|
Post by Sibe on Jun 7, 2019 19:35:37 GMT
mur mur oivoi voin kyllä samaistua aika suureen osaan teidän murinoista jos yhtään lohduttaa niin minä uskon teihin kaikkiin ja siihen että onnistutte enemmän tai vähemmän tavoitteissanne tai jos sattuu niin ettei onnistukaan niin noh ei kai sitä aina voi onnistua mutta yleensä voi sentään yrittää uudestaan tai sitten pitää keksiä jotain muuta tilalle olette hienoja ihmisiä ja katteja ennen kaikkea uskon teihin tässä teille kaikille jotain mikä toivottavasti auttaa: *motivaatiota* saa ottaa niin paljon kuin kokee tarvitsevansa oot niin ihana
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 12, 2019 1:50:32 GMT
aw sinä myös sibsukka tulin nyt murisemaan oikeastaan en nyt murehdi niin paljoa, eilen taas murehdin väsyneessä päässä vähän liikaakin nyt harmittaa vaan kun ei saa unta ja päätä särkee ja olis kiva nukkua ja omistaa unirytmi zzz
|
|
|
Post by Sibe on Jul 20, 2019 8:51:20 GMT
aw sinä myös sibsukka tulin nyt murisemaan oikeastaan en nyt murehdi niin paljoa, eilen taas murehdin väsyneessä päässä vähän liikaakin nyt harmittaa vaan kun ei saa unta ja päätä särkee ja olis kiva nukkua ja omistaa unirytmi zzz voi kiitos hih
äh kurjaa, että unirytmi on kateissa ja uni ylipäätään. mulla ois yks unirytmi myytävänä, sellanen, että herää ennen seittemää - haluutko?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 18, 2019 9:21:32 GMT
aw sinä myös sibsukka tulin nyt murisemaan oikeastaan en nyt murehdi niin paljoa, eilen taas murehdin väsyneessä päässä vähän liikaakin nyt harmittaa vaan kun ei saa unta ja päätä särkee ja olis kiva nukkua ja omistaa unirytmi zzz voi kiitos hih
äh kurjaa, että unirytmi on kateissa ja uni ylipäätään. mulla ois yks unirytmi myytävänä, sellanen, että herää ennen seittemää - haluutko?
voin ostaa varalle vaikka oon nyt oikeestaan saavuttanu unirytmin, vautsi. Tulipa oikein edistynyt olo :DD
|
|
|
Post by Sibe on Aug 18, 2019 15:31:45 GMT
voi kiitos hih
voin ostaa varalle vaikka oon nyt oikeestaan saavuttanu unirytmin, vautsi. Tulipa oikein edistynyt olo :DD mun unirytmi on kallellaan, joten ei kannata sittenkään ostaa, etenkin kun sulla on toimiva sellainen jo omasta takaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 18, 2019 16:34:44 GMT
voin ostaa varalle vaikka oon nyt oikeestaan saavuttanu unirytmin, vautsi. Tulipa oikein edistynyt olo :DD mun unirytmi on kallellaan, joten ei kannata sittenkään ostaa, etenkin kun sulla on toimiva sellainen jo omasta takaa ai nomut jos sä ostat nyt multa sit, tuun sit ostaa sitä takas myöhemmin kun tarviin
|
|
|
Post by Sibe on Sept 8, 2019 18:54:31 GMT
mun unirytmi on kallellaan, joten ei kannata sittenkään ostaa, etenkin kun sulla on toimiva sellainen jo omasta takaa ai nomut jos sä ostat nyt multa sit, tuun sit ostaa sitä takas myöhemmin kun tarviin erittäin hyvä idea, kai tarjous on vielä voimassa?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2019 9:38:03 GMT
ai nomut jos sä ostat nyt multa sit, tuun sit ostaa sitä takas myöhemmin kun tarviin erittäin hyvä idea, kai tarjous on vielä voimassa? no itse asiassa just meni rytmi nurin, mut ilmottelen sit kun se ois taas hallussa!
|
|
|
Post by Sibe on Oct 13, 2019 15:16:03 GMT
erittäin hyvä idea, kai tarjous on vielä voimassa? no itse asiassa just meni rytmi nurin, mut ilmottelen sit kun se ois taas hallussa! selvä juttu!
|
|