|
Post by empullah on Mar 16, 2018 13:38:28 GMT
hiieee onks kukaa kattonu all stars 3 koska aaaa mun kaverit ei oo eikä tyylii aijo joten en voi olla excited niitten kaa
also tulin taas pitkästä aiikaa käymäää
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 16, 2018 14:17:30 GMT
Katoin vikan jakson tänään ja holy fucking shit
Oli hyvä kausi, siistiä ettei tällä kertaa ollut superselvää kuka voittaa :^)
Ps tulkaa kattoo BDL syyskuussa!
|
|
|
Post by empullah on Mar 16, 2018 14:38:40 GMT
Katoin vikan jakson tänään ja holy fucking shit Oli hyvä kausi, siistiä ettei tällä kertaa ollut superselvää kuka voittaa :^) Ps tulkaa kattoo BDL syyskuussa! joo niinpä pitkäst aikaa ei ollu jo spoilerei siit kuka voittaa jo kuukausii enne koko kautta
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 16, 2018 14:41:35 GMT
Katoin vikan jakson tänään ja holy fucking shit Oli hyvä kausi, siistiä ettei tällä kertaa ollut superselvää kuka voittaa :^) Ps tulkaa kattoo BDL syyskuussa! joo niinpä pitkäst aikaa ei ollu jo spoilerei siit kuka voittaa jo kuukausii enne koko kautta Jep!! Olin ihan sukat solmussa koko finaalin ajan :^DDD olin kyl ihan #teamshangela mut kukaan ei varmaan uskois jos sanoisin olevani vihanen lopputuloksesta + melkosta et s10 alkaa jo viikon päästä, eihän täs ehi ees ennakkosuosikkia valita (huijasin, mun pre-season fave on miz cracker)
|
|
|
Post by empullah on Mar 16, 2018 15:44:37 GMT
joo niinpä pitkäst aikaa ei ollu jo spoilerei siit kuka voittaa jo kuukausii enne koko kautta Jep!! Olin ihan sukat solmussa koko finaalin ajan :^DDD olin kyl ihan #teamshangela mut kukaan ei varmaan uskois jos sanoisin olevani vihanen lopputuloksesta + melkosta et s10 alkaa jo viikon päästä, eihän täs ehi ees ennakkosuosikkia valita (huijasin, mun pre-season fave on miz cracker) siis joo must shangela on ollu parhain (jos bendelaa ei ny lasketa lmao) ja olin vähä ihmeissäni siit kui vaa yks valitsi sen aaa miz cracker on mul pre fave kans aghjd kaikki klipit ja videot mitä siit oon nähny oon ollu nii impressed
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 21, 2018 19:52:27 GMT
Mun pitäis oikeesti ryhdistäytyy drag racen suhteen hnfgh
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 22, 2018 8:05:20 GMT
Jep!! Olin ihan sukat solmussa koko finaalin ajan :^DDD olin kyl ihan #teamshangela mut kukaan ei varmaan uskois jos sanoisin olevani vihanen lopputuloksesta + melkosta et s10 alkaa jo viikon päästä, eihän täs ehi ees ennakkosuosikkia valita (huijasin, mun pre-season fave on miz cracker) siis joo must shangela on ollu parhain (jos bendelaa ei ny lasketa lmao) ja olin vähä ihmeissäni siit kui vaa yks valitsi sen aaa miz cracker on mul pre fave kans aghjd kaikki klipit ja videot mitä siit oon nähny oon ollu nii impressed Shangela palaa laatikossa All Stars 10 -kaudelle voittamaan kruunun xd Oon täl viikolla diggaillu kans Yuhuaa hirveesti, tykkään siitä miten sillä on niin sirot ja feminiiniset piirteet mut se silti meikkaa kuin Bianca Del Rio :'D Niin paljon New Yorkilaisia, ne vaan lisääntyy kausi kaudelta. Nyt kyttäilen huhtikuuta kun Peppermintin Hercules-keikan liput tulee myyntiin, ostin jo piletit Biancan keikalle mut hei... se on Finlandia-talolle ja kunnon klubikeikka kelpaa aina.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 22, 2018 17:27:14 GMT
siis joo must shangela on ollu parhain (jos bendelaa ei ny lasketa lmao) ja olin vähä ihmeissäni siit kui vaa yks valitsi sen aaa miz cracker on mul pre fave kans aghjd kaikki klipit ja videot mitä siit oon nähny oon ollu nii impressed Shangela palaa laatikossa All Stars 10 -kaudelle voittamaan kruunun xd Oon täl viikolla diggaillu kans Yohuaa hirveesti, tykkään siitä miten sillä on niin sirot ja feminiiniset piirteet mut se silti meikkaa kuin Bianca Del Rio :'D Niin paljon New Yorkilaisia, ne vaan lisääntyy kausi kaudelta. Nyt kyttäilen huhtikuuta kun Peppermintin Hercules-keikan liput tulee myyntiin, ostin jo piletit Biancan keikalle mut hei... se on Finlandia-talolle ja kunnon klubikeikka kelpaa aina. Tunnen tehneeni pyhäinhäpäisyn kun olin kattomassa Trixietä sillon kun se oli Suomessa itkettää
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 23, 2018 14:25:51 GMT
Ayyy s10e01 oli loistava! Sain vahvoja old school -viboja, minihaasteet on palanneet ja ilmassa on kevyttä draamaa 🙃 Hue hue
|
|
|
Post by empullah on Mar 25, 2018 14:52:50 GMT
Ayyy s10e01 oli loistava! Sain vahvoja old school -viboja, minihaasteet on palanneet ja ilmassa on kevyttä draamaa 🙃 Hue hue joo äläpä!!! mut mul tulee ehkä ikävä vanessaa, vaikutti sika kivalta
|
|