|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 21:23:23 GMT
kattilassa on enemmän kuin kolme yhtä aikaa paikalla nyt! (tulkaa sanoo moi)
Ilmoitus: rapu lukee meille huutoboxissa dostojevskiä tästä lähtien joka perjantai klo. 11 (ravulta ei kysytä. tai kysyttiin. mutta toista kertaa ei kysytä)
ei muuta ilmoitusluontoista (oikeasti olisi mutta en saa kertoa niistä)
ps. vohvelit on mainioita
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 2, 2018 21:30:40 GMT
Pöö
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 21:36:46 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 22:05:18 GMT
ok saattaa olla ettei dostojevskiä lueta joka perjantai mut
tää ntt johtuu vaan öö tekijänoikeussuojalaista? juu siitä
|
|
|
Post by Arabella on Feb 2, 2018 22:12:20 GMT
ok saattaa olla ettei dostojevskiä lueta joka perjantai mut tää ntt johtuu vaan öö tekijänoikeussuojalaista? juu siitä dostojevski haastaa mut kohta haudan takaa oikeuteen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 22:20:43 GMT
ok saattaa olla ettei dostojevskiä lueta joka perjantai mut tää ntt johtuu vaan öö tekijänoikeussuojalaista? juu siitä dostojevski haastaa mut kohta haudan takaa oikeuteen kyllä tuli jo mulle uhkailee äsken sanoi minua lurjukseksi
|
|
|
Post by Arabella on Feb 2, 2018 22:23:42 GMT
dostojevski haastaa mut kohta haudan takaa oikeuteen kyllä tuli jo mulle uhkailee äsken sanoi minua lurjukseksi autenttinen dostojevskikokemus
|
|
|
Post by Miopod on Feb 3, 2018 0:00:51 GMT
wowe
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 3, 2018 7:48:06 GMT
Olin pari päivää poissa täältä ja yhtäkkiä kaikki keskustelualueet oli heränny eloon : d
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 3, 2018 7:50:56 GMT
Olin pari päivää poissa täältä ja yhtäkkiä kaikki keskustelualueet oli heränny eloon : d Kolme- neljä ihmistä on tehny taikojaan ja tänne on tulossa uus ropeki, mutta hyss siitä ei paljasteta sen enempää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2018 0:38:38 GMT
Olin pari päivää poissa täältä ja yhtäkkiä kaikki keskustelualueet oli heränny eloon : d :DDDD eilen oli villiä, en tiedä onko noin muuten ollut sitten kovin eloisaa
|
|
|
Post by Sibe on Feb 7, 2018 16:55:25 GMT
kattilassa on enemmän kuin kolme yhtä aikaa paikalla nyt! (tulkaa sanoo moi) Ilmoitus: rapu lukee meille huutoboxissa dostojevskiä tästä lähtien joka perjantai klo. 11 (ravulta ei kysytä. tai kysyttiin. mutta toista kertaa ei kysytä) ei muuta ilmoitusluontoista (oikeasti olisi mutta en saa kertoa niistä) ps. vohvelit on mainioita oih dostojevskin teoksia! tämän haluan nähdä! *sydänsilmäemoji*
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2018 20:01:02 GMT
rapu perkele et oo lukenu dostojevskiä
ILMIANNAN RAVUN TÄÄLLÄ:
oikeesti sen dostojevski on oulun kirjaston mutta se on sillä yhä!!
varas!!
boikotoikaa ravun lukuperjantaita!!
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2018 16:04:18 GMT
rapu perkele et oo lukenu dostojevskiä ILMIANNAN RAVUN TÄÄLLÄ: oikeesti sen dostojevski on oulun kirjaston mutta se on sillä yhä!! varas!! boikotoikaa ravun lukuperjantaita!! ei se dostojevski oo kirjaston senki pölöm ihan omilla rahoillani ostin älä levitä väärää tietoa täällä ei sit puhuta niistä mun muista kirjoista mut
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2018 10:41:52 GMT
ei se dostojevski oo kirjaston senki pölöm ihan omilla rahoillani ostin älä levitä väärää tietoa täällä ei sit puhuta niistä mun muista kirjoista mut itken aijaa sori öö älkää sittenkään boikotoiko ravun lukuperjantaita ihmiset
|
|