|
Post by petefromtheshop on Mar 2, 2020 23:48:12 GMT
Mietin lähinnä ruokia mut miksei tietysti muitakin tuotteita Mä alotan:
Valio Jäätelöfabriikki Proteiini Mangolassi
Ensinnäkin: mIKÄ TUO NIMI ON OLEVINAAN?? Mangolassi? KUKA IHMEEN LASSI?!!? edit. oon idiootti. ilmeisesti lassi on juoma en vaan tiennyt tätä.Kyseessä on siis proteiinimangojäätelö tai siis pikemminkin mangonmakuinen proteiinijäätelö, sillä eihän tässä mitään mangoa Oikeasti ole, kuten ei juuri missään muussakaan. :--/ Lisättyä sokeriakaan tässä ei ole, mutta tietysti tääkin oli maustettu makeutettu asesulfaami K:lla, jossa k varmaan meinaa karsinogeeniä tai jotain, en tiedä. En perinteisesti ole mikään jäätelön ystävä, mutta viime aikoina olen vähän lämmennyt sille syystä tai toisesta, kenties jäätelöt on muuttuneet paremmiksi tai mun lapsuuden jäätelö-överitraumat alkaa viimein unohtua. Ostin testiin tätä jätskiä, kun olin kipeänä (jäätelö on parasta kun on kipee kurkku, se turruttaa sitä!!) ja tää vaikutti hyvältä ja sopivan kokoiselta pieneltä purkilta. Mut kotiin päästessä järkytyin kuinka PIENI se oikeasti oli, sitä jäätelöä oli ehkä 1/3 pakkauksen koosta, mikä on kyllä oikea RYÖSTÖ kun ottaa hinnan huomioon. En muista paljonko maksoin, mutta paljon. Jäätelön vähäisestä määrästä huolimatta minun jäätelönnälkäni hellittyi tällä sillä en vieläkään ole täysin päässyt yli lapsuuden jäätelö-övereistä. Ei tämä pahaa ollut ainakaan kovin mutta koostumus voi olla vähän outo jos odottaa ihan normijäätelöä. Tää myös oli tosi kovaa ja suli tosi hitaasti (tai sitten vain olin malttamaton). Lisäks tässä oli päällä, tai siis kannessa, jotain kummallisia rakeita, ''keksinmuruja'', mutta ne muistutti enemmän jotain makeita kissanraksuja kuin mitään ihmiselle syötäväksi tarkoitettua. Mut koska olin kipeänä niin en varmaan vaan maistanut mitään. Maku: 3/5 , proteiinijäätelöksi hyvää (kaikki on pahaa kun siihen lisää eteen sanan proteiini). Kuitenkin aika 2/5 kokemus, sillä tällä hinnalla sais asiallisenkin määrän paremman makuista jäätelöä. Mut tää onkin varmaan suunnattu joillekin fitness-ihmisille, joihin mä en ehkä lukeudu. Elämyksen meh-laatuisuudesta huolimatta haluaisin maistaa kyseisen tuotelinjan muita makuja, koska olen tyhmä ja utelias. Ja koska tästä oon kahviversio.
|
|
|
Post by Angelus on Mar 11, 2020 22:33:30 GMT
Ei oo sinänsä uutuus. Mutta semmonen ainakin mulle. Amerikkalainen muro "Lucky charms with 3 new unicorns". Vaahtokarkit saa kylmät väreet tehtyä. Se puraisu ku ne on vähän niinku kuivatun tyyppisiä. Oliskohan niitä pitänyt vetyttää pidempään 🤔
|
|
|
Post by Sibe on Mar 23, 2020 16:12:36 GMT
Mietin lähinnä ruokia mut miksei tietysti muitakin tuotteita Mä alotan:
Valio Jäätelöfabriikki Proteiini Mangolassi
Ensinnäkin: mIKÄ TUO NIMI ON OLEVINAAN?? Mangolassi? KUKA IHMEEN LASSI?!!? edit. oon idiootti. ilmeisesti lassi on juoma en vaan tiennyt tätä.Kyseessä on siis proteiinimangojäätelö tai siis pikemminkin mangonmakuinen proteiinijäätelö, sillä eihän tässä mitään mangoa Oikeasti ole, kuten ei juuri missään muussakaan. :--/ Lisättyä sokeriakaan tässä ei ole, mutta tietysti tääkin oli maustettu makeutettu asesulfaami K:lla, jossa k varmaan meinaa karsinogeeniä tai jotain, en tiedä. En perinteisesti ole mikään jäätelön ystävä, mutta viime aikoina olen vähän lämmennyt sille syystä tai toisesta, kenties jäätelöt on muuttuneet paremmiksi tai mun lapsuuden jäätelö-överitraumat alkaa viimein unohtua. Ostin testiin tätä jätskiä, kun olin kipeänä (jäätelö on parasta kun on kipee kurkku, se turruttaa sitä!!) ja tää vaikutti hyvältä ja sopivan kokoiselta pieneltä purkilta. Mut kotiin päästessä järkytyin kuinka PIENI se oikeasti oli, sitä jäätelöä oli ehkä 1/3 pakkauksen koosta, mikä on kyllä oikea RYÖSTÖ kun ottaa hinnan huomioon. En muista paljonko maksoin, mutta paljon. Jäätelön vähäisestä määrästä huolimatta minun jäätelönnälkäni hellittyi tällä sillä en vieläkään ole täysin päässyt yli lapsuuden jäätelö-övereistä. Ei tämä pahaa ollut ainakaan kovin mutta koostumus voi olla vähän outo jos odottaa ihan normijäätelöä. Tää myös oli tosi kovaa ja suli tosi hitaasti (tai sitten vain olin malttamaton). Lisäks tässä oli päällä, tai siis kannessa, jotain kummallisia rakeita, ''keksinmuruja'', mutta ne muistutti enemmän jotain makeita kissanraksuja kuin mitään ihmiselle syötäväksi tarkoitettua. Mut koska olin kipeänä niin en varmaan vaan maistanut mitään. Maku: 3/5 , proteiinijäätelöksi hyvää (kaikki on pahaa kun siihen lisää eteen sanan proteiini). Kuitenkin aika 2/5 kokemus, sillä tällä hinnalla sais asiallisenkin määrän paremman makuista jäätelöä. Mut tää onkin varmaan suunnattu joillekin fitness-ihmisille, joihin mä en ehkä lukeudu. Elämyksen meh-laatuisuudesta huolimatta haluaisin maistaa kyseisen tuotelinjan muita makuja, koska olen tyhmä ja utelias. Ja koska tästä oon kahviversio. Näitä proteiinijäätelöitä olen itsekin miettinyt, koska kuulostaa tosi jänniltä. Pitää ehkä itsekin kokeilla xD
olisipa uutuustuote arvosteltavaksi.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 24, 2020 8:02:24 GMT
Mua vituttaa koska kirjotin tänne kunnon romaanin ja sit se ei mennykään perille
Toki voisin nyt täs koulutuksen lomassa kirjottaa uuden koska mua ei hirveesti kiinnosta palavereista keskusteleminen atm
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 24, 2020 8:13:22 GMT
Eli tosiaan ajattelen tän myös niin että voin arvostella itselleni uusia tuotteita Arvosanat 1-5, 1 on haluan rahat takaisin ja 5 on addiktio on syntynyt.
Valio Oddlygood-kaurajogurtti (vadelma) Oon koittanu löytää uusia aamupalavaihtoehtoja Alpron soijajogurttien rinnalle, joten oon koittanu eri kaurajogurtteja. Oatlyn kaurajogurtit oli kamalia, se koostumus oli hirveen vetinen ja siinä oli omituinen sivumaku. Sama juttu oikeastaan tällä Valion Oddlygood-jogurtilla. 2/5
Kaslink Aito kauravälipala (mustikka) Tää oli huomattavasti parempi. Koostumus tietysti erilainen kuin perinteisessä jogurtissa ja huomaa, että kyseessä on kaurapohjainen jogurtti. Ehkä Valion ja Oatlyn versioissa vetinen koostumus johtuu siitä, että kaura on yritetty rikkoa mahd. pieneksi? Maultaan makea ja mustikka maistuu selvästi. 4/5
Knorr Snack Pot (mac & cheese) Ostin tän ihan vaan uteliaisuuttani. Valmistaminen yhtä helppoa kuin purkissa sanottiinkin, mutta siinä ehkä ainoa hyvä asia, mitä saan tästä sanottua. Maku kamala, ihan kuin oksennusta olisi syönyt. 1/5
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 28, 2020 23:36:06 GMT
Oatlyn kaurajogurtit oli kamalia EI
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 6, 2020 20:50:13 GMT
miks oon niin kringe ugh
tulin kirjottaa uuden arvostelun! Tää oli yllättävän hyvä hetkinen ... okei, hyvä en oo arvostellu tätä vielä teille! huhhuh mä jo pelkäsin, iski hirvee deja vu Mut tosiaan tää oli yllättävän hyvä, semmonen 4/5 tai ehkä jopa 5/5 mut en oikeesti uskalla sanoo kun olin tosi nälkänen ja söin tätä samaan aikaan kun värjäsin hiuksia (...joka muuten oli aika mielenkiintosta) eli huurut varmaan vaan sekotti mun pää. Mutmut, mä tuun onnelliseks nykyään kaikesta mitä voin syödä koska ryhdyinvegaaniksiughhh ja myös kaikesta missä on pinaattia koska pinaatti on vaan niiku. pinaatti on hyvä. Tiedän et kaikki ette oo ananaksen ystäviä mut te voittekin suksia sINNE ITSEENSÄ koska mä olen ananaksen ystävä ja ananaksessa ei ole mitään vikaa mut tosiaan ostin tätä uudestaan se on yhä pakkasessa, säästän sitä pahan päivän varalle. Mulla on myös uudet, paketista ottamattomat sukat pahan päivän varalle. toisin sanoen mulla ei voi olla paha päivä oh god mitä jos mä kuolen huomenna tai jotain käyttämättä neitsyt sukkiani ja sit joku muu MUN SISKO VIE NE EI SE ANSAITSE NIITÄ enansaitseminäkäänkoskamunkaveriostinemullekoskaH&M:lläolitarjouskolmetkahdenhinnallajasitkysyinvoinkssaadane haudatkaa mun sukat mun kanssa. jos en oo korkannu niitä ennen sitä. vaadin myös et se pizza syötetään mun suuhun manuaalisesti. niiku joo, oon kuollu mut en oo arvoton! mulla on tunteet! toivottavasti kukaan jonka tunnen ei ikinä nää näitä :DD
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:46:20 GMT
Eli tosiaan ajattelen tän myös niin että voin arvostella itselleni uusia tuotteita Arvosanat 1-5, 1 on haluan rahat takaisin ja 5 on addiktio on syntynyt.Valio Oddlygood-kaurajogurtti (vadelma)Oon koittanu löytää uusia aamupalavaihtoehtoja Alpron soijajogurttien rinnalle, joten oon koittanu eri kaurajogurtteja. Oatlyn kaurajogurtit oli kamalia, se koostumus oli hirveen vetinen ja siinä oli omituinen sivumaku. Sama juttu oikeastaan tällä Valion Oddlygood-jogurtilla. 2/5 Kaslink Aito kauravälipala (mustikka)Tää oli huomattavasti parempi. Koostumus tietysti erilainen kuin perinteisessä jogurtissa ja huomaa, että kyseessä on kaurapohjainen jogurtti. Ehkä Valion ja Oatlyn versioissa vetinen koostumus johtuu siitä, että kaura on yritetty rikkoa mahd. pieneksi? Maultaan makea ja mustikka maistuu selvästi. 4/5 Knorr Snack Pot (mac & cheese)Ostin tän ihan vaan uteliaisuuttani. Valmistaminen yhtä helppoa kuin purkissa sanottiinkin, mutta siinä ehkä ainoa hyvä asia, mitä saan tästä sanottua. Maku kamala, ihan kuin oksennusta olisi syönyt. 1/5 noi Kaslinkin Aito -jogurtit on hyviä, mä tykkään mansikasta erityisesti ja nyt tekis kauheesti mieli kun luki sun kommentin
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:48:49 GMT
Mulla on yksi suositus! tai arviointi!
Oon syönyt kyseistä pitsaa jo kahdesti ja ai että se on vaan tosi hyvää! antaisin 4/5, vaikka en yleensä olekaan sienten ystävä! ja toi pinaattipohja on vaan aivan ihanaa vaihtelua! sain mun äidinkin tykkäämään tästä kun ehdotin, että ostetaan testiin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2020 16:22:08 GMT
Oon syönyt kyseistä pitsaa jo kahdesti ja ai että se on vaan tosi hyvää! antaisin 4/5, vaikka en yleensä olekaan sienten ystävä! ja toi pinaattipohja on vaan aivan ihanaa vaihtelua! sain mun äidinkin tykkäämään tästä kun ehdotin, että ostetaan testiin ostin tota ees tajuamatta siinä olevan vihree pohja, sit säikähin kotona XDD mut oli muistaakseni hyvää! mä ostin näitä! yllättävän hyviä, epäilin et maistuis vaan yrjöltä mut nää on aika kivoja, semmosia raikkaita (mut tosi makeita silti). Voisin ostaa uudestaankin!
|
|
|
Post by Sibe on May 18, 2020 13:44:49 GMT
Oon syönyt kyseistä pitsaa jo kahdesti ja ai että se on vaan tosi hyvää! antaisin 4/5, vaikka en yleensä olekaan sienten ystävä! ja toi pinaattipohja on vaan aivan ihanaa vaihtelua! sain mun äidinkin tykkäämään tästä kun ehdotin, että ostetaan testiin ostin tota ees tajuamatta siinä olevan vihree pohja, sit säikähin kotona XDD mut oli muistaakseni hyvää! mä ostin näitä! yllättävän hyviä, epäilin et maistuis vaan yrjöltä mut nää on aika kivoja, semmosia raikkaita (mut tosi makeita silti). Voisin ostaa uudestaankin! vissiin pitää kokeilla noita dominoita, tosi hauska idea ainakin!
|
|