|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2019 9:52:05 GMT
en lisänny banaania kun haluaisin oikeesti tietää teidän mielipiteen tästä, laitoin nyt tohon ne kaupungit jotka tuli puheeks tossa keskustelussa, jossa kattilamiittiä puitiin, mutta muitakin paikkoja saa ehdottaa
tää ei ole mikään sitova äänestys eli se mikä nyt voittaakaan, ei välttämättä oo se paikka jossa se järjestetään
voitte myös heittää aikoja, jolloin se teidän mielestä pitäis järjestää, ohjelmaa, sekä muuta mitä nyt tuleekaan mieleen, tää on vasta alustavaa suunnittelua eli tyhmiä ideoita ei ole (tai siis on, mutta ne sallitaan)
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 10, 2019 10:10:38 GMT
Oon valmis matkustaa jonku verran mut ois siistii ettei joutuis menee ihan älyttömiä matkoja :^D Ps voisko gallupin saada sellaseks et voi äänetää useempaa kaupunkia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2019 12:41:52 GMT
Oon valmis matkustaa jonku verran mut ois siistii ettei joutuis menee ihan älyttömiä matkoja :^D Ps voisko gallupin saada sellaseks et voi äänetää useempaa kaupunkia sama ja oho joo, muokkasin sen
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 10, 2019 14:17:36 GMT
Voidaanks kaikki laittaa joku kissa-asuste et tunnistetaan toisemme. Tai kattila. Pata. (tai sit ei, mulla vaan on 10 000 kissapaitaa)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2019 16:37:29 GMT
Voidaanks kaikki laittaa joku kissa-asuste et tunnistetaan toisemme. Tai kattila. Pata. (tai sit ei, mulla vaan on 10 000 kissapaitaa) JOO (koska mullakin on kissapaita)
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 10, 2019 16:46:24 GMT
Voidaanks kaikki laittaa joku kissa-asuste et tunnistetaan toisemme. Tai kattila. Pata. (tai sit ei, mulla vaan on 10 000 kissapaitaa) JOO (koska mullakin on kissapaita) Ehkä se helpottais kattien löytymistä, meille tuskin tulee mikään iso miitti :'D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 11, 2019 9:29:18 GMT
JOO (koska mullakin on kissapaita) Ehkä se helpottais kattien löytymistä, meille tuskin tulee mikään iso miitti :'D kissapaidat, kattilat ja sit vielä joku tietty rytmi jolla sitä kattilaa pitää rummuttaa (siltä varalta että siellä on muitakin kattilamuusikkoja)
|
|
|
Post by Miopod on Sept 12, 2019 19:36:28 GMT
Mullei taida olla kissa paitaa mut voin laittaa siihen palan maalarinteippiä jossa lukee KISSA.
Tai hei, sit tuon OIKEAN KISSAN. Jos oltais ideaparkis nii sit voisin vaan taluttaa sen sinne. Olin kuulevinani et sinne saa tuoda eläimiä jos ne on kantokassissa tai jotain :'DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 13, 2019 7:33:28 GMT
Mullei taida olla kissa paitaa mut voin laittaa siihen palan maalarinteippiä jossa lukee KISSA. Tai hei, sit tuon OIKEAN KISSAN. Jos oltais ideaparkis nii sit voisin vaan taluttaa sen sinne. Olin kuulevinani et sinne saa tuoda eläimiä jos ne on kantokassissa tai jotain :'DD itken tee se mulla on violetti vyö jossa lukee KISSA se on aivan mahtava, saanko vihdoin syyn käyttää sitä? aw luin eka että kestokassissa ja olin vähän että
|
|
|
Post by Jp on Sept 17, 2019 9:14:55 GMT
Äänestän Oulua tai Helsingis Ropeconii.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 17, 2019 17:33:23 GMT
Äänestän Oulua tai Helsingis Ropeconii. Ropeconiin on aika pitkä aika :^D Ainaki aikasempi pöhinä keskitty (ainakin mun käsittääkseni) jo tälle vuodelle. Jos katotaan Ropeconii sit alkukesästä ;^)
|
|
|
Post by Sibe on Oct 13, 2019 15:29:39 GMT
Ehkä se helpottais kattien löytymistä, meille tuskin tulee mikään iso miitti :'D kissapaidat, kattilat ja sit vielä joku tietty rytmi jolla sitä kattilaa pitää rummuttaa (siltä varalta että siellä on muitakin kattilamuusikkoja) herranjestas
|
|