|
Post by Miopod on Nov 14, 2017 20:39:50 GMT
Ostin uusia alkkareita ja kotona huomasin et ne onki jotain äitiyspikkareita ja nää on maailman mukavimmat pikkarit mitä mulla on ikinä ollu.
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 14, 2017 20:45:05 GMT
:DDD
Tilavat kalsarit on parasta t käytän ainoastaan miesten boksereita
|
|
|
Post by Miopod on Nov 14, 2017 20:55:55 GMT
:DDD Tilavat kalsarit on parasta t käytän ainoastaan miesten boksereita Siis nää housut yltää niinku kainaloihin asti. Mäki tykkäisin ostaa boksereita mutku yleensä aina ku oon kaupassa jossa niitä myydään äitiki sattuu oleen mukana ja se suuttuu koska tiA SÄ OLET TYTTÖ Musta tulee ihan uusi ihminen sit ku muutan kotoo. :'D
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 15, 2017 15:38:32 GMT
:DDD Tilavat kalsarit on parasta t käytän ainoastaan miesten boksereita Siis nää housut yltää niinku kainaloihin asti. Mäki tykkäisin ostaa boksereita mutku yleensä aina ku oon kaupassa jossa niitä myydään äitiki sattuu oleen mukana ja se suuttuu koska tiA SÄ OLET TYTTÖ Musta tulee ihan uusi ihminen sit ku muutan kotoo. :'D Mä tykkään ku on vähän lahjetta :^D Onpa sulla hankala äiti (omanihan ilmottaa usein löytäessään tarjouskalsareita ja kysyy tarviinko lisää boksereita). Mut pois kotoo muuttaminen tekee kyl elämäntapamuutoksista tosi helppoja, voi vaikka pistää ruokavaluon uusiksi ja ajaa kaljun ku kukaan ei oo paikalla tuomitsemassa.
|
|
|
Post by Miopod on Nov 15, 2017 23:10:47 GMT
Siis nää housut yltää niinku kainaloihin asti. Mäki tykkäisin ostaa boksereita mutku yleensä aina ku oon kaupassa jossa niitä myydään äitiki sattuu oleen mukana ja se suuttuu koska tiA SÄ OLET TYTTÖ Musta tulee ihan uusi ihminen sit ku muutan kotoo. :'D Mä tykkään ku on vähän lahjetta :^D Onpa sulla hankala äiti (omanihan ilmottaa usein löytäessään tarjouskalsareita ja kysyy tarviinko lisää boksereita). Mut pois kotoo muuttaminen tekee kyl elämäntapamuutoksista tosi helppoja, voi vaikka pistää ruokavaluon uusiksi ja ajaa kaljun ku kukaan ei oo paikalla tuomitsemassa. Äitiä harmittaa ku musta tuliki tomboy ku se olis halunnu jonku jota letittää ja meikata ja viedä shoppailemaan. Mä suunnittelin et alan kasvattaan hirveesti kasveja ja sit mun kämppä ois vaan yks iso kasvihuone. Varsinki yrttejä ja sellasia. Joita vois syödä. Yritin kerran täälä mut ne katos heti johki roskiin ennenku ne kerkes edes itää :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 18, 2017 19:31:03 GMT
Omg mistä ostit millasia ne on??
Onks ne sellasii tylsiä valkosia/beigejä mummoalkkareita (en tuomitse koska niinku lol melkein kaikki mun alkkarit on sellasia koska ne on mukavia) vai onks niissä joitain kivoja kuvioita?
|
|
|
Post by Miopod on Nov 18, 2017 23:02:32 GMT
Omg mistä ostit millasia ne on?? Onks ne sellasii tylsiä valkosia/beigejä mummoalkkareita (en tuomitse koska niinku lol melkein kaikki mun alkkarit on sellasia koska ne on mukavia) vai onks niissä joitain kivoja kuvioita? Siin oli yhes setis mustat, vaaleenpunaset ja valkoset. Ostin ne cittarista tai prismasta. En muista kummasta. Ja ne yltää niinku kainaloon asti ku ne vetää ihan ylös asti. Sopii milletahansa pömppömahalle :'D
|
|