|
Post by Trixie™ on Apr 7, 2020 17:51:34 GMT
Animal Crossing New Horizons (jouduin myös ostaa switchin mut ei puhuta siitä)
|
|
|
Post by Miopod on Apr 7, 2020 18:40:21 GMT
Animal Crossing New Horizons (jouduin myös ostaa switchin mut ei puhuta siitä) Ostin nintendo 3ds:sän silloon ku switch julkastiin ja mun veli yritti kovaa panostaa mua ostaan switch ku 3ds kuolee kuitenki. Mut aattelin silloon et ku kaikki pokemon pelitki on ds:lle nii en mä viä kehtaa ostaa switchiä. Nyt sitte switchille tulee kaikkii kivoi pelei eikä ds:lle enää mitään xd Oonki miettiny et jos ostaiski sen halvemman pelkkä käsikonsoliversion mut sit aattelin et mulla on jo käsikonsoli, et ostaisin sit mieluumin sen koko pelitsydeemin. Ja kyllä mulla ois varaa siihen mut oon aina super epävarma isojen ostosten kanssa. :DDD Anyway viimeks ostin lasagnen resQ:sta.
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 7, 2020 19:17:19 GMT
Animal Crossing New Horizons (jouduin myös ostaa switchin mut ei puhuta siitä) Ostin nintendo 3ds:sän silloon ku switch julkastiin ja mun veli yritti kovaa panostaa mua ostaan switch ku 3ds kuolee kuitenki. Mut aattelin silloon et ku kaikki pokemon pelitki on ds:lle nii en mä viä kehtaa ostaa switchiä. Nyt sitte switchille tulee kaikkii kivoi pelei eikä ds:lle enää mitään xd Oonki miettiny et jos ostaiski sen halvemman pelkkä käsikonsoliversion mut sit aattelin et mulla on jo käsikonsoli, et ostaisin sit mieluumin sen koko pelitsydeemin. Ja kyllä mulla ois varaa siihen mut oon aina super epävarma isojen ostosten kanssa. :DDD Siis. Mulla oli itselläni ihan samat fiilikset Switchin oston suhteen. Ok mulla oli 3DS aika paljon kauemmin ja pelasin sillä viimeks tänään, et kyllä ne vanhat nimikkeetkin potkii edelleen. Animal Crossing oli vikatikki joka sai mut lopulta hankkimaan tän. Niin ja se että olin luvannu itselleni konsolin kun saan opiskeluni sen verran järkevään jamaan että pystyn taas nostamaan opintorahaa. Mietin tosi pitkään tota Litee. Mun telkkari on about postimerkin kokoinen joten en uskonu et pelikokemus hirveesti sillä paranee, mutta nyt sain perinnöksi mun mummovainaan valtavan telkkarin, joen räjäytin sit pankkitilini. Isojen hankintojen pohtiminen on hyvä piirre! Iteki oon istunu tän päällä konsolin julkasemisesta asti.
|
|
|
Post by Miopod on Apr 8, 2020 23:51:49 GMT
Ostin nintendo 3ds:sän silloon ku switch julkastiin ja mun veli yritti kovaa panostaa mua ostaan switch ku 3ds kuolee kuitenki. Mut aattelin silloon et ku kaikki pokemon pelitki on ds:lle nii en mä viä kehtaa ostaa switchiä. Nyt sitte switchille tulee kaikkii kivoi pelei eikä ds:lle enää mitään xd Oonki miettiny et jos ostaiski sen halvemman pelkkä käsikonsoliversion mut sit aattelin et mulla on jo käsikonsoli, et ostaisin sit mieluumin sen koko pelitsydeemin. Ja kyllä mulla ois varaa siihen mut oon aina super epävarma isojen ostosten kanssa. :DDD Siis. Mulla oli itselläni ihan samat fiilikset Switchin oston suhteen. Ok mulla oli 3DS aika paljon kauemmin ja pelasin sillä viimeks tänään, et kyllä ne vanhat nimikkeetkin potkii edelleen. Animal Crossing oli vikatikki joka sai mut lopulta hankkimaan tän. Niin ja se että olin luvannu itselleni konsolin kun saan opiskeluni sen verran järkevään jamaan että pystyn taas nostamaan opintorahaa. Mietin tosi pitkään tota Litee. Mun telkkari on about postimerkin kokoinen joten en uskonu et pelikokemus hirveesti sillä paranee, mutta nyt sain perinnöksi mun mummovainaan valtavan telkkarin, joen räjäytin sit pankkitilini. Isojen hankintojen pohtiminen on hyvä piirre! Iteki oon istunu tän päällä konsolin julkasemisesta asti. Nyt mä oon vaan pelannu surullisena Animal Crossing new leafia ds:llä ku kaikki muut pelaa new horizonia XD
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 11, 2020 19:57:39 GMT
Järjestin pikkuveljelle aarrejahdin, joten ostin läjän muumitikkareita ja Aarrearkku-pussin. Kovin oli nostalgista ostaa niitä muumitikkareita. Hinnat oli tosin noussut, nyt ne makso jo 20 snt kappaleelta D:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 11, 2020 21:50:32 GMT
Järjestin pikkuveljelle aarrejahdin, joten ostin läjän muumitikkareita ja Aarrearkku-pussin. Kovin oli nostalgista ostaa niitä muumitikkareita. Hinnat oli tosin noussut, nyt ne makso jo 20 snt kappaleelta D: Herranjestas. Muumeista on tullut ahneita! kuulostaa ihanalta btw oot ihan mahtava sisko! (100x parempi ku mä, mä vaan pöllin mun sisarusten karkit)
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 12, 2020 7:28:30 GMT
Järjestin pikkuveljelle aarrejahdin, joten ostin läjän muumitikkareita ja Aarrearkku-pussin. Kovin oli nostalgista ostaa niitä muumitikkareita. Hinnat oli tosin noussut, nyt ne makso jo 20 snt kappaleelta D: Herranjestas. Muumeista on tullut ahneita! kuulostaa ihanalta btw oot ihan mahtava sisko! (100x parempi ku mä, mä vaan pöllin mun sisarusten karkit) Aww <3 Mut jos rehellisiä ollaan, kyl mäkin pöllin mun pikkuveljen karkkeja ihan kiitettävästi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 12, 2020 11:05:24 GMT
Herranjestas. Muumeista on tullut ahneita! kuulostaa ihanalta btw oot ihan mahtava sisko! (100x parempi ku mä, mä vaan pöllin mun sisarusten karkit) Aww <3 Mut jos rehellisiä ollaan, kyl mäkin pöllin mun pikkuveljen karkkeja ihan kiitettävästi jokaisen isosisaruksen velvollisuus on varmistaa, ettei pienemmät syö karkkeja liikaa
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:42:09 GMT
suklaata
|
|
|
Post by Miopod on Nov 3, 2020 0:09:51 GMT
ostin sohvanpäällisen.
Se ei mahdu mun sohvaan ja on hirveä
|