|
Post by vanilijallinen on Feb 12, 2018 11:56:56 GMT
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 12, 2018 17:04:44 GMT
Nimi - Gwendolynn "Gwen" Thea Wilson Ikä - 19 Sukupuoli - Nainen Sex. suunt. - Bi-seksuaali Luonne - kirjottelen kun ehin Ulkonäköä kaivataan kanssa - kirjottelen kun ehin Onko sisaruksia? - Ei ole, Gwen on perheensä ainoa lapsi Allergioita? - Ei ole Jotain muuta kerrottavaa hahmostasi? - kirjottelen kun ehin
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 12, 2018 21:27:41 GMT
Nimi - Gwendolynn "Gwen" Thea Wilson Ikä - 19 Sukupuoli - Nainen Sex. suunt. - Bi-seksuaali Luonne - kirjottelen kun ehin Ulkonäköä kaivataan kanssa - kirjottelen kun ehin Onko sisaruksia? - Ei ole, Gwen on perheensä ainoa lapsi Allergioita? - Ei ole Jotain muuta kerrottavaa hahmostasi? - kirjottelen kun ehin Jee
|
|
|
Post by Angelus on Feb 13, 2018 16:47:09 GMT
Kyll' mä tässä pikku hiljaa yritän saada lomaketta valmiiksi. Jospa huomenna... tai ylihuomenna. "Tai viikon päästä" Joko viikko tuli täyteen 🙄
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 13, 2018 17:11:28 GMT
Joko viikko tuli täyteen 🙄 aivan! no mut jos ei oo ehtinyt niin... Eiköhän sulle jossain vaiheessa tuu aikaseks tehdä
|
|
|
Post by Angelus on Feb 13, 2018 17:30:32 GMT
Joko viikko tuli täyteen 🙄 aivan! no mut jos ei oo ehtinyt niin... Eiköhän sulle jossain vaiheessa tuu aikaseks tehdä Neljä osuutta on jo mietittynä. Ja et luonne, ulkonäkö ja nimi on vielä hukassa...
|
|
|
Post by Angelus on Feb 13, 2018 17:54:29 GMT
Olisin tän vapaapäivän pystynyt pyhittämään lomakkeen tekoon mutta oon vaan nukkunut. Joskus puol yhdestä noin kahdeksaan (koska jouduin käydä heittämässä sisaren kouluun). Sitte jotain yhdeksästä puol yhteentoista (tolla välillä näin unta et olin älyttömän älykäs, ja joka oli jossain töissä mutta väärällä työpisteellä. Olin jossain komerossa järjestelemässä mappeja ja joku nainen tuli sinne komeroon sanomaan et se juoruilee kännykän käytöstä. Hieman sitä ennen olin heittänyt kännykän komeron yhteen nurkista ja siihen oli tullut halkeama. Sitte poistuin sieltä komerosta todella sniikisti. Ja siitä lähdin jonnekin missä sitten salakuuntelin ihmisiä. Ja ainiin olin vähän kuin Uuno Turhapuro... ) sitte siitä jostain yhdestätoista nukuin jonnekin vähän vaille kolmeen.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 14, 2018 13:27:47 GMT
Olisin tän vapaapäivän pystynyt pyhittämään lomakkeen tekoon mutta oon vaan nukkunut. Joskus puol yhdestä noin kahdeksaan (koska jouduin käydä heittämässä sisaren kouluun). Sitte jotain yhdeksästä puol yhteentoista (tolla välillä näin unta et olin älyttömän älykäs, ja joka oli jossain töissä mutta väärällä työpisteellä. Olin jossain komerossa järjestelemässä mappeja ja joku nainen tuli sinne komeroon sanomaan et se juoruilee kännykän käytöstä. Hieman sitä ennen olin heittänyt kännykän komeron yhteen nurkista ja siihen oli tullut halkeama. Sitte poistuin sieltä komerosta todella sniikisti. Ja siitä lähdin jonnekin missä sitten salakuuntelin ihmisiä. Ja ainiin olin vähän kuin Uuno Turhapuro... ) sitte siitä jostain yhdestätoista nukuin jonnekin vähän vaille kolmeen. On sullakin ollu unet :'D
|
|
|
Post by Angelus on Feb 15, 2018 17:05:57 GMT
Mietin tässä nyt et teinkö Duri-min Kimistä liian kovia kokeneen... 🤔
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 16, 2018 10:14:39 GMT
Mietin tässä nyt et teinkö Duri-min Kimistä liian kovia kokeneen... 🤔 Jaa a
|
|