|
Post by Miopod on Mar 17, 2020 0:53:00 GMT
siihen et jonku hälytysauton ujellus kuului ihan läheltä. Ja olin ihan et omg onko joku naapuri saanu sairauskohtauksen tai jotain. Nousin ylös ja MEIDÄN OMAKOTITALON PIHASSA oli kolme (3) poliisiautoa. Sit olin ihan et :'OOO Poliiseja ei näkyny missää eikä tullu ovelle joten juoksin meidän olohuoneeseen kattoon ikkunasta takapihalle ja sielä ne jeparit paini jonku miehen kiinni meidän puutarhassa. Herätin muun perheen ja seurattiin sitä showta siinä jonku melkein tunnin ku ne talutti sen kaverin meidän etupihalle poliisiautoon raudoissa ja sytytti sille tupakan. Sitte mun veli sai viestin naapurilta joka oli omasta ikkunastaan kuvannu ku ne poliisit oli hakenu viereisestä metästä toisenki miehen ennen sitä mikä oli meidän takapihalla. Niitä oli ollu vissin kolmaski joka oli päässy juokseen johki pidemmälle. Sit ne poliisit kävi vielä poliisikoiran kans tutkiin ne paikat mistä ne löysi ne miehet. täälä siitä on juttuaki: www.jpnews.fi/uutiset/huumausaineet-jalleen-keskiossa-seinajoella-poliisi-juoksi-pakoon-lahteneet-kiinni/
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 17, 2020 9:21:20 GMT
Oon melko meedio ku arvasin puolessa välissä kyseessä olevan huimausaineet.
Perus Seinäjoki, am I right?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Mar 17, 2020 17:12:33 GMT
No oho
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 17, 2020 20:01:13 GMT
Asun lähellä Kasperii ja harvoin ees kuulen tai nään poliisiautoja, ambulansseja enemmänkin.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 17, 2020 23:12:31 GMT
Asun lähellä Kasperii ja harvoin ees kuulen tai nään poliisiautoja, ambulansseja enemmänkin. Tää on kaiken lisäks neljäs kerta ku meidän talon edustalla on käyny poliisiauto. Kerran mun veli näki ku poliisit jahtas jotain mopopoikaa joka oikas pyörätielle ja poliisit kurvas meidän kadulle meidän talon edessä olevalle levennykselle vaan tajutakseen et se oli umpikuja ja käänty saman tien takasi. Kerran taas äiti sano että rajanaapurin ojaan oli kaahannu poliisiauto ku se oli jahdannu jotain autoa ja jämähtäny siihen. Kerran soitettiin itte poliisit käymään ku jotku kersat oli spreijannu meidän seinään jotain kuvioita. Niin joo ja kerran meidän katua ajo koko päivän edes takasi poliisiauto koska melkein samannimisellä kadulla HELSINGISSÄ oli ollu joku puukotus keissi tai joku mitä epäiltiin terrori-iskuksi ja sit ne tarkisti myös tän meidän kadun täälä Seinäjoella. Ja ai niin, pari katua tuonnempana tapahtu se teinimurha missä se yläasteikänen tyttö puukotti kaverinsa yhteisen ihastuksen takia. Kasperinhan piti olla just se huonomaineisin kaupunginosa ja me asutaan joupin ja alakylän rajalla :'DD
|
|
|
Post by Sibe on Mar 18, 2020 12:36:31 GMT
siis hyi saakeli voin vaan kuvitella millaset kuumotukset kun herää noin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 19, 2020 6:40:51 GMT
no huhhuh
mä todistin ekana päivänäni täällä huumeiden diilausta sisäpihalla kun laitoin verhoja ikkunaan mut muuten on ollu ihan rauhallista
paitsi et aika vasta uutisoitiin jostain random puukkojäbästä. Oli kiva kävellä asemalta kotiin pimeessä :-D
|
|