|
Post by vanilijallinen on Feb 3, 2018 5:34:44 GMT
Kiva alkaa nukkuu ku heräät kuivaan, haukkuvat yskään ja yrität hengittää hyvin mut tuntus ku et sais henkee. Ja ku limaa olis viel kurkussa ni vielä parempi!! Kaiken lisäksi mä pelkään tätä sairautta enemmän kun mitään koska lapsena luulin oikeesti kuristuvani. Tietääkö ainakin kuka on ollu pakkasessa sen 6-7h :/ Onkos teillä ikinä ollu kurkunpään tulehdusta eli Ns. "Valekuristusta". Vai pelkäättekste/ inhoottekste jotai sairautta enemmän kuin muuta ikinä?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 3, 2018 5:35:02 GMT
Terveisin henkeään haukkova kala
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2018 0:40:16 GMT
damn ei mulla ole ollut mutta taidan nyt alkaa pelätä tota :--D--: paranemisia!!
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 4, 2018 6:44:22 GMT
damn ei mulla ole ollut mutta taidan nyt alkaa pelätä tota :--D--: paranemisia!! No ei tää oikeesti kurista sua, se vaan tuntuu siltä ku kurkunpää ärtyy niin se tavallaan paisuu ja siitä tulee se tunne et nyt kuristuu.. :F
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2018 14:52:42 GMT
Hyi kauhee, ahdistun aina kosketuksesta kaulaan (koska tulee sellanen kuristumisen tunne), ja nyt kerrot et on joku tauti joka saa tuntumaan että kuristuis D:
Mutta parane pian!
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 4, 2018 14:54:22 GMT
Hyi kauhee, ahdistun aina kosketuksesta kaulaan (koska tulee sellanen kuristumisen tunne), ja nyt kerrot et on joku tauti joka saa tuntumaan että kuristuis D: Mutta parane pian! Lukekaa googlesta "kurkunpään tulehdus" tunnetaan valekuristuksesta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 5, 2018 16:48:51 GMT
Hyi kauhee, ahdistun aina kosketuksesta kaulaan (koska tulee sellanen kuristumisen tunne), ja nyt kerrot et on joku tauti joka saa tuntumaan että kuristuis D: Mutta parane pian! muaki ahdistaa joskus tyyliin jo paidankaulus :-D-: tosin oon opetellu sietää pooloja ja muita mut silti hirvittää
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 5, 2018 20:14:29 GMT
Hyi kauhee, ahdistun aina kosketuksesta kaulaan (koska tulee sellanen kuristumisen tunne), ja nyt kerrot et on joku tauti joka saa tuntumaan että kuristuis D: Mutta parane pian! muaki ahdistaa joskus tyyliin jo paidankaulus :-D-: tosin oon opetellu sietää pooloja ja muita mut silti hirvittää Mä en siedä pitää kaulaa ympäröivää paitaa. Pooloja mä rakastan
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 8, 2018 19:24:42 GMT
Hyi kauhee, ahdistun aina kosketuksesta kaulaan (koska tulee sellanen kuristumisen tunne), ja nyt kerrot et on joku tauti joka saa tuntumaan että kuristuis D: Mutta parane pian! muaki ahdistaa joskus tyyliin jo paidankaulus :-D-: tosin oon opetellu sietää pooloja ja muita mut silti hirvittää Sama, ja varsinki jos on joku huivi tms joka painaa kaulaa. Takin kaulus on ehkä hirvein. En yhtään tiiä millon kehitin itelleni kuristumisen pelon koska en muista et mulla olis aina ollu tällästä :--D
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 9, 2018 12:57:00 GMT
muaki ahdistaa joskus tyyliin jo paidankaulus :-D-: tosin oon opetellu sietää pooloja ja muita mut silti hirvittää Sama, ja varsinki jos on joku huivi tms joka painaa kaulaa. Takin kaulus on ehkä hirvein. En yhtään tiiä millon kehitin itelleni kuristumisen pelon koska en muista et mulla olis aina ollu tällästä :--D Varmaan hirveetä olla siin tunteensa koko ajan
|
|