|
Post by vanilijallinen on Jan 31, 2018 18:16:20 GMT
Mäki haluun olla ainakin 157 tai jotain tai jopa 160 mut eii
|
|
|
Post by Arabella on Feb 1, 2018 11:09:32 GMT
jotain noin 171 mut jotenki kukaan ei koskaan aattele et oon pitkä ja sit ihmiset aina jossain vaiheessa tajuaa et oonki oikeesti niitä pidempi ja järkyttyy
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 19:33:26 GMT
en voi sanoo ku sit en vois enää uskottavasti sanoo rapua pikkuseks ja ois hirbeetä
|
|
|
Post by Arabella on Feb 2, 2018 20:20:27 GMT
en voi sanoo ku sit en vois enää uskottavasti sanoo rapua pikkuseks ja ois hirbeetä senki pikkunen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 20:24:05 GMT
en voi sanoo ku sit en vois enää uskottavasti sanoo rapua pikkuseks ja ois hirbeetä senki pikkunen >:(( no en ite oot
|
|
|
Post by Arabella on Feb 2, 2018 20:27:16 GMT
(( no en ite oot enkä olen suuri ja pitkä pikkupikkupete
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 20:32:42 GMT
(( no en ite oot enkä olen suuri ja pitkä pikkupikkupete ok eli olen pieni ja lapsi vaikka olen 18 en muista milloin tai miksi tästä väiteltiin mutta olen aika varma että niin tehtiin
|
|
|
Post by Arabella on Feb 2, 2018 20:40:10 GMT
enkä olen suuri ja pitkä pikkupikkupete ok eli olen pieni ja lapsi vaikka olen 18 en muista milloin tai miksi tästä väiteltiin mutta olen aika varma että niin tehtiin emmäkää muista olikstää se et ootko sairas ja vammainen lapsi vai onks tästä väitelty muullonki mut jos sovitaan et sä oot pieni ja mä oon sairas ja vammainen lapsi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 20:41:53 GMT
ok eli olen pieni ja lapsi vaikka olen 18 en muista milloin tai miksi tästä väiteltiin mutta olen aika varma että niin tehtiin emmäkää muista olikstää se et ootko sairas ja vammainen lapsi vai onks tästä väitelty muullonki mut jos sovitaan et sä oot pieni ja mä oon sairas ja vammainen lapsi itken menipä synkäks eN MÄ MUISTANU ET OLI VIELÄ JOKU SAIRAS JA VAMMANEB hirveetä
|
|
|
Post by Arabella on Feb 2, 2018 20:49:26 GMT
emmäkää muista olikstää se et ootko sairas ja vammainen lapsi vai onks tästä väitelty muullonki mut jos sovitaan et sä oot pieni ja mä oon sairas ja vammainen lapsi itken menipä synkäks eN MÄ MUISTANU ET OLI VIELÄ JOKU SAIRAS JA VAMMANEB hirveetä itkettää se liitty jutan johonki luentoon tai johonki kauheeta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 20:52:19 GMT
itken menipä synkäks eN MÄ MUISTANU ET OLI VIELÄ JOKU SAIRAS JA VAMMANEB hirveetä itkettää se liitty jutan johonki luentoon tai johonki kauheeta itken nii oliki silti nyt ihan hämärän peitossa oon 167cm suunnilleen
|
|
|
Post by Miopod on Feb 2, 2018 20:57:06 GMT
itkettää se liitty jutan johonki luentoon tai johonki kauheeta itken nii oliki silti nyt ihan hämärän peitossa oon 167cm suunnilleen HA OOT SAMAN PITUNEN KU MÄ!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 21:00:29 GMT
itken nii oliki silti nyt ihan hämärän peitossa oon 167cm suunnilleen HA OOT SAMAN PITUNEN KU MÄ!! !!! EN USKO tähän keskusteluun mahtuu vaan yks 167 senttinen ... mikä ei oo kovin loogista jos tänne mahtuu kerran pidempiökin mut nyt tää täytyy ratkaista jomman kumman täytyy kontata
|
|
|
Post by Miopod on Feb 2, 2018 21:04:49 GMT
HA OOT SAMAN PITUNEN KU MÄ!! !!! EN USKO tähän keskusteluun mahtuu vaan yks 167 senttinen ... mikä ei oo kovin loogista jos tänne mahtuu kerran pidempiökin mut nyt tää täytyy ratkaista jomman kumman täytyy kontata Toinen konttaa ja toinen kulkee toisen reppuseläs nii ei olla kumpikaa 167 cm :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 21:27:02 GMT
!!! EN USKO tähän keskusteluun mahtuu vaan yks 167 senttinen ... mikä ei oo kovin loogista jos tänne mahtuu kerran pidempiökin mut nyt tää täytyy ratkaista jomman kumman täytyy kontata Toinen konttaa ja toinen kulkee toisen reppuseläs nii ei olla kumpikaa 167 cm :DD hm ihan hyvä idea! voim kontata jos kannat mun reppua
|
|