|
Post by Saccree on Jun 2, 2018 17:16:35 GMT
Heyoo! Nimeni on Tiia ja ikää ois se seitsemäntoista vuotta! Harrastuksiin kuuluu videopelien pelaaminen, nukkuminen ja kerran vuodessa tarinoiden kirjottaminen. Joskus taisin täällä aikoja sitten käydä kääntämässä ja gosussa tuli käytyä aikoinaan ihan liikaa.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 2, 2018 17:34:29 GMT
Heyoo! Nimeni on Tiia ja ikää ois se seitsemäntoista vuotta! Harrastuksiin kuuluu videopelien pelaaminen, nukkuminen ja kerran vuodessa tarinoiden kirjottaminen. Joskus taisin täällä aikoja sitten käydä kääntämässä ja gosussa tuli käytyä aikoinaan ihan liikaa. Hei tervetuloa! Oon itsekin tarinoiden kirjoittelija ja mulla on tuolla tarinat osiossa muutama tarina kirjoitettuna jos kiinnostaa käy lukemassa (ehkä saan inspiraatiota jatkaa!)
|
|
|
Post by Saccree on Jun 2, 2018 17:37:42 GMT
Heyoo! Nimeni on Tiia ja ikää ois se seitsemäntoista vuotta! Harrastuksiin kuuluu videopelien pelaaminen, nukkuminen ja kerran vuodessa tarinoiden kirjottaminen. Joskus taisin täällä aikoja sitten käydä kääntämässä ja gosussa tuli käytyä aikoinaan ihan liikaa. Hei tervetuloa! Oon itsekin tarinoiden kirjoittelija ja mulla on tuolla tarinat osiossa muutama tarina kirjoitettuna jos kiinnostaa käy lukemassa (ehkä saan inspiraatiota jatkaa!) Kiitos! Uu mäpä taidan mennä sitten kurkkaileen sinne! Itellä tuppaa käymään niin että alotan kirjottaan ja sitten en saa koskaan kirjotettua mitään loppuun haha
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 2, 2018 17:40:24 GMT
Hei tervetuloa! Oon itsekin tarinoiden kirjoittelija ja mulla on tuolla tarinat osiossa muutama tarina kirjoitettuna jos kiinnostaa käy lukemassa (ehkä saan inspiraatiota jatkaa!) Kiitos! Uu mäpä taidan mennä sitten kurkkaileen sinne! Itellä tuppaa käymään niin että alotan kirjottaan ja sitten en saa koskaan kirjotettua mitään loppuun haha Itellä on Punainen yö projektina saada kirja mut inspiraatiota ei taas ole ja kun kukaan ei oo lukenut ja auttanut ni alkoi kiinnostus katoamaan. Ja mua inspiroi jo se et tiedän että ihmiset lukee sitä. Siihen sitten panostaa niin eri tavalla. (Mun ensimmäinen uusi kokeilu oli se yksinäinen tyttö) monet on pitäny siitä xD et suurin osa on ollu sellaisiin ns. Kokeilujuttuja
|
|
|
Post by Saccree on Jun 2, 2018 17:45:19 GMT
Kiitos! Uu mäpä taidan mennä sitten kurkkaileen sinne! Itellä tuppaa käymään niin että alotan kirjottaan ja sitten en saa koskaan kirjotettua mitään loppuun haha Itellä on Punainen yö projektina saada kirja mut inspiraatiota ei taas ole ja kun kukaan ei oo lukenut ja auttanut ni alkoi kiinnostus katoamaan. Ja mua inspiroi jo se et tiedän että ihmiset lukee sitä. Siihen sitten panostaa niin eri tavalla. (Mun ensimmäinen uusi kokeilu oli se yksinäinen tyttö) monet on pitäny siitä xD et suurin osa on ollu sellaisiin ns. Kokeilujuttuja Kuulostaa ihan mahtavalle! Joo se inspiraatio on sellanen että se löytyy jossai aamu neljältä kerran kuussa, ainakin mulla. Selasin justiinsa tuolla noita ja to be honest en malta oottaa et alan lukeen noita Yritän antaa jonkinlaista palautetta parhaani mukaan kun sitä näköjään toivoit! Ite oon saanu jotai 300 sanaa vaan kirjotettua ja nyt se on vähä jääny... Mulla oli vissiin joku tarina jota sain aika paljo kirjotettua pari vuotta sitten mutta nytku oon lukenu sitä näi jälkeenpäi nii oon sitä mieltä että pitäs alottaa se kokonaan alusta jos haluun jatkaa sitä (hups)
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 2, 2018 17:47:50 GMT
Itellä on Punainen yö projektina saada kirja mut inspiraatiota ei taas ole ja kun kukaan ei oo lukenut ja auttanut ni alkoi kiinnostus katoamaan. Ja mua inspiroi jo se et tiedän että ihmiset lukee sitä. Siihen sitten panostaa niin eri tavalla. (Mun ensimmäinen uusi kokeilu oli se yksinäinen tyttö) monet on pitäny siitä xD et suurin osa on ollu sellaisiin ns. Kokeilujuttuja Kuulostaa ihan mahtavalle! Joo se inspiraatio on sellanen että se löytyy jossai aamu neljältä kerran kuussa, ainakin mulla. Selasin justiinsa tuolla noita ja to be honest en malta oottaa et alan lukeen noita Yritän antaa jonkinlaista palautetta parhaani mukaan kun sitä näköjään toivoit! Ite oon saanu jotai 300 sanaa vaan kirjotettua ja nyt se on vähä jääny... Mulla oli vissiin joku tarina jota sain aika paljo kirjotettua pari vuotta sitten mutta nytku oon lukenu sitä näi jälkeenpäi nii oon sitä mieltä että pitäs alottaa se kokonaan alusta jos haluun jatkaa sitä (hups) Heh, sellasta se on! Mä oon itseasiassa kirjoittanut Punaista Yötä 7v mutta toi mikä tuolla on, on päätös uusia se koska vanhassa oli niin paljon typeriä virheitä
|
|
|
Post by Saccree on Jun 2, 2018 17:52:09 GMT
Kuulostaa ihan mahtavalle! Joo se inspiraatio on sellanen että se löytyy jossai aamu neljältä kerran kuussa, ainakin mulla. Selasin justiinsa tuolla noita ja to be honest en malta oottaa et alan lukeen noita Yritän antaa jonkinlaista palautetta parhaani mukaan kun sitä näköjään toivoit! Ite oon saanu jotai 300 sanaa vaan kirjotettua ja nyt se on vähä jääny... Mulla oli vissiin joku tarina jota sain aika paljo kirjotettua pari vuotta sitten mutta nytku oon lukenu sitä näi jälkeenpäi nii oon sitä mieltä että pitäs alottaa se kokonaan alusta jos haluun jatkaa sitä (hups) Heh, sellasta se on! Mä oon itseasiassa kirjoittanut Punaista Yötä 7v mutta toi mikä tuolla on, on päätös uusia se koska vanhassa oli niin paljon typeriä virheitä Oho! Tsemppiä siihen sit!
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 2, 2018 17:54:09 GMT
Heh, sellasta se on! Mä oon itseasiassa kirjoittanut Punaista Yötä 7v mutta toi mikä tuolla on, on päätös uusia se koska vanhassa oli niin paljon typeriä virheitä Oho! Tsemppiä siihen sit! Heh kiitos
|
|
|
Post by swordsman on Jun 2, 2018 20:01:12 GMT
Jes, tervetuloa! Hyvä saada tänne uusia jäseniä aina välillä!
|
|
|
Post by Saccree on Jun 3, 2018 2:29:13 GMT
Jes, tervetuloa! Hyvä saada tänne uusia jäseniä aina välillä! Kiitos kiitos Porukka täällä vaikuttaa tosi mukavalle jo nyt!
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 3, 2018 6:45:01 GMT
Jes, tervetuloa! Hyvä saada tänne uusia jäseniä aina välillä! Kiitos kiitos Porukka täällä vaikuttaa tosi mukavalle jo nyt! Täällä on mahtavaa porukkaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2018 20:47:07 GMT
ooo!! uusi ihminen!!! Tervetuloa!!! :---D
Vaikutat tosi mukavalta tyypiltä jo tän keskustelun perusteella eli sopinet tänne joukkoomme vallan mainiosti (.. olemme tosiaan mahtava joukko, voin vahvistaa kyseisen tiedon!!)
Jos tulee mitään kysyttävää fooruminkäytön tai vastaavan suhteen, niin kattilalaiset auttaa mielellään! ((foorumilla on myös apua-osio, kuten olet saattanut jo huomata))
ainiin ja olen moderaattori eli öö
noudata sääntöjä tai saat selkääsi!!
Ei vaan, kattilan modet on laiskimpia ja lempeimpiä otuksia joita maanpäältä löytyy.
Mutta olkaa silti kiltisti!!
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 19, 2018 3:56:55 GMT
ooo!! uusi ihminen!!! Tervetuloa!!! :---D Vaikutat tosi mukavalta tyypiltä jo tän keskustelun perusteella eli sopinet tänne joukkoomme vallan mainiosti (.. olemme tosiaan mahtava joukko, voin vahvistaa kyseisen tiedon!!) Jos tulee mitään kysyttävää fooruminkäytön tai vastaavan suhteen, niin kattilalaiset auttaa mielellään! ((foorumilla on myös apua-osio, kuten olet saattanut jo huomata)) ainiin ja olen moderaattori eli öö noudata sääntöjä tai saat selkääsi!! Ei vaan, kattilan modet on laiskimpia ja lempeimpiä otuksia joita maanpäältä löytyy. Mutta olkaa silti kiltisti!! Pete, sä se olet hyvin ajan tasalla 😂
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2018 10:45:31 GMT
Pete, sä se olet hyvin ajan tasalla 😂 no mutta tottakai :---DD olen 100% kärryillä siitä missä mennään olenhan öö kattimode
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 20, 2018 11:06:56 GMT
Pete, sä se olet hyvin ajan tasalla 😂 no mutta tottakai :---DD olen 100% kärryillä siitä missä mennään olenhan öö kattimode Kaua oot ollu mode
|
|