|
Post by Miopod on May 14, 2019 19:37:51 GMT
Onko kukaan ruudun ääressä? : D
|
|
|
Post by Trixie™ on May 14, 2019 20:52:02 GMT
ISLANTI
|
|
|
Post by Miopod on May 14, 2019 21:45:49 GMT
Estonia man oli aika håt :3
Jännä ettei suomi oo taaskaa finaalissa vaikka oli darude ja kaikki
|
|
|
Post by Trixie™ on May 15, 2019 13:15:06 GMT
Estonia man oli aika håt :3 Jännä ettei suomi oo taaskaa finaalissa vaikka oli darude ja kaikki hirvee limanen indieukko, blörgh
|
|
|
Post by Angelus on May 15, 2019 17:29:38 GMT
En muistanut edes koko juttua, kunnes kuulin nettilehdestä Suomen tippumisesta.
|
|
|
Post by swordsman on May 17, 2019 13:01:16 GMT
Joo, oon taas kuunnellu niitä biisejä ainakin maaliskuusta asti ja oon ihan innoissani! Munkin mielestä Suomi ois ansainnu kyllä finaalipaikan Mut oon ilonen et Slovenia pääsi yllättäen jatkoon, se on niin yksinkertanen ja nätti biisi.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 17, 2019 17:28:39 GMT
Olin ihan supersuolanen tokasta semistä, kaikki tylsät pääs jatkoon :'D Roottaan Islantia, ne on mulle kauheen nostalginen esiintyjä ku niiden biisi kuulostaa ihan 15-vuotiaan Trixien musiikkimaulta.
Plus niillä on proppeja. Ja moukari.
|
|
|
Post by swordsman on May 19, 2019 7:33:53 GMT
Oon ollu pitkään sitä mieltä että juryt on turhia ja yleisön pitäis päättää voittaja, mut nyt oon kyllä ihan ilonen et Norja ei voittanut :-D En missään vaiheessa oikein tykänny niiden biisistä. Oon ihan tyytyväinen Hollannin voittoon!
|
|
|
Post by Trixie™ on May 19, 2019 11:35:56 GMT
Olin niin suolanen juryn aikana :^D Siis eiks ton juryn idea ollu vähentää nepotismia? Mut silti mystisesti Kypros ja Kreikka antaa toisilleen 12 pistettä ja slaavit rinkirunkkaa kilpaa pohoismaiden kanssa. Onneks yleisöäänestys pelasti kaiken, hirveetä tunteiden vuorisorataa ja huutonaurua Saksan nollalle Ja Ruotsin pisteille ku vertaa mitä jury anto, olin myös tyytyväinen Islannin saaliiseen. Musta Alankomaat oli tosi tylsä, en vieläkään tiiä millä se vei voiton, mut oon tyytyväisempi tähän ku Pohjois-Makedoniaan (lainaus eiliseltä: "Eih jos noi voittaa ens vuos on pelkkää balladia"). Oon ihan varma et jurylla on joku hotline jolla ne päättää minkä maan ne valitsee mustaksi hevoseksi ja antaa sille ylläripistepotin.
|
|