|
Post by Miopod on Dec 7, 2018 18:41:49 GMT
On taas se aika vuodesta. spotifywrapped.com/fi/Kertokaa teidän tilastoja. ----------------------------- Täs mun: Ensimmäinen kuuntelemani biisi oli Cullen Omori - CinnamonEnsimmäinen löytämäni artisti oli Klamydia (mikä on outoa sillä oon kuunnellu Klamydiaa silloin tällöin jo monta vuotta???) Kuuntelin tänä vuonna 12 734 minuuttia musiikkia. Suosikkiartistini oli Ellie Goulding jonka parissa vietin 15 tuntia. Mun top 5 artistia oli: Ellie GouldingGorillazArctic MonkeysMarina & the DiamondsDaft Punktop 5 kappaletta: Ellie Goulding - You My EverythingKylie Minogue - WowPorter Robinson & Madeon - ShelterDaft Punk - AerodynamicGorillaz - DAREtop 5 genreä: Pop Indie Rock Dance/Electronic RnB (mikä yllätti mut???) Musiikin alalajeista suosikkini oli Dance PopVanhin kappale mitä olin kuunnellu oli My Fair Lady: On the Street Where You Live vuodelta 1956 (mikä on erittäin outoa sillä en oo ikinä ennen tätä listaa kuullukkaa tosta biisistä, ja kuuntelin sen eikä soittanu yhtää mitää kelloja???) Vuonna 2018 eniten kuuntelemani horoskooppimerkki oli neitsyt jota edustavat esim. Alan Walker ja Avicii (kiintoisaa) Suosikki Podcastini olivat Kaverin puolesta kyselen ja Ear BiscuitsTässä on soittolista mun vuoden lempikappaleista jonka Spotify teki
Lol mites teillä?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 8, 2018 4:45:22 GMT
En pääse kännykällä tekemään tota, joten on muistettava myöhemmin käydä koneen kautta.
|
|
|
Post by Angelus on Dec 8, 2018 4:46:47 GMT
Pääsin sittenkin... Ei vaan halunnut Firefoxilla toimia. :DD
|
|
|
Post by Angelus on Dec 8, 2018 5:12:02 GMT
Ensimmäinen kuuntelemani biisi oli - Not Enough Whiskey (Kiefer Sutherland) Ensimmäinen löytämäni artisti oli - London On Da Track Kuuntelin tänä vuonna 13 918 minuuttia musiikkia. (216% enemmän kuin viime vuonna!) Suosikkiartistini oli Anssi Kela, jonka musiikin parissa vietin 39 tuntia. TOP 5 artistia: Anssi Kela Glee Cast Kiefer Sutherland Bruce Willis Neon 2 TOP 5 kappaletta: Faijan haamu (Kela) Albin Stenman (Kela) Itseni kaltainen (Neon 2) Ilves (Kela) Petri Ruusunen (Kela) TOP 5 genreä: Pop Rock Hip Hop Indie Metal Musiikin alalajeista suosikkini oli - Suomi Rock Vanhin kappale mitä olin kuunnellut oli - Summertime Blues (Eddie Cochran) ja nauhoitti sen vuonna 1960 Vuonna 2018 eniten kuuntelemani horoskooppimerkki oli _______ jota edustavat esim. _______ & ________ Suosikki Podcastini olivat _______ & _______ //Kahteen alimpaan en löytänyt vastauksia
|
|