|
Post by petefromtheshop on Feb 15, 2019 22:08:04 GMT
mur mur mur mur mur mur mur
mur mur mur mur mur
mur mur
mur
mur
minä murehdin sitä kun kissani ei purise ja sitä että elämästä valuu hukkaan ihan liian monta vuotta ja kaikkea sitä mitä voisi olla jos olisi vain pistänyt töpinäksi ja sitten asioita joita ei voisi olla, vaikka olisi yrittänyt, mutta silti jotenkin harmittaa.
ja toisaalta sitäkin miten turhaa on valittaa kuin olisi muka jo kovinkin vanha joskus vaan tuntuu että elämä meni vaikka toisaalta odottaa sitäkin että se vielä joskus alkaisi
alusta
mutta pelottaa että ehtii kuolla ennen sitä
Mutta eniten murehdin sitä, kuinka tiputin helmikorvakorun Ravun viemäriin. Siis euron maksavan helmikorvakorun jonka ostin kirpputorilta, ja siellä oli ainakin kolmet melkein samanlaiset mutta jostain syystä juuri ne oli kivoimmat
Viemäriin
siis siihen viemäriin jossa pesin pizzaisia sukkia
_spizzaisiasukkia!_
sinne tiputin kun yritin pestä sitä sitten se jäi siihen viemäriin näkyville mutta kuitenkin liian syvälle että sen sieltä saisin enää takaisin sitten yritin saada sitä pois joillain tikuilla sitten tökinkin sen jumiin
ja jäi vain kauhean paha mieli tästä kaikesta ja rapu vain nauroi, kuinka kauhea ihminen!!
tuli vaan mieleen kun löysin sen toisen niistä yksinäisenä mun meikkipussista
Mikä teitä murehdituttaa? Jaetaan murinat. mur
|
|
|
Post by Miopod on Feb 16, 2019 13:22:20 GMT
Murehdin pääsenko kesätöihin ja jos pääsen niin ovatko ne ihmiset kivoja vai pelkäänkö perseettömäksi kun lähden sinne joka aamu ja menetän öisin yöunet.
Murehdin myös pääsenkö mihinkään kouluun syksyllä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 16, 2019 13:28:25 GMT
Mä murehdin sitä valmistunko ikinä, ahistaa enkä haluu alottaa gradua en ees haluu valmistua koska en tiiä miten mennään töihin mut oon liian tyhmä jatko-opintoihin. Halp
|
|
|
Post by Sibe on Feb 18, 2019 10:52:27 GMT
ahhah murehdin samoja asioita kuin te näköjään.
tuntuu, että elämä menee hukkaan kuten pete sanoi murehdin saanko kesätöitä kuten miopod, mutta samaan aikaan murehdin kuinka rasittavaa se on taas olla koko kesä töissä niin, että syksyllä väsyttää ja murehdin valmistumista ja sen jälkeistä työllistymistä kuten trixie
ja murehdin ja murehdin ja kaikkea mitä voikaan murehtia
|
|
|
Post by swordsman on Feb 18, 2019 17:03:08 GMT
yritän yleensä olla murehtimatta elämää koska ahdistun siitä niin helposti
mut eniten varmaan murehdin sitä etten tiiä tulevaisuudestani yhtään mitään, vaikka aika menee niin nopeesti ja kohta pitää taas tehdä isoja päätöksiä
|
|
|
Post by Saccree on Feb 18, 2019 17:16:10 GMT
juu itestäkin tuntuu että aika sen kun vaa menee eikä oo tullu mitää aikaseks hah
oon tässä varmaa jotai kolmatta vuotta yrittäny saada ysiluokan juttuja valmiiks kun koulun kanssa piti selvitellä hirveesti kaikkee :/ mut ei siinä mitää kyllä vaikuttaa menee nykyää paremmin ja etenen hitaasti mutta varmasti!
|
|
|
Post by Angelus on Feb 19, 2019 0:49:34 GMT
Sitä, että haluaisin vielä jonain päivänä päästä rauhanturvaajaksi. -> en ole kuitenkaan vielä edes suorittanut asepalvelusta -> olen ollut vakituisessa työsuhteessa jo reilun vuoden (jatkan mielelläni pidemmäksikin) ja mietin miten siellä mahdattaisiin suhtautua, jos lähtisin vuoden palveluksen suorittamaan -> taistelupioneeri, pioneeri, jääkäri, SKVJ... Jne. Mikä mahtaisi olla hyvä vaihtoehto? -> mutta ennen kaikkia ylhäällä mainittuja; en ole sitten yläasteen jälkeen harrastanut mitään säännöllisesti. Ammattikoulussakin tein peruskunnolla parhaani, jotten jäänyt muista viimeiseksi (mainittakoon, että luokka käsitti useamman pojan+minut) ja tänäpäivänä kunto tosiaan perusluokkaa alhaisempi (toisaalta, mikä määrittää perusluokan?) Voisin aloittaa salibandyn uudestaan... -> jos saan kahdessa vuodessa kohotettua kunnon niin, ettei esim 15km lenkki tunnu pahalta, voin hyvillä mielin onnitella itseäni -> mutta olisi vielä mahtavampaa, jos se tapahtuisi vuodessa -> ja se että pähkäilen tätä palvelusasiaa silloin tällöin... Tänäkin yönä lähes neljä tuntia😅
|
|
|
Post by Jp on Feb 19, 2019 15:35:26 GMT
Sitä, että haluaisin vielä jonain päivänä päästä rauhanturvaajaksi. -> en ole kuitenkaan vielä edes suorittanut asepalvelusta -> olen ollut vakituisessa työsuhteessa jo reilun vuoden (jatkan mielelläni pidemmäksikin) ja mietin miten siellä mahdattaisiin suhtautua, jos lähtisin vuoden palveluksen suorittamaan -> taistelupioneeri, pioneeri, jääkäri, SKVJ... Jne. Mikä mahtaisi olla hyvä vaihtoehto? -> mutta ennen kaikkia ylhäällä mainittuja; en ole sitten yläasteen jälkeen harrastanut mitään säännöllisesti. Ammattikoulussakin tein peruskunnolla parhaani, jotten jäänyt muista viimeiseksi (mainittakoon, että luokka käsitti useamman pojan+minut) ja tänäpäivänä kunto tosiaan perusluokkaa alhaisempi (toisaalta, mikä määrittää perusluokan?) Voisin aloittaa salibandyn uudestaan... -> jos saan kahdessa vuodessa kohotettua kunnon niin, ettei esim 15km lenkki tunnu pahalta, voin hyvillä mielin onnitella itseäni -> mutta olisi vielä mahtavampaa, jos se tapahtuisi vuodessa -> ja se että pähkäilen tätä palvelusasiaa silloin tällöin... Tänäkin yönä lähes neljä tuntia😅 Onko sul A:n paperit, tai paremmat? Ku juttelin yhden rauhanturvaajan kans ni sano et ne on aika lail vaatimus.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 19, 2019 17:33:38 GMT
mur mur
oivoi voin kyllä samaistua aika suureen osaan teidän murinoista
jos yhtään lohduttaa niin minä uskon teihin kaikkiin ja siihen että onnistutte enemmän tai vähemmän tavoitteissanne tai jos sattuu niin ettei onnistukaan niin noh ei kai sitä aina voi onnistua mutta yleensä voi sentään yrittää uudestaan tai sitten pitää keksiä jotain muuta tilalle
olette hienoja ihmisiä ja katteja ennen kaikkea uskon teihin
tässä teille kaikille jotain mikä toivottavasti auttaa:
*motivaatiota*
saa ottaa niin paljon kuin kokee tarvitsevansa
|
|
|
Post by Angelus on Feb 19, 2019 20:00:43 GMT
Sitä, että haluaisin vielä jonain päivänä päästä rauhanturvaajaksi. -> en ole kuitenkaan vielä edes suorittanut asepalvelusta -> olen ollut vakituisessa työsuhteessa jo reilun vuoden (jatkan mielelläni pidemmäksikin) ja mietin miten siellä mahdattaisiin suhtautua, jos lähtisin vuoden palveluksen suorittamaan -> taistelupioneeri, pioneeri, jääkäri, SKVJ... Jne. Mikä mahtaisi olla hyvä vaihtoehto? -> mutta ennen kaikkia ylhäällä mainittuja; en ole sitten yläasteen jälkeen harrastanut mitään säännöllisesti. Ammattikoulussakin tein peruskunnolla parhaani, jotten jäänyt muista viimeiseksi (mainittakoon, että luokka käsitti useamman pojan+minut) ja tänäpäivänä kunto tosiaan perusluokkaa alhaisempi (toisaalta, mikä määrittää perusluokan?) Voisin aloittaa salibandyn uudestaan... -> jos saan kahdessa vuodessa kohotettua kunnon niin, ettei esim 15km lenkki tunnu pahalta, voin hyvillä mielin onnitella itseäni -> mutta olisi vielä mahtavampaa, jos se tapahtuisi vuodessa -> ja se että pähkäilen tätä palvelusasiaa silloin tällöin... Tänäkin yönä lähes neljä tuntia😅 Onko sul A:n paperit, tai paremmat? Ku juttelin yhden rauhanturvaajan kans ni sano et ne on aika lail vaatimus. Tosiaan mainitsinhan tossa, etten oo mitään hakemustakaan vielä lähettänyt minnekään. Eiköhän se ole melko helposti saatavissa (A), koska eihän silmälasien (noin kolme molemmissa silmissä) käyttö johda alempaan luokkaan automaattisesti.
|
|
|
Post by Jp on Feb 20, 2019 6:54:57 GMT
Onko sul A:n paperit, tai paremmat? Ku juttelin yhden rauhanturvaajan kans ni sano et ne on aika lail vaatimus. Tosiaan mainitsinhan tossa, etten oo mitään hakemustakaan vielä lähettänyt minnekään. Eiköhän se ole melko helposti saatavissa (A), koska eihän silmälasien (noin kolme molemmissa silmissä) käyttö johda alempaan luokkaan automaattisesti. En tiedä, kysy joltain.
|
|
|
Post by Angelus on Feb 20, 2019 9:23:14 GMT
Tosiaan mainitsinhan tossa, etten oo mitään hakemustakaan vielä lähettänyt minnekään. Eiköhän se ole melko helposti saatavissa (A), koska eihän silmälasien (noin kolme molemmissa silmissä) käyttö johda alempaan luokkaan automaattisesti. En tiedä, kysy joltain. Oon hakenut kaikkea tietoa Aamukammasta.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 6, 2019 3:39:04 GMT
Murehdin mix prinssi ei raqasta mua
Ja miks Winner and the Golden Child on olemassa Ja miks Christmas in New York on olemassa
|
|
|
Post by Arabella on Mar 6, 2019 18:06:20 GMT
murehdin tulevaisuutta ja menneisyyttä ja nykyhetkeä murehdin sitä kun ei oo rahaa ja sitä kun mulla ei tulevaisuudessa ole rahaa ja pitäisi tehdä asioita että olisi rahaa vaikka en oikeesti ees haluu rahaa mut on pakko olla rahaa murehdin yhteiskuntaa ja elämän merkityksettömyyttä murehdin sitä kun mikään ei onnistu murehdin kirjotuksia (joihin on alle viikko kääk) ja kaikkia mahdollisia muita koulujuttuja toisaalta murehdin kyllä myös winner and the golden childin olemassaoloa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 15, 2019 20:31:31 GMT
Mun uutta tatskaa kutittaa ihan vitusti ja mun viisuria on särkenyt ainakin kolme päivää aina kun oon syönyt jotain
|
|