|
Post by petefromtheshop on Feb 15, 2019 21:41:43 GMT
Listataan!
Uudenvuoden lupaukset, suunnitelmat ja itsepetoksen täyteiset tulevaisuuden mietteet. Miten ne ovat edistyneet tai jääneet edistymättä? Onko vuosi 2019 (tai missä vuodessa sitten elätkään) ollut tähän mennessä sinun kohdallasi produktiivinen, vai poljetko yhä samassa pisteessä kuin 2018 tai kenties 2017 tai 2016 tai 2006-
no ei kai nyt sentään. Mutta jos lohduttaa niin en minäkään mitään ole aikaan saanut! Tässä kuitenkin lista, tehkää perässä jos uskallatte:
2019 olen:
- maannut! - lihonut! - haissut! pahalta! - hukannut korvakorun viemäriin (vuorokauden sisällä siitä kun ostin sen)
2019 en ole:
- saanut luettua yhtäkään kirjaa - tehnyt kattilan joulukalenteria - mitään
eiköhän se ollut siinä (oon mä ehkä oikeesti tehnyt tai *köh* ainaKin jättänyt tekemättä paljon enemmänkin mutta en nyt tähän hätään jaksanutkaan keksiä mitään järkevyyksiä)
|
|
|
Post by Angelus on Feb 16, 2019 1:52:08 GMT
2019 toteutuneet - vuoden alusta asti on pitänyt limuista ja karkeista kieltäytyminen
2019 osaksi toteutuneet - menin hommaamaan juomarakon, koska ajattelin vielä jonain päivänä käveleväni noin 30 kilometrin päähän yhden ystävän luokse ennen kuin hän kerkeää muuttamaan vielä kauemmas
2019 ei toteutuneet - en ole saanut tyhjennettyä vaatehuonetta muusta romusta, joten en saa myöskään vaatteita sinne - en ole koonnut vieläkään punttipenkkiä - edellinen johtuu siitä, että huone, mihin mun piti laittaa se, on täynnä pahvilaatikoita (sekä tyhjiä että täysiä) - en ole aloittanut kirjoituskoneellakaan sen pienoisnovellin kirjoittamista ...
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 16, 2019 12:34:31 GMT
2019 olen: - päättänyt asua yksin - päättänyt leikata otsatukan - samassa paikassa töissä missä aikaisemminkin - päättänyt lisätä ruokavalioon enemmän hedelmälihaa.
2019 aion: - kuunnella enemmän itseäni - tehdä asioita joista nautin - olla parempi ystävä - ehkä jatkaa Punaista yötä ja tuoda tännekin jatkoa..
2019 En ole: - Jatkanut punaista yötä - itkenyt - nauranut paljoa - nähnyt uusinta siskonlasta - Unohtanut kuinka kiitollinen olen kaikille - yrittänyt unohtaa tätä mestaa <3
|
|
|
Post by Miopod on Feb 16, 2019 13:19:22 GMT
Vuoden 2019 aikana olen: -laihduttanut ja laskenut kalorit tarkkaan
Vuoden 2019 aikana en ole: -laihtunut
|
|
|
Post by Saccree on Feb 16, 2019 16:29:00 GMT
2019 aikana oon: -Kirjottanu jonkinlaisen lyhyen tarinan -Alkanut taas enemmän piirtämään -Saanu vihdoinki semmosen ihan ok unirytmin -Yrittäny käydä täällä enemmän
2019 aikana en oo: -Kirjottanu muita tuhansia tarinoita mitä ois pitäny kirjottaa jossai vaiheessa (hups) -Editoinu videoita nii paljon kun oisin halunnu -Kattonu VIELÄKÄÄN Black Panther -leffaa (Ois pitäny kattoo se jo aikoja sitten)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 19, 2019 17:44:13 GMT
2019 aikana oon: -Alkanut taas enemmän piirtämään -Saanu vihdoinki semmosen ihan ok unirytmin -Yrittäny käydä täällä enemmän sama, tai no jos piirtämiseksi lasketaan satunnaiset mustekynätöherrykset joita teen
|
|
|
Post by Arabella on Mar 6, 2019 18:08:03 GMT
oon saanu aikaseks vaan elämänkriisejä
|
|