|
Post by zuttathezombie on Apr 15, 2019 20:40:56 GMT
Ihmettelen miten Pete ja Rapu oikeesti jaksaa mua oon niin rasittava.
Katottiin niiden kanssa Manaajaa koska ne ei ollu nähny sitä eikä Hohtoo ollu Netflixis. Hassu juttu tähän liittyen myös se et sanoin niille, et jos kysyn äidiltä hyvää kauhuleffaa niin se vastaa et Manaaja. Näin kävi.
No siinä sitten tuijotettiin ja emt missä kohtaa mut sanoin et se nuori pappi on aika qma. Ja sit muistaakseni tuli puhetta siitä miten siinä on samaa näköö kuin Paulissa. Ja olin ihan et hei mitäs vittua. Ja sit Pete vaan sano et mun miesmaku on kaikki Paulin näköset miehet niinku noh Paul ja Manaajan pappi ja John Cusack.
Ja sit mulle tuli hyvin alaston olo. Ja nyt Pete ja Rapu on joutunut kärsimään kun oon katsonut niiden kanssa John Cusack -leffoja. Käytiin divarissa ja ostin niitä kolme. Huusin aika kovaa niiden leffojen aikana anteeks naapurit.
PS. mitä ikinä teettekin älkää vittu ikinä katsoko elokuvaa "Vain koiraihmisille". Se oli kamala. Ainoa hyvä asia oli John Cusack.
Pete ja Rapu katotaan joskus Better Off Dead jos ette vihaa mua itkettää. Sen suomenkielinen nimi on PIPO TIUKALLA mikä ihmisiä vaivaa.
Anygays tl;dr katson elämääni ihan eri vinkkelistä nyt.
|
|
|
Post by Arabella on Apr 29, 2019 15:12:48 GMT
älä unohda sitä sun kuumaa miestä siitä pelistä
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 30, 2019 7:26:53 GMT
Oon joskus pohtinu mistä näit suomennoksii tulee, onneks nykyään aika moni nime jätetään leffoissa ja TV-sarjoissa kääntämättä, en tiiä miten montaa Valehtelevaa viettelijää ja Täydellistä naista sietäisin.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 1, 2019 13:50:06 GMT
älä unohda sitä sun kuumaa miestä siitä pelistä Ainiin joo mut se menee siihen poikkeuskategoriaan Oon joskus pohtinu mistä näit suomennoksii tulee, onneks nykyään aika moni nime jätetään leffoissa ja TV-sarjoissa kääntämättä, en tiiä miten montaa Valehtelevaa viettelijää ja Täydellistä naista sietäisin. Say Anything... = Loistokaveri... High Fidelity = Uskollinen äänentoisto Class = JENKKIKASSI JA PITSIPÖKSY Niinku Kenen mielestä nää on ollu hyviä ideoita
|
|