|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2020 18:04:19 GMT
Kattila-discord ja äänichat milloin? voi apua :DD en oo ikinä ees käyttäny discordia et joku muu saa organisoida sen mä voin hostaa, chattikin toimii
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 14, 2020 18:18:48 GMT
voi apua :DD en oo ikinä ees käyttäny discordia et joku muu saa organisoida sen mä voin hostaa, chattikin toimii no siinä tapauksessa! pidetäänks me se sillon 18.5. kun kattilan synttärit on? tajusin et vapaudun sillon vasta 18.20 mut jos pidetään se joskus sen jälkeen niin ei mulla sillon oo enää mitään esteitä
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2020 18:32:36 GMT
mä voin hostaa, chattikin toimii no siinä tapauksessa! pidetäänks me se sillon 18.5. kun kattilan synttärit on? tajusin et vapaudun sillon vasta 18.20 mut jos pidetään se joskus sen jälkeen niin ei mulla sillon oo enää mitään esteitä Mä nyt oon aina online, mut jos joku muu vastaaa tähän, voidaan kattoo millon pidetään joukkotapaaminen. Serverin nyt voi pistää päälle ja sinne voi liittyä aikasemminkin jos haluaa jutella. Discoon saa erillisen äänikanavan jota ei arvii käyttää jos ei erikseen halua.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 14, 2020 19:28:02 GMT
no siinä tapauksessa! pidetäänks me se sillon 18.5. kun kattilan synttärit on? tajusin et vapaudun sillon vasta 18.20 mut jos pidetään se joskus sen jälkeen niin ei mulla sillon oo enää mitään esteitä Mä nyt oon aina online, mut jos joku muu vastaaa tähän, voidaan kattoo millon pidetään joukkotapaaminen. Serverin nyt voi pistää päälle ja sinne voi liittyä aikasemminkin jos haluaa jutella. Discoon saa erillisen äänikanavan jota ei arvii käyttää jos ei erikseen halua. kattidisko tulille! tein käyttäjän enkä osaa varmaan käyttää sitä mut mun oon (en tiiä kui varjeltavaa tietoa tää oikeesti on, nyt varmaan putsaatte kaiken mun pankkitilistä lähtien) petefromtheshop#2264 , tulkaa ja lisätkää mut kaveriks tai jotain. ja mä en pelkää äänichattia mut mua ja mun kauhuääntä vaan kannattaa pelätä
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2020 19:42:38 GMT
Tulkaa discoon: discord.gg/YDKjFaTonne pitäis pystyä liittymään myös ennen tunnuksia, linkki vanhenee 24h päästä, mutta saatte multa uuden tarvittaessa (varmaan uusin sen pari kertaa tänne muutenkin). Pls laittakaa serverillä nimimerkki jonka tunnistaa tai kertokaa liittyessänne keitä ootte :--D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 16, 2020 11:58:48 GMT
tulkaa kaikki kattidiskoon siellä leikkiä DJ:tä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 17, 2020 16:17:18 GMT
HEI MITÄ MIKÄ TÄÄ JUTTU NYT ON HÄH PETE MIKSET OO KERTONU MITÄÄN Toisaalta en lue snäppiviestejä tarpeeks huolella
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 17, 2020 18:05:40 GMT
HEI MITÄ MIKÄ TÄÄ JUTTU NYT ON HÄH PETE MIKSET OO KERTONU MITÄÄN Toisaalta en lue snäppiviestejä tarpeeks huolella KERROIN
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 18, 2020 6:24:25 GMT
HEI MITÄ MIKÄ TÄÄ JUTTU NYT ON HÄH PETE MIKSET OO KERTONU MITÄÄN Toisaalta en lue snäppiviestejä tarpeeks huolella KERROIN NO EN SIT OO HUOMANNU ANTEEKSI HETI
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 18, 2020 14:48:49 GMT
🍮 HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KATTILA 🍮
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 19, 2020 10:04:06 GMT
HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ 🍮myöhässsä
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 19, 2020 10:58:49 GMT
Eikös syntymäpäivään ole vielä kuukausi aikaa?
|
|
|
Post by Miopod on Apr 19, 2020 13:25:57 GMT
Eikös syntymäpäivään ole vielä kuukausi aikaa? joo mäki muistelin et eiks se ollu toukokuussa
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 19, 2020 19:05:37 GMT
Eikös syntymäpäivään ole vielä kuukausi aikaa? joo mäki muistelin et eiks se ollu toukokuussa tää oli harjoitus mikä vuosi nyt on peruna?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 20, 2020 23:21:38 GMT
no voi hiivatti
no ainakin olin ajoissa
|
|