|
Post by Miopod on Jan 29, 2018 23:04:37 GMT
Yay!
Flowfestareille.
Toivottavasti pääsisin kattoon.
|
|
|
Post by swordsman on Jan 30, 2018 9:03:26 GMT
Oho, pitäisköhän mennä? Oon kyllä kuunnellu tosi paljon Arctic Monkeysia ja lasken sen ehdottomasti yheks lempibändeistäni, mut en tiiä viitinkö lähteä yksin festareille vaan yhen bändin takia, kun en ees oo mikään kunnon tosifani :-D
//oho, huomasinkin just et ikäraja on 18. Se siitä sitten.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 31, 2018 10:13:08 GMT
... kuka?
|
|
|
Post by Miopod on Feb 1, 2018 1:28:22 GMT
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 1, 2018 5:13:44 GMT
Aaaa.... nyt mä ymmärrän 8)
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 1, 2018 5:14:43 GMT
Oho, pitäisköhän mennä? Oon kyllä kuunnellu tosi paljon Arctic Monkeysia ja lasken sen ehdottomasti yheks lempibändeistäni, mut en tiiä viitinkö lähteä yksin festareille vaan yhen bändin takia, kun en ees oo mikään kunnon tosifani :-D //oho, huomasinkin just et ikäraja on 18. Se siitä sitten. Ooksä just 17 jos et pääse?
|
|
|
Post by swordsman on Feb 1, 2018 5:35:46 GMT
Oho, pitäisköhän mennä? Oon kyllä kuunnellu tosi paljon Arctic Monkeysia ja lasken sen ehdottomasti yheks lempibändeistäni, mut en tiiä viitinkö lähteä yksin festareille vaan yhen bändin takia, kun en ees oo mikään kunnon tosifani :-D //oho, huomasinkin just et ikäraja on 18. Se siitä sitten. Ooksä just 17 jos et pääse? oon 16. :-D Mut en tosiaan oo varma oisinko muutenkaan menny, joten ei tää nyt niin valtava pettymys ole
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 1, 2018 5:37:03 GMT
Ooksä just 17 jos et pääse? oon 16. :-D Mut en tosiaan oo varma oisinko muutenkaan menny, joten ei tää nyt niin valtava pettymys ole Aijaa, okei
|
|
|
Post by Arabella on Feb 1, 2018 11:07:51 GMT
siis kuulkaa se on vittu kolme kuukautta ennen ku täytän 18 ja mulla on niinku kavereita jotka on sillon 18 ja varmaan menossa sinne ja koska oon tyhmä ja ylidramaattinen nii oon nyt vaan tyyliin itkeny viimeset kolme päivää ok oisin mää ehkä ilman tätäki mut aina ku ajattelen tätä muhun vaan niinku fyysiesti sattuu ja musta hetken tuntuu et kuolen ja siis ok mä tiedostan sen et kuinka typerältä tää nyt kuulostaa mut en nyt vaan usko et pystyn elämään tän asian kanssa ja mulla on nyt vaan hirvee kriisi ja kaikki mistä oon ikinä vähääkään nauttinu on pilalla vaikka mun kaveri onki nyt vakuuttunu et me saadaan mut jotenki sinne sisälle mut en jotenki usko koska universumi vihaa mua nii paljon
|
|
|
Post by Arabella on Apr 12, 2018 16:36:26 GMT
arvatkaa mitä kaverit ostin tänään liput niiden keikalle lontooseen
|
|
|
Post by swordsman on Apr 12, 2018 19:26:03 GMT
arvatkaa mitä kaverit ostin tänään liput niiden keikalle lontooseen oho! :-D kerro sitten millasta siellä oli!
|
|
|
Post by Miopod on Apr 12, 2018 21:52:49 GMT
arvatkaa mitä kaverit ostin tänään liput niiden keikalle lontooseen uuuhgughu ja mä en pääse ees sinne suomen keikalle ku en saa ketää mukaani enkä osaa mennä sinne yksin. (((
|
|
|
Post by Arabella on Jun 3, 2018 16:20:46 GMT
arvatkaa mitä kaverit ostin tänään liput niiden keikalle lontooseen oho! :-D kerro sitten millasta siellä oli! juu tuun sitten tarinoimaan varmaan nyt mennään sit semmoselle viikonloppureissulle sinne kaverin kaa parasta on ehkä se että se on tyyliin viikkoa ennen ku meillä alkaa kirjotukset hups
|
|
|
Post by Arabella on Jun 3, 2018 16:25:02 GMT
arvatkaa mitä kaverit ostin tänään liput niiden keikalle lontooseen uuuhgughu ja mä en pääse ees sinne suomen keikalle ku en saa ketää mukaani enkä osaa mennä sinne yksin. ((( voi ei oishan täs viel hei pari kuukautta aikaa suostutella joku kaveriks me nyt mietittiin sitä et jaksettaisko lähtee helsinkiin ulkopuolelle kuunteleen mut katotaan nyt
|
|
|
Post by Miopod on Jun 3, 2018 21:17:30 GMT
uuuhgughu ja mä en pääse ees sinne suomen keikalle ku en saa ketää mukaani enkä osaa mennä sinne yksin. ((( voi ei oishan täs viel hei pari kuukautta aikaa suostutella joku kaveriks me nyt mietittiin sitä et jaksettaisko lähtee helsinkiin ulkopuolelle kuunteleen mut katotaan nyt kuulin et ne päivän liput menee tyyliin heti et sit ois jäljellä vaan niit parin päivän lippuja ja sit pitäs löytää yöpaikka ja kaikkee
|
|