|
Post by Trixie™ on Sept 10, 2019 9:39:22 GMT
MUT SEINÄJOKI ON KAUKANA KAIKESTA Itse piirtäisin tangentit kartalle jokaisen kodista ja selvittäisin sijainnin johon on kollektiivisesti lyhin matka (jk) itken minä, Arabella ja zuttathezombie tehtiin tää joskus ja saatiin tuloksena haapajärvi oishan siellä ollu nähtävyytenä teekuppikokoelma :---D---: mut Seinäjoki on kyllä kauheen kaukana mullakin menee sinne joku kahdeksan tuntia?? tulkaa Kuopioon tää on sopivan keskellä suomee (tai jos haluatte autenttisen lande-elämyksen niin lapinlahdelle, peten ei-niin-legendaariselle synnyinseudulle, jossa on semmonen iso mökki johon mahtuu vaikka koko kattila) Just saying Jyväskylä on siin puolessavälissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2019 9:42:55 GMT
itken minä, Arabella ja zuttathezombie tehtiin tää joskus ja saatiin tuloksena haapajärvi oishan siellä ollu nähtävyytenä teekuppikokoelma :---D---: mut Seinäjoki on kyllä kauheen kaukana mullakin menee sinne joku kahdeksan tuntia?? tulkaa Kuopioon tää on sopivan keskellä suomee (tai jos haluatte autenttisen lande-elämyksen niin lapinlahdelle, peten ei-niin-legendaariselle synnyinseudulle, jossa on semmonen iso mökki johon mahtuu vaikka koko kattila) Just saying Jyväskylä on siin puolessavälissä no seki ois mulle n. 7 tuntia kivuttomampi matka taittaa ku seinäjoki :--D mut kyllä mä melkein minne vaan voin tulla, jos muutkiin pääsee
|
|
|
Post by Miopod on Sept 12, 2019 19:42:05 GMT
Joo eipä Jyväskylä kovin kaukana oo Seinäjoestakaa :'D
|
|
|
Post by Sibe on Oct 13, 2019 15:27:26 GMT
Jyväskylään ei kyllä oo pitkä matka
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 14, 2019 14:20:42 GMT
yy marraskuu kylmää ja pimeää vois melkein mut eiks se oo keskellä viikkoo? jos sinne pääsee muita niin sit voin olla poissa koulusta ne pari tuntia jotka mulla ois (ellei mulla oo jostain syystä jo poissaoloja valmiiks mut) + mun seinäjoen matkat kusee aina, meen junalla mut joudun bussiin ja taksiin ja siihen matkaan menee joku 9 tuntia (tää tapahtu mulle oikeesti rip) :--D--: ne on neljän päivän avajaiset torstaista sunnuntaihin onks ne niiku nyt oon nimittäin tulossa seinäjoelle viikonloppuna :---O
|
|
|
Post by Miopod on Nov 14, 2019 14:23:35 GMT
ne on neljän päivän avajaiset torstaista sunnuntaihin onks ne niiku nyt oon nimittäin tulossa seinäjoelle viikonloppuna :---O On!!
|
|