|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2019 8:31:55 GMT
nyt oon myyny 73 euron edestä! en ehtinyt tänään viedä lisää tavaraa kun heräsin niin myöhään ja noh, en jaksanu mutta huomenna vien, ja käyn syöpäkirppiksellä (sen nimi on pohjois-savon syöpäyhdistyksen kirpputori mut). Lahjotan sinne myöhemmin sitten sen mikä ei mee kaupaks, jos nekään ei huoli mun vaatteita niin oon vähän loukkaantunu Jee!! Rahantuloa ei voi estää :^D Puhumattakaan siitä miten paljon käyttämätöntä tavaraa saat pois nurkista. Jämät voit heittää vaikka UFFiin. Tai lumppuun. mulla on menny nyt niin hyvin kaupaks ja tavaraakin vielä on sen verran, että saatan varata sen pöydän vielä kolmanneks viikoks, niin ehkä noita vaatteitakin ehtis mennä (eilen meni jopa pari). Sitten lahjottelen ne loput :^D Ja on kyllä helpottavaa kun saan pois tavaraa, tulee ihan hyvä mieli että ne menee nyt ehkä jollekin joka saa iloa niistä kaapissa homehduttamisen sijaan (tai saattaahan nekin vaan jättää ne kaappiin pölyttyy mut eipähän oo mun kaappi!) tällä hetkellä saldo on 104 euroa wahuu viimeks näihin aikoihin mun myynti alko hiipua, pitänee kattoo käykö nyt samoin, vaikka luulis kyllä että loppuviikosta kävis kauppa paremmin? möh, saa nähdä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2019 16:09:15 GMT
SE TAPAHTUU TAAS
meni "vaan" kahdeksalla eurolla kamaa loppuviikkona ei vaan kauppa käy!
tai sitten se tosiaan johtuu säästä, satanu koko päivän
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 21, 2019 10:48:19 GMT
spämmään nyt vaan tänne :-D
mun saldo on nyt huimat 139,30 euroa ja pitäis mennä hakemaan pian massit sieltä
varasin netissä sen pöydän vielä yheks viikoks kun tätä tavaraa riittää
oon nyt todennu että niitä vaatteita ja korvakorujakin menee, mut vaan vähän hitaammin kuin sellasta sälää. Mikä lie sit syynä sille
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 21, 2019 11:21:29 GMT
spämmään nyt vaan tänne :-D mun saldo on nyt huimat 139,30 euroa ja pitäis mennä hakemaan pian massit sieltä varasin netissä sen pöydän vielä yheks viikoks kun tätä tavaraa riittää oon nyt todennu että niitä vaatteita ja korvakorujakin menee, mut vaan vähän hitaammin kuin sellasta sälää. Mikä lie sit syynä sille Grattis! Me huomattiin äidin kanssa toi sama ku autoin sitä tyhjää varastoa. Kaikki tavara meni tosi hyvin mut vaatteet meni vaan viikonloppuna : D Mulle tää oli tosi outoa koska ostan niin paljon vaatteita kirpprilta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 22, 2019 8:04:13 GMT
spämmään nyt vaan tänne :-D mun saldo on nyt huimat 139,30 euroa ja pitäis mennä hakemaan pian massit sieltä varasin netissä sen pöydän vielä yheks viikoks kun tätä tavaraa riittää oon nyt todennu että niitä vaatteita ja korvakorujakin menee, mut vaan vähän hitaammin kuin sellasta sälää. Mikä lie sit syynä sille Grattis! Me huomattiin äidin kanssa toi sama ku autoin sitä tyhjää varastoa. Kaikki tavara meni tosi hyvin mut vaatteet meni vaan viikonloppuna : D Mulle tää oli tosi outoa koska ostan niin paljon vaatteita kirpprilta. tack! Ja sama, vaatteita siellä tulee enimmäkseen kateltua. Huomasin et sillon kun vaatteita menee, ne on yleensä jotain käytännöllisiä (esim sadetakki) tai sit jotain erikoisia. Mitkään perusvaatteet ei tahdo mennä vaikka luulin, että just niistä ois helpoin päästä eroon. Hmm
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 24, 2019 7:40:51 GMT
tuntu ihan hyvältä saada välitilityksestä 175 euroa käteen :--D
ois sinänsä kiva jos ne maksais suoraan tilille eikä käteisellä niin ei tarttis mennä aina tallettaa mut tuntuuhan tää toisaalta palkitsevammalta näin
en kerenny/muistanu vielä käydä automaatilla mut tänään meinasin, toivottavasti mua ei ryöstetä
|
|
|
Post by Sibe on Oct 13, 2019 15:26:12 GMT
tuntu ihan hyvältä saada välitilityksestä 175 euroa käteen :--D ois sinänsä kiva jos ne maksais suoraan tilille eikä käteisellä niin ei tarttis mennä aina tallettaa mut tuntuuhan tää toisaalta palkitsevammalta näin en kerenny/muistanu vielä käydä automaatilla mut tänään meinasin, toivottavasti mua ei ryöstetä Tätä kirpputoritarinaa on ollut ihana kuunnella ja ootankin innolla kuulevani, että varasitko siis kolmanneksikin viikoksi pöydän!
Sellanen kysymys, että mitä kaikkea oot vienyt kirpputorille? siis muuta kun vaatteita ja koruja (ja sateenvarjon), koska mulla on ainakin lakanat, pari pientä taulua ja jotain muuta sellasta pientä romua vaatekassin lisäksi (update edelliseen kertaan, vein sellaseen kirpparitapahtumaan aurinkolasit ja pari vaatetta, sainpahan ne ainakin pois!) ja tietty ihan hurjan paljon koruja ja ainakin yhdet kengät, joita en käytä D: sen lisäksi astioita, mutta luulen, ettei kukaan halua niitä - ainakin omalla kokemuksella kirppiksillä aina lojuu astioita tosi paljon ja nää ei siis oo mitään desing edes, mitkä haluan pois. mietin, että veisin astiat kierrätyskeskukseen vaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 14, 2019 14:09:55 GMT
tuntu ihan hyvältä saada välitilityksestä 175 euroa käteen :--D ois sinänsä kiva jos ne maksais suoraan tilille eikä käteisellä niin ei tarttis mennä aina tallettaa mut tuntuuhan tää toisaalta palkitsevammalta näin en kerenny/muistanu vielä käydä automaatilla mut tänään meinasin, toivottavasti mua ei ryöstetä Tätä kirpputoritarinaa on ollut ihana kuunnella ja ootankin innolla kuulevani, että varasitko siis kolmanneksikin viikoksi pöydän!
Sellanen kysymys, että mitä kaikkea oot vienyt kirpputorille? siis muuta kun vaatteita ja koruja (ja sateenvarjon), koska mulla on ainakin lakanat, pari pientä taulua ja jotain muuta sellasta pientä romua vaatekassin lisäksi (update edelliseen kertaan, vein sellaseen kirpparitapahtumaan aurinkolasit ja pari vaatetta, sainpahan ne ainakin pois!) ja tietty ihan hurjan paljon koruja ja ainakin yhdet kengät, joita en käytä D: sen lisäksi astioita, mutta luulen, ettei kukaan halua niitä - ainakin omalla kokemuksella kirppiksillä aina lojuu astioita tosi paljon ja nää ei siis oo mitään desing edes, mitkä haluan pois. mietin, että veisin astiat kierrätyskeskukseen vaan
oon vieny myös kenkiä ja pari astiaa mut ne oli kyllä taikamukeja. Yllättävän monet asiat menee kyllä kaupaks ja ethän sä siinä mitään menetä jos kokeilet en oo jaksanu varata pöytää nyt hetkeen mut aion kyllä vielä jossain välissä, jos ei ois nii kylmää ja liukasta lol. Sain mukavasti työnnettyä loput kamat kaappiin pois jaloista niin ei ehkä ole niin kiirekään päästä niistä eroon
|
|
|
Post by Sibe on Nov 25, 2019 13:57:29 GMT
Tätä kirpputoritarinaa on ollut ihana kuunnella ja ootankin innolla kuulevani, että varasitko siis kolmanneksikin viikoksi pöydän!
oon vieny myös kenkiä ja pari astiaa mut ne oli kyllä taikamukeja. Yllättävän monet asiat menee kyllä kaupaks ja ethän sä siinä mitään menetä jos kokeilet en oo jaksanu varata pöytää nyt hetkeen mut aion kyllä vielä jossain välissä, jos ei ois nii kylmää ja liukasta lol. Sain mukavasti työnnettyä loput kamat kaappiin pois jaloista niin ei ehkä ole niin kiirekään päästä niistä eroon okei - kengät aattelisin, että menee helpommin kaupaksi, mutta tuo muu romu vähän epäilyttää mutta oot kyllä oikeessa, että ei sitä vielä tiedä, aina voisi kokeilla.
Hei loistavaa! Mulla taas olisi projektina, voisi sen ottaa nyt 2010-luvun loppumisen kunniaksi, siivota kaikki turha roju pois. En vaan tarvii tätä kaikkea kamaa meinasin aloittaa laittamalla facebookkiin myyntiin, mutta oon varma että mun roinat on niin hirveitä, ettei kukaan halua niitä niin se on vähän jäänyt XD
|
|