|
Post by petefromtheshop on Aug 29, 2019 7:38:34 GMT
saisit tietää irl-kavereidesi (tai perheenjäsentesi, tms) olevan kattilassa?
tai jos irl-kaverisi saisivat tietää sinun olevan kattilassa?
voisitko kuvitella kutsuvasi tänne irl-kavereitasi? minä en :-DD tai voisin jos täällä ei kummittelisi mun nolouksia vuodesta 2015 asti
|
|
|
Post by Miopod on Aug 29, 2019 20:29:11 GMT
Mun perheenjäseniä ei varmaan kiinnostais eikä mulla oo oikeen irl kavereita niin en osaa olla kauheen huolissani :'D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 30, 2019 8:24:21 GMT
Mun perheenjäseniä ei varmaan kiinnostais eikä mulla oo oikeen irl kavereita niin en osaa olla kauheen huolissani :'D muuta kuopioon, voin ryhtyy sun kaveriks! (oon oikeesti miettiny aina että oot tosi cool ja sut ois hauska tavata joskus!)
|
|
|
Post by Miopod on Sept 2, 2019 17:14:07 GMT
Mun perheenjäseniä ei varmaan kiinnostais eikä mulla oo oikeen irl kavereita niin en osaa olla kauheen huolissani :'D muuta kuopioon, voin ryhtyy sun kaveriks! (oon oikeesti miettiny aina että oot tosi cool ja sut ois hauska tavata joskus!) OIH! ( ☆ ͜ʖ ☆) Sutki ois kiva tavata joskus!
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 4, 2019 7:01:23 GMT
Kattila meetup milloin
|
|
|
Post by Miopod on Sept 4, 2019 12:06:03 GMT
Tulkaa kaikki seinäjoen ideaparkin avajaisiin marraskuus :3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 6, 2019 9:14:56 GMT
Tulkaa kaikki seinäjoen ideaparkin avajaisiin marraskuus :3 yy marraskuu kylmää ja pimeää vois melkein mut eiks se oo keskellä viikkoo? jos sinne pääsee muita niin sit voin olla poissa koulusta ne pari tuntia jotka mulla ois (ellei mulla oo jostain syystä jo poissaoloja valmiiks mut) + mun seinäjoen matkat kusee aina, meen junalla mut joudun bussiin ja taksiin ja siihen matkaan menee joku 9 tuntia (tää tapahtu mulle oikeesti rip) :--D--:
|
|
|
Post by Miopod on Sept 6, 2019 19:12:52 GMT
Tulkaa kaikki seinäjoen ideaparkin avajaisiin marraskuus :3 yy marraskuu kylmää ja pimeää vois melkein mut eiks se oo keskellä viikkoo? jos sinne pääsee muita niin sit voin olla poissa koulusta ne pari tuntia jotka mulla ois (ellei mulla oo jostain syystä jo poissaoloja valmiiks mut) + mun seinäjoen matkat kusee aina, meen junalla mut joudun bussiin ja taksiin ja siihen matkaan menee joku 9 tuntia (tää tapahtu mulle oikeesti rip) :--D--: ne on neljän päivän avajaiset torstaista sunnuntaihin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 7, 2019 14:43:59 GMT
yy marraskuu kylmää ja pimeää vois melkein mut eiks se oo keskellä viikkoo? jos sinne pääsee muita niin sit voin olla poissa koulusta ne pari tuntia jotka mulla ois (ellei mulla oo jostain syystä jo poissaoloja valmiiks mut) + mun seinäjoen matkat kusee aina, meen junalla mut joudun bussiin ja taksiin ja siihen matkaan menee joku 9 tuntia (tää tapahtu mulle oikeesti rip) :--D--: ne on neljän päivän avajaiset torstaista sunnuntaihin uuu, no mulla on vapaata pe-su vois olla ihan hauskaa :--D en voi vielä luvata mitään kun en tiiä onko sillon jotain tärkeetä mut pidän mielessä tän päivämäärän
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 8, 2019 18:14:32 GMT
Huudan kannatan Seinäjoen kattilamiittiä
|
|
|
Post by Sibe on Sept 8, 2019 18:58:37 GMT
kattilamiitti ois ihan mahtava idea!
|
|
|
Post by Miopod on Sept 9, 2019 17:34:17 GMT
!!! TUL-KAA TÄN-NE
ne on kuulemma oikeen kunnon bileet sit ku toi jööti avataan tosta. Oon kuullu et tonne puljuun tulee joku 6D-teatteriki ja kaikkee.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 9, 2019 17:43:41 GMT
MUT SEINÄJOKI ON KAUKANA KAIKESTA Itse piirtäisin tangentit kartalle jokaisen kodista ja selvittäisin sijainnin johon on kollektiivisesti lyhin matka (jk)
|
|
|
Post by Miopod on Sept 9, 2019 18:00:13 GMT
MUT SEINÄJOKI ON KAUKANA KAIKESTA Itse piirtäisin tangentit kartalle jokaisen kodista ja selvittäisin sijainnin johon on kollektiivisesti lyhin matka (jk) toikin ois jees idea
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2019 9:22:33 GMT
MUT SEINÄJOKI ON KAUKANA KAIKESTA Itse piirtäisin tangentit kartalle jokaisen kodista ja selvittäisin sijainnin johon on kollektiivisesti lyhin matka (jk) itken minä, Arabella ja zuttathezombie tehtiin tää joskus ja saatiin tuloksena haapajärvi oishan siellä ollu nähtävyytenä teekuppikokoelma :---D---: mut Seinäjoki on kyllä kauheen kaukana mullakin menee sinne joku kahdeksan tuntia?? tulkaa Kuopioon tää on sopivan keskellä suomee (tai jos haluatte autenttisen lande-elämyksen niin lapinlahdelle, peten ei-niin-legendaariselle synnyinseudulle, jossa on semmonen iso mökki johon mahtuu vaikka koko kattila)
|
|