|
Post by Miopod on Aug 18, 2018 1:27:45 GMT
HUomenna on mun vuoro lähtee kouluun miten meni? tällä hetkellä oon taas kotona viettämäs viikonloppua, mut oli ihan jees viikko ja kivoja tunteja ja kivaa porukkaa. ainut vaan et ku tosiaan asun siä asuntolas nii siinä illalla jostain viidestä yheksään on aina semmonen tosi tylsä pätkä ku ei oo mitää tekemistä ja siinä pääsee yleensä pitkästymään :'D
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Aug 19, 2018 8:54:51 GMT
musta on kuoriutunu kaupunkilaine lmao
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Aug 19, 2018 8:56:09 GMT
tällä hetkellä oon taas kotona viettämäs viikonloppua, mut oli ihan jees viikko ja kivoja tunteja ja kivaa porukkaa. ainut vaan et ku tosiaan asun siä asuntolas nii siinä illalla jostain viidestä yheksään on aina semmonen tosi tylsä pätkä ku ei oo mitää tekemistä ja siinä pääsee yleensä pitkästymään :'D ihanaa et on menny hyvi ja joo sama, asuntolas tulee iha helvetin tylsää noihi aikoihi.
|
|
|
Post by Miopod on Aug 19, 2018 11:34:26 GMT
tällä hetkellä oon taas kotona viettämäs viikonloppua, mut oli ihan jees viikko ja kivoja tunteja ja kivaa porukkaa. ainut vaan et ku tosiaan asun siä asuntolas nii siinä illalla jostain viidestä yheksään on aina semmonen tosi tylsä pätkä ku ei oo mitää tekemistä ja siinä pääsee yleensä pitkästymään :'D ihanaa et on menny hyvi ja joo sama, asuntolas tulee iha helvetin tylsää noihi aikoihi. Ja ku toi koulu on maaseudulla keskellä peltoo kaukana kaikesta nii ei voi lähteekkää mihinkää :'D
|
|
|
Post by Sibe on Aug 20, 2018 8:23:53 GMT
tällä hetkellä oon taas kotona viettämäs viikonloppua, mut oli ihan jees viikko ja kivoja tunteja ja kivaa porukkaa. ainut vaan et ku tosiaan asun siä asuntolas nii siinä illalla jostain viidestä yheksään on aina semmonen tosi tylsä pätkä ku ei oo mitää tekemistä ja siinä pääsee yleensä pitkästymään :'D hyvä kuitenkin, että oot viihtynyt! oliko ne muut asuntolan asukkaat niin kamalia kuin peloteltiin?
++ niihin aikoihin lukee kirjaa tai kattoo sarjoja tai jotain ?
|
|
|
Post by Miopod on Aug 20, 2018 16:36:26 GMT
tällä hetkellä oon taas kotona viettämäs viikonloppua, mut oli ihan jees viikko ja kivoja tunteja ja kivaa porukkaa. ainut vaan et ku tosiaan asun siä asuntolas nii siinä illalla jostain viidestä yheksään on aina semmonen tosi tylsä pätkä ku ei oo mitää tekemistä ja siinä pääsee yleensä pitkästymään :'D hyvä kuitenkin, että oot viihtynyt! oliko ne muut asuntolan asukkaat niin kamalia kuin peloteltiin?
ei ollu yhtää oonki tääl ollu koneella aina nää iltapäivät
|
|
|
Post by Sibe on Aug 27, 2018 10:06:10 GMT
hyvä kuitenkin, että oot viihtynyt! oliko ne muut asuntolan asukkaat niin kamalia kuin peloteltiin?
ei ollu yhtää oonki tääl ollu koneella aina nää iltapäivät huh, no hyvä! ootko saanu kestään niistä vielä kaveria?
ja haha hyvä, että löytyi jotain tekemistä iltoihin siis
|
|
|
Post by Miopod on Aug 27, 2018 16:30:54 GMT
ei ollu yhtää oonki tääl ollu koneella aina nää iltapäivät huh, no hyvä! ootko saanu kestään niistä vielä kaveria?
Tunneilla kaikki juttelee toistensa kans ja on mulla tos toi huonekaveriki. Se vaan ei puhu paljoa. Mut niinku mun veliki jo sano et kerranki mä en oo se kaikista hiljasin :'D
|
|
|
Post by Sibe on Aug 30, 2018 14:20:35 GMT
huh, no hyvä! ootko saanu kestään niistä vielä kaveria?
Tunneilla kaikki juttelee toistensa kans ja on mulla tos toi huonekaveriki. Se vaan ei puhu paljoa. Mut niinku mun veliki jo sano et kerranki mä en oo se kaikista hiljasin :'D noni mutta huonetoveri on ihan jees tyyppi kuitenkin?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 1, 2018 21:34:59 GMT
Tunneilla kaikki juttelee toistensa kans ja on mulla tos toi huonekaveriki. Se vaan ei puhu paljoa. Mut niinku mun veliki jo sano et kerranki mä en oo se kaikista hiljasin :'D noni mutta huonetoveri on ihan jees tyyppi kuitenkin? joo on
|
|
|
Post by Sibe on Sept 2, 2018 16:41:37 GMT
noni mutta huonetoveri on ihan jees tyyppi kuitenkin? joo on noni! asuntolassa asuminen siis onnistunutta?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 2, 2018 18:43:32 GMT
joo on noni! asuntolassa asuminen siis onnistunutta? joo. ainut vaan et siä tosiaan pitkästyy helposti.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 12, 2018 9:33:37 GMT
noni! asuntolassa asuminen siis onnistunutta? joo. ainut vaan et siä tosiaan pitkästyy helposti. Pokémonottelu-tarjous on yhä voimassa Fite me
|
|
|
Post by Miopod on Sept 12, 2018 12:36:35 GMT
joo. ainut vaan et siä tosiaan pitkästyy helposti. Pokémonottelu-tarjous on yhä voimassa Fite me Oonnihan jumissa siinä. En pääse eteenpäin nii oon nyt vaa pyöriny ruohikossa ja kehitelly poksuja
|
|