|
Post by petefromtheshop on Sept 11, 2019 9:34:18 GMT
Aina, kun on mahdollisuus, käyn Salossa kirpparikierroksella. mä rakastan käydän Iisalmessa kun siellä on yks tosi hyvä mummokirppis (lähetyskirppu) jossa on halpaa ja löydän melkein aina jotain sieltä, harmi vaan et sen aukioloajat on aika suppeet ja ei tuu enää asioitua iisalmessa ku muutin kuopioon, mut jos ikinä eksyn sinne enää niin käyn kyllä ehdottomasti siellä taas
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 11, 2019 18:19:47 GMT
kirppissaldo nyt 84,80€ tänään meni vaan kolme juttua mut silti jollain 15 eurolla kun ne oli vähän isompia juttuja ajattelin varata pöydän vielä uusiks mutta en oo varma uskaltaisinko ottaa sen isomman pöydän tällä kertaa, joutuis maksaa enemmän ja kantaa enemmän tavaraa kerralla, enkä oo varma meniskö niitä kaupaks sen enempää. Haluisin vaan vähän lisää hyllytilaa ton rekin lisäks kaikki jotka harkitsette kirpputorille vaatteiden viemistä niin musta tää on ollut hauskaa, tosin no kirppis onki mulle mukava ympäristö. Oon käyny joka päivä viemässä vähän tavaraa lisää. Mitään ei oo vielä lähteny kävelee tai en ainakaan oo huomannu et jotain ois kadonnu, paitsi yks paita, jonka joku oli jättäny sovituskopin viereiseen pöytään. Kannattaa kiinnittää hintalaput kunnolla, kun länttäsin pariin vaan kiinni (ne on tarrahintalappuja) ja eihän ne taho pysyä yhtään, säästää lopulta aikaa kun käyttää vähän enemmän aikaa niiden kiinnitykseen, ite ompelen ne kiinni jostain lenkistä tms roikkuu. Mulla ei mee lopulta kauaa järjestää se pöytä (vaikka asiakkaat onkin kovia sotkemaan toisinaan), mut varaan silti aina jonkun tunnin tai puol aikaa siihen et voin kiertää sen kirppiksen siinä samalla ihan perusmalliin, siinä vieressä kun sattuu olemaan toinenkin kirppis. Tulee sitten mukavasti tuhlattua kaikki tienatut rahat sinne mistä ne tulikin!! : ei kyllä kannata oottaa että menis kassikaupalla tavaraa päivässä, taino ei ainakaan mulla mene
|
|
|
Post by Angelus on Sept 11, 2019 19:38:33 GMT
Aina, kun on mahdollisuus, käyn Salossa kirpparikierroksella. mä rakastan käydän Iisalmessa kun siellä on yks tosi hyvä mummokirppis (lähetyskirppu) jossa on halpaa ja löydän melkein aina jotain sieltä, harmi vaan et sen aukioloajat on aika suppeet ja ei tuu enää asioitua iisalmessa ku muutin kuopioon, mut jos ikinä eksyn sinne enää niin käyn kyllä ehdottomasti siellä taas Kävin kerran Tampereen Radiokirppiksellä ja siellä oli yks kohta, jossa oli aivan älyttömästi Korkeajännityksiä tai ainakin muistan niin. En silloin vielä kauhean paljon niitä keräillyt. Jälkikäteen harmitti suuresti, ettei niitä lähtenyt kovinkaan montakaan mukaan. (Tästä on varmaan yli 4-5 vuotta?)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 12, 2019 18:03:40 GMT
jaahas tänään ei menny kaupaks mitään vaikka laitoin 50 prosentin alennuksen pöytään >:I
vaikuttaakohan tää sadesää jotenki ihmisten ostamishaluun?
näin siellä kirppiksellä aivan liian hienon lampun rip mulla on lamppuriippuvuus
(itken muistin just yhen Lamppu-nimisen ja voi ei)
huomenna on viimenen päivä ja pitää tyhjentää pöytä ennen viittä, toivottavasti menis ees jotain ennen sitä. Varasin ens viikoks sit isomman pöydän, vähän jänskättää meneekö kaupaks tarpeeks
|
|
|
Post by Miopod on Sept 12, 2019 19:32:58 GMT
Mä oon käyny vaan Seinäjoen ullakkokirppiksellä monta vuotta. Oon käyny niis muis viimeks lapsena.
Näin maanantaina kui joku möi ullakkokirppiksellä Esson huoltoaseman vanhoja moottoriöljytölkkejä. Käytettyjä. Sit siel oli myös jonku Fordin etupuskurin ritilä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 13, 2019 7:31:18 GMT
Mä oon käyny vaan Seinäjoen ullakkokirppiksellä monta vuotta. Oon käyny niis muis viimeks lapsena. Näin maanantaina kui joku möi ullakkokirppiksellä Esson huoltoaseman vanhoja moottoriöljytölkkejä. Käytettyjä. Sit siel oli myös jonku Fordin etupuskurin ritilä. hei käytiin siellä joskus kanssa, se on kiva zuttathezombie löysi sieltä trump enkelin :¬DDDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 13, 2019 16:08:22 GMT
lol tyypillinen perjantai 13., ei menny mitään (paitsi yks paita 75 sentillä) vaikka myin 50% ja lopuks 80% alennuksella! mulla varmaan myös jäi sinne jotain kamaa muiden pöytiin, löysin yhen takinki sieltä hups, mut ehkä löydän niitä sitten ens viikolla
sain myytyä 85,55 euron eestä tavaraa eli voittoo mulle tuli 65,55 euroo kuudessa päivässä, ei ihan niin paljo ku ootin (toivoin) mut ihan hyvät karkkirahat kummiski!
pitää toivoo et saan tarpeeks kaupaks juttuja ensi viikollakin, siinä vasta haastetta sit onkin kun pitää tienata vähintään 32 euroo vai paljonkohan se pöytä nyt makso
onneks saan korjata noihin vanhoihin hintalappuihin uuden pöydän numeron ettei tarvii ihan kaikkee laittaa uusiks kumminkaan
jeejee
|
|
|
Post by swordsman on Sept 13, 2019 16:23:18 GMT
Mäkin kävin ennen tosi paljon kirppareilla ja mulla on tavallaan aika ikävä sitä, mut nykyään en oikeen osaa löytää sieltä mitään :/ En oikein osaa ostaa sieltä vaatteita ja mulla alkaa olla jo kaikki kirjat/levyt/leffat joita oon joskus sieltä ettiny.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 16, 2019 17:54:11 GMT
eka päivä isompaa pöytää ja oon myyny 40 euron eestä tavaraa! eli oon tienannu jo huimat 8 euroa! (-> alkoon?) totesin et pleikkari kolmosen pelit myy ku häkä (miks kukaan ostais häkää ) , aattelin ettei kukaan niitä ostais mut oho, varmaan kymmenen meni jo tänään (toisaalta myinkin niitä silleen 2 euroo kappale, niitä on niin paljon ja sain ne mun veljeltä ilmatteeks niin ihan sama). Myyn niitä kun ei tuu ite pelattua ja mulla on nelonen, en tee kahella pelilootalla mitään. sen sijaan mun vaatteita ei halua kukaan! tai ainakaan niitä jotka jäi viime pöydästä myymättä. Alan kohta myymään kaiken eurolla, prkl! eikä korujakaan kukaan oo ostanu, pitää ehkä laittaa niitä halvemmalla. en tiiä pitäskö laittaa siihen joku lappu että kORUT niKKELITTöMIÄ kun joku jo kyseli niistä. enhän mä oikeesti tiedä onko ne nikkelittömiä mut mulla itelläni on allergia myös eikä mulle oo tullu mitään oireita niistä joten... laitoin nyt tavaraa edullisemmalla myyntiin, osa tais mennä liiankin halvalla ups. Mut ainakin pääsee eroon niistä aion myös viedä mun vanhat sylvanian lelut sinne, niistä käärii varmaan mukavan summan jos vaan sattuu paikalle ketään joka arvostaa niitä ja en oo varma mut joku ehkä pölli aurinkolasit siitä? >8( tai sit ne on jossain mulla oli eilen ihan kamala päivä ja oon nukkunu aivan liian vähän, mulla on koko ajan ollu kauhee kiire ja stressi enkä oo tyyliin syönykään kunnolla. Eilen kun hain niitä kirpputorikamoja niin kauramaito kassissa räjähti ja kasteli ne vaatteet, ja mun ruotsinkirjan! ja mun kortti on väliaikasesti lukittu (tein vähän ebay ostoksia ja ne luuli et oon rosvno :^D) enkä oo ihan varma millon ne sen avaa taas, laitoin viestiä kun niiden puhelinpalvelut on ruuhkaantunu tän eu-direktiivi-iskun takia oli aika hirveetä mut onneks sain ne vaatteet ja kirjan kuta kuinkin pelastettua, ja tänään ihme kyllä ehin laittaa sen kirppispöydän ihan hyvään kuntoon (eilen en ehtiny vielä viedä kamoja sinne vaikka ois saanu ja seki kismitti), ja ehin vielä lukee pikasesti ruotsia ja taisin jopa selviytyä kokeista aika hyvin, paremmin kun viimeks kun luin (tie koulumenestykseen käy stressin kautta?). oon tosi ilonen ja helpottunut nyt kun sain vielä niin paljon myydyks kamoja, stressasin aluks et tuleeko tuottoo ollenkaan :^D nyt on ihan sama taas paljon siellä menee kun joka tapauksessa jää jotain omaan taskuun
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 17, 2019 16:49:03 GMT
Lmao suostun siihen seinäjokimiittiin jos pääsen kirpparille voin vahvistaa et seinäjoella on hyvät kirpparit ja oon sit ainakin messissä jos tästä miitistä tulee kirppispyhiinvaellus mut mikään ei voita kauhavan helluntaiseurakunnan kirpputoria! zuttathezombie vietkö meidät sinne :Ddd Itkettää voin viedä Se on aikamoinen aarreluola
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 17, 2019 16:50:55 GMT
Mä oon käyny vaan Seinäjoen ullakkokirppiksellä monta vuotta. Oon käyny niis muis viimeks lapsena. Näin maanantaina kui joku möi ullakkokirppiksellä Esson huoltoaseman vanhoja moottoriöljytölkkejä. Käytettyjä. Sit siel oli myös jonku Fordin etupuskurin ritilä. hei käytiin siellä joskus kanssa, se on kiva zuttathezombie löysi sieltä trump enkelin :¬DDDD OMG TRUMP-ENKELI LEGENDA
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 17, 2019 18:13:22 GMT
voin vahvistaa et seinäjoella on hyvät kirpparit ja oon sit ainakin messissä jos tästä miitistä tulee kirppispyhiinvaellus mut mikään ei voita kauhavan helluntaiseurakunnan kirpputoria! zuttathezombie vietkö meidät sinne :Ddd Itkettää voin viedä Se on aikamoinen aarreluola se on paras! ostin sieltä kassikaupalla kamaa ..... puhumattakaan eräästä nimeltämainitsemattomasta ovikyltistä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 17, 2019 18:17:10 GMT
nyt oon myyny 73 euron edestä! en ehtinyt tänään viedä lisää tavaraa kun heräsin niin myöhään ja noh, en jaksanu
mutta huomenna vien, ja käyn syöpäkirppiksellä (sen nimi on pohjois-savon syöpäyhdistyksen kirpputori mut). Lahjotan sinne myöhemmin sitten sen mikä ei mee kaupaks, jos nekään ei huoli mun vaatteita niin oon vähän loukkaantunu
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 17, 2019 18:42:26 GMT
nyt oon myyny 73 euron edestä! en ehtinyt tänään viedä lisää tavaraa kun heräsin niin myöhään ja noh, en jaksanu mutta huomenna vien, ja käyn syöpäkirppiksellä (sen nimi on pohjois-savon syöpäyhdistyksen kirpputori mut). Lahjotan sinne myöhemmin sitten sen mikä ei mee kaupaks, jos nekään ei huoli mun vaatteita niin oon vähän loukkaantunu Jee!! Rahantuloa ei voi estää :^D Puhumattakaan siitä miten paljon käyttämätöntä tavaraa saat pois nurkista. Jämät voit heittää vaikka UFFiin. Tai lumppuun.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 18, 2019 16:42:31 GMT
Itkettää voin viedä Se on aikamoinen aarreluola se on paras! ostin sieltä kassikaupalla kamaa ..... puhumattakaan eräästä nimeltämainitsemattomasta ovikyltistä Trump-enkeli on ehkä legenda... ... mutta se ovikyltti on god-tier.
|
|