|
Post by petefromtheshop on Jul 12, 2019 20:08:52 GMT
olin melkein unohtanu miten kivoja olette
tai en silleen mut musta tuntuu et mulle tulee huono omatunto kun käyn niin harvoin nykyään ja sit välttelen tänne kirjautumista sen takia + sen takia et mun kaikki vanhat noloudet vähän kummittelee täällä
mut sit kirjauduin tänne taas ja luen jotain juttuja ja tulee heti lämmin ja kotosa olo ja muistan miten mahtavia tyyppejä ootte kaikki
ja en voi uskoa että kattila on yhä olemassa ja että ootte yhä täällä
oon vaan hirveen kiitollinen siitä että oon saanu tutustua täällä teihin kaikkiin ja miten oon tavannu ehkä elämäni parhaat ystävät oikeessakin elämässä tän sivun ansiosta, ja oon tosi kiitollinen ja ilonen kaikesta positiivisesta ja kannustavasta palautteesta mitä oon teiltä saanu johonkin kirjoituksiini ja toisaalta ihan näihin perus hölmöyksiini, ja oon myös ilonen kritiikistä ja kaikesta mitä oon täällä teiltä oppinu
musta tuntuu että oon täällä löytäny parhaimmat puolet itestäni ja että oon teidän ansiosta tullut enemmän sen kaltaiseks ihmiseks mitä haluankin olla, ja ennen kaikkee ootte saanut mut tajumaan, millanen ihminen mä haluan olla. Ootte saanu mut tykkää itestäni enemmän mitä mulla oli joskus tapana, ja oon siitäkin tosi kiitollinen, ja haluisin että tekin tykkäisitte vähän enemmän itestänne, koska ootte ihan mahtavia ihania tyyppejä ja ootte piristäny aivan liian monta päivää mun elämästä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 15, 2019 15:19:49 GMT
Pete oot ihan tyhäm <3
|
|
|
Post by swordsman on Jul 18, 2019 10:14:55 GMT
Mäkin just muistelin kuinka tärkee Kattila oli mulle sillon joskus 2015 kun olin just alottanu yläasteen eikä mulla ollu kauheesti kavereita irl. Oon niin ilonen et mulla oli sillon tällänen mukava pikkufoorumi jossa kaikki on kaikkien kavereita <3
Ja tajusin kans että esimerkiks mun nykyinen musamaku sai suurimmaks osaks alkunsa Kattilan musakeskusteluista. Aloin sillon joskus varovasti kuuntelemaan jotain täällä suositeltuja bändejä, ja jotenkin osasta niistä on vuosien kuluessa tullu iso osa mun koko persoonaa.
Eli kiitos kaikille kateille munkin puolesta! <3
|
|
|
Post by Sibe on Jul 20, 2019 8:58:49 GMT
tulipa ihanan lämmin fiilis siitä, miten ja mitä kirjoitit itsestäsi. ilo on ollut jutella täällä sun kanssa ja tutustua jollain tapaa <3 mutta älä suotta häpeä vanhoja nolouksia, niitä meillä kaikilla varmasti riittää täällä - onhan siitä mennyt aikaa jo vuosia, kun koko sivu on perustettu. kaikki ollaan kasvettu varmasti, eikä todellakaan muistutella ketään "tyhmistä jutuista".
eikä tarvii ottaa huonoa omaatuntoa, jos ei enää tänne jaksa / huvita tulla, on kiva kuitenkin, että käyt silloin kuin käyt
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 24, 2019 21:57:17 GMT
aww en oo tutustunu täällä oikei keneenkää sillai ns oikeesti mut moi taas vaivauduin tulee tänne lukee jotai ja tää oli kommentoimisen arvonen söpöö et ootte löytäny täältä seuraa ja kavereita<3 oisko catland nousuu 2020
|
|
|
Post by Sibe on Aug 2, 2019 8:06:48 GMT
aww en oo tutustunu täällä oikei keneenkää sillai ns oikeesti mut moi taas vaivauduin tulee tänne lukee jotai ja tää oli kommentoimisen arvonen söpöö et ootte löytäny täältä seuraa ja kavereita<3 oisko catland nousuu 2020 kiitti kun aikanaan rupesit tänne adminiksi!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 18, 2019 9:19:54 GMT
Mäkin just muistelin kuinka tärkee Kattila oli mulle sillon joskus 2015 kun olin just alottanu yläasteen eikä mulla ollu kauheesti kavereita irl. Oon niin ilonen et mulla oli sillon tällänen mukava pikkufoorumi jossa kaikki on kaikkien kavereita <3 Ja tajusin kans että esimerkiks mun nykyinen musamaku sai suurimmaks osaks alkunsa Kattilan musakeskusteluista. Aloin sillon joskus varovasti kuuntelemaan jotain täällä suositeltuja bändejä, ja jotenkin osasta niistä on vuosien kuluessa tullu iso osa mun koko persoonaa. Eli kiitos kaikille kateille munkin puolesta! <3 Samaistun tosi paljon tohon yläastehommaan, oli mulla jotain kavereita ja "kavereita" mut täällä pysty jotenkin olemaan paljon paremmin oma itsensä ja avautuu ja kaikkea, ilman kattilaa mun elämä ois varmasti ollu ja ois nytkin paljon yksinäisempää ja ihanaa että oot löytäny musiikkia täältä! levitetään yhdessä taiteen ja kulttuurin ilosanomaa jatkossakin :--D voisin kyllä käydä päivittää oman musiikkimakuni ajantasalle (kunhan jaksan) ja ihanaa hei lukee teidän vastauksia, mukavaa että teillä on yhtä lämpimiä ajatuksia ja muistoja tästä paikasta ja täällä kävijöistä. pysykää katteina! ja ihmisinä. mutta ennen kaikkea katteina!
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 19, 2019 7:37:08 GMT
En voi uskoo et kaikki mun foorumilapsenlapset kasvaa isoiksi
T mummo
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 19, 2019 9:11:25 GMT
En voi uskoo et kaikki mun foorumilapsenlapset kasvaa isoiksi T mummo ehkä tästä tulee vielä joku päivä mummofoorumi (olisin silti se jonne aina)
|
|
|
Post by Miopod on Aug 21, 2019 17:14:17 GMT
En voi uskoo et kaikki mun foorumilapsenlapset kasvaa isoiksi T mummo mun on vaikeinta uskoo et candypompomki on tyyliin jotain neljätoista ku muistan kokoajan et se on vasta kymmenen ku se oli silloon ku kattila perustettiin :'D Mulle tää aika täs välis on menny niin nopeesti.
|
|
|
Post by Jp on Aug 21, 2019 20:24:54 GMT
En voi uskoo et kaikki mun foorumilapsenlapset kasvaa isoiksi T mummo mun on vaikeinta uskoo et candypompomki on tyyliin jotain neljätoista ku muistan kokoajan et se on vasta kymmenen ku se oli silloon ku kattila perustettiin :'D Mulle tää aika täs välis on menny niin nopeesti. Mä oon täyttäny tänä vuon sit 20.
|
|
|
Post by Sibe on Sept 8, 2019 18:57:43 GMT
En voi uskoo et kaikki mun foorumilapsenlapset kasvaa isoiksi T mummo on ilo, kun olet meidän mummomme
|
|