää aikaa. Ehkä opettelen neulomaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 6, 2020 18:31:02 GMT
Meinasin tehä joku aika sitten täsmälleen samanlaisen ketjun mutten keksiny sille tarpeeks hyvää nimee niin luovutin :^^D mut eristyselämää on ihan hyvä
Ja niin, mikäs tässä. Oon laittanut joka päivä (!melkein) ruokaa, eilen teilen vegefudgee joka ei ihan jähmettynyt (jonkun oikeen reseptin seuraaminen ois ehkä voinut auttaa tähän mut mä en harrasta semmosia). Jatkoin HBO tilausta ja en tiiä oliko se virhe kun hädin tuskin katon mitään ja oon vaan jaellu sitä tunnusta kaikille mut nekään ei saa aikaseks huoh. Oon kattonu officee ja mun pitäis jatkaa west worldia mut en halua kun se kuulemma huononee ekan kauden jälkeen :U
En oikeesti tiiä miten saan ajan kulumaan niin vähällä tekemisellä?? Aina kun alotan tekemään jotain niin siinä pyörähtää kolme tuntia oli se sit kuin yksinkertainen tehtävä tahansa. Mä vaan haahuilen ja haaveilen päivät pitkät. Oon myös pikkuhiljaa alkanut nostelee painoja (kirjoja lol) ja tekee jotain vatsalihasliikkeitä ja oon kuulkaas TIKISSÄ tai no rehellisesti vaan kai thickissä mut.... pikkuhiljaaa
Jos jotain jännittävää niin oon saanu hyvän aiheen tarinaan ja oon kirjottanu ihan sviidusti (oon pahoillani et tällä tavalla petän kattilan ikuisuuskalenteria) ja mulla on ehkä ensimmäistä kertaa sellanen olo et voisin oikeesti saada jotain aikaan tästä, oon niin omistautunut ja täpinöissäni!!
Jos ikinä saan julkastua mitään niin lupaan lähettää kaikille halukkaille kateille painetut kappaleet maailman naurettavimmalla omistuskirjoituksella
|
|
|
Post by swordsman on Apr 11, 2020 20:23:47 GMT
Mulla lukio-opiskelu on jatkunut etänä ja arkipäivät meneekin enimmäkseen opiskellessa, varsinkin nyt kun opettajat on löytäny Zoomin eikä kaikki tunnit siis enää oo itsenäistä työskentelyä. Sillon en meinannu saada oikein mitään aikaseks mut nyt on vähän pakko.
Vapaa-ajalla en yleensä tee mitään järkevää vaan tuhlaan aikaani niinkun yleensäkin :-D Oon tosin ehtiny tässä parin viikon aikana jo sekä innostumaan että kyllästymään esim. piirtämiseen, neulomiseen ja animointiin (mikään niistä ei oikeen sujunut).
Pari päivää sitten tilasin HBO:n uudestaan ja katsoin vihdoin yhden kauden, joka julkastiin jo monta kuukautta sitten mutta en antanu itelleni lupaa kattoa sitä ennen kun kirjotukset oli ohi. Katoin koko kauden alle vuorokaudessa ja nyt koitan löytää jotain muuta kiinnostavaa katsottavaa tähän tylsyyteen. (Vaikka oikeesti mulla on niin paljon koulujuttuja ettei mulla todellakaan pitäis olla tylsää.)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 11, 2020 21:46:17 GMT
En ikinä uskonut et terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla vois parantaa elämänlaatua mut näin on päässyt käymään, oon paljon aktiivisempi ja jaksavampi nykyään. KUKA OLISI USKONUT??? Inspiroiduin tänään soittamaan ja oon muutenkin tehnyt harvinaisen paljon asioita (eli vähän mut omalla tasollani paljon.)
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 12, 2020 7:33:25 GMT
Alotin eilen geokätköilyn. Hirveen hauskaa puuhaa, vaikken vielä kovin hyvin osaakaan. Oon yllättynyt siitä kuinka hyvin oon saanut ajan kulumaan tälleen eristäytyneenä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 12, 2020 11:08:08 GMT
Alotin eilen geokätköilyn. Hirveen hauskaa puuhaa, vaikken vielä kovin hyvin osaakaan. Oon yllättynyt siitä kuinka hyvin oon saanut ajan kulumaan tälleen eristäytyneenä. Oi vitsi mäki haluaisin alottaa jonkun metässä rymyämisharrastuksen ehkä munki pitää alkaa harrastaa geokätköilyä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 13, 2020 8:31:03 GMT
Oon suurimman osan aikaa töissä lol Sit kotona oon lähinnä kattonu netflixii, pelannu pleikkaria, selannu youtubea ja jatkanu fanficciä jonka alotin vuonna 2017 :DDDDD
|
|
|
Post by Miopod on Apr 13, 2020 18:10:33 GMT
Sit ku tulee kesä ja lämmin niin haluun rakentaa leijan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 13, 2020 18:17:17 GMT
Sit ku tulee kesä ja lämmin niin haluun rakentaa leijan. vähänkö söpö idea! Mäkin haluan jonkun kesäprojektin (musta tuntuu et mulla oli niitä n. miljoona ja oon nyt jo unohtanut/kuopannu ne)
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2020 13:44:24 GMT
Mä olin jo aktivoitunu ja alkanu lenkkeilee useamman kerran viikossa, mut sitten tuli Animal Crossing ja räntäsade. Nyt vaan pelaan kotona ja katon ulos jossa tuiskuaa valkosta sontaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 14, 2020 18:27:44 GMT
Oon todennu et mitä kauemmin vietän aikaa sisällä, sitä isompi kynnys mulla on lähtee yhtään minnekään tai nähä ketään. Iskee hirmu ''äääääÄÄÄHhhhnjääähh meh möh iweaokfjg'' reaktio heti.
onneks en oo kilppari, viettäsin vaan kilvessä koko elämän toisaalta oisinpa kilppari
|
|