|
Post by renak on Oct 16, 2017 17:12:31 GMT
Hmm... Tekisi kyllä mieli olla taas mukana, mutta toisaalta... Saa nyt nähdä. :/
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 17, 2017 23:02:23 GMT
Hmm... Tekisi kyllä mieli olla taas mukana, mutta toisaalta... Saa nyt nähdä. :/ tule toki!! olit viime vuonnakin ihan loistava omg etenkin se oikeudenkäyntiluku minkä kirjotit, se oli upee!!
|
|
|
Post by Arabella on Oct 26, 2017 23:30:13 GMT
susta tulee paras soija ikinä jes voinko nyt laittaa cv:hen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 27, 2017 14:24:17 GMT
susta tulee paras soija ikinä jes voinko nyt laittaa cv:hen juu tietty
|
|
|
Post by Angelus on Nov 29, 2017 16:48:58 GMT
Oliko kukaan alotellut jo kirjoittamista? .. tota noin. Eh. TÄÄ ALLA OLEVA ON OIKEASTAAN VAAN SITÄ VARTEN, JOS KUKAAN EI OO VIELÄ KIRJOITTAMISTA ALOITTANUT! Elikkäs ootte sitä mieltä, että vois olla tyyliä Star Trek? Auttakee roolijaon suhteen ehdottamalla itsellenne jotain näistä alla mainituista (voitte ehdottaa useampaakin) tai keksimällä joku muu, jota ei oo mainittu. Useampi voi valita saman vaihtoehdon! Vaikka listattuna useat roolit upseeri-päätteellä, on myös esimerkiksi oppilaat/harjoittelijat mahdollisia. (esim. konemestarin oppilas / lääkäriharjoittelija) 1. kapteeni 2. tiedeupseeri 3. lääkintäupseeri 4. viestintäupseeri 5. konepäällikkö/-mestari 6. pääohjaaja 7. försti/ruorimies 8. navigaattori 9. hoitaja 10. tietokoneen ääni 11. aseupseeri 12. kommunikaatio-/yhteysupseeri 13. kaukosiirrin-operaattori 14. turvallisuusupseeri 15. taktikko 16. suurlähettiläs 17. neuvonantaja/lainopillinen avustaja 18. journalisti 19. morale officer "moraaliupseeri" 20. kokki
|
|
|
Post by Miopod on Nov 29, 2017 22:23:13 GMT
Mä voisin käydä aika hyvin förstistä 8))
|
|
|
Post by renak on Nov 30, 2017 1:40:53 GMT
Minulle Star Trek on sen verran tuntematon aihe, etten varmaan osallistu tuon kalenterin tekoon tänä vuonna (ellei kirjoittajista ole liikaa pulaa?). Mutta käyttäkää (sir) Renakia niin paljon kuin ikinä vain haluatte. En kyllä tiedä mikä rooli sopisi.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 30, 2017 7:29:19 GMT
Musta ois siistimpi et joka luukku olis erilainen jatkuvan tarinan sijaan tiätteks Ja sit niis luukuis vois olla just esim. joku lyhyt tarina, kuva, photoshoppaus, kuvakollaasi, runo, ihan mitä vaan nyt mieleen tulee
Mä voisin ehkä ilmoittautua kirjoittajaksi Petesein näin ihanan myöhässä
... paitsi et jos teemana on tosiaan Star Trek niin ryhdyn itekin Rapun seurana soijaksi koska en tiiä Star Trekistä mitään lol
|
|
|
Post by Angelus on Nov 30, 2017 9:00:52 GMT
Ei sen tietenkään tarvitse olla juuri Star Trek. (myönnettäköön että tiedot joita omaan siitä ovat peräisin noista uusimmista elokuvista, joissa Pine näyttelee).
Toi yksittäinen kuulostaa hyvältä kyllä, ja vähän erilaistakin kuin pelkkää tarinaa. Hieno idea. 🤔
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 30, 2017 14:04:59 GMT
... taidan tehdä sen kalenteritiimin
sori kaverit oon ollu ihab muissa maailmoissa mut on mulla alustavat suunnitelmat tehtynä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 30, 2017 16:37:25 GMT
Minulle Star Trek on sen verran tuntematon aihe, etten varmaan osallistu tuon kalenterin tekoon tänä vuonna (ellei kirjoittajista ole liikaa pulaa?). Mutta käyttäkää (sir) Renakia niin paljon kuin ikinä vain haluatte. En kyllä tiedä mikä rooli sopisi. star trek näyttäs alustavan suunnitelman pohjalta katottuna jäävän aika pieneen osaan (en mäkää nimittäin krhm tiedä star trekistä mitään) joten kannattaa tulla mukaan 8)) sana vaan ja lisään sut kalenteriin! ja tosiaam, tekijöitä ei voi olla liikaa :DD
|
|
|
Post by Aino on Nov 30, 2017 21:06:53 GMT
Odotan innolla tän vuoden kalenteria, liittyisin tekotiimiin muuten, muttei musta olisi kuitenkaan hyötyä joten taidan jättää välistä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 30, 2017 21:18:13 GMT
Odotan innolla tän vuoden kalenteria, liittyisin tekotiimiin muuten, muttei musta olisi kuitenkaan hyötyä joten taidan jättää välistä kaikesta avusta on hyötyä! ja osallistumismäärä on vapaa, eli jos yhtään kiinnostaa niin mukaan vaan 8)
|
|
|
Post by renak on Dec 1, 2017 17:06:43 GMT
Minulle Star Trek on sen verran tuntematon aihe, etten varmaan osallistu tuon kalenterin tekoon tänä vuonna (ellei kirjoittajista ole liikaa pulaa?). Mutta käyttäkää (sir) Renakia niin paljon kuin ikinä vain haluatte. En kyllä tiedä mikä rooli sopisi. staR trek näyttäs alustavan suunnitelman pohjalta katottuna jäävän aika piEneen osaan (en mäkää Nimittäin krhm tiedä star trekistä mitään) joten kAnnattaa tulla muKaan 8)) sana vaan ja lisään sut kalenteriin! ja tosiaam, tekijöitä ei voi olla liikaa :DD Okei no minä tulen mukaan kirjoittajaksi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 1, 2017 20:26:40 GMT
staR trek näyttäs alustavan suunnitelman pohjalta katottuna jäävän aika piEneen osaan (en mäkää Nimittäin krhm tiedä star trekistä mitään) joten kAnnattaa tulla muKaan 8)) sana vaan ja lisään sut kalenteriin! ja tosiaam, tekijöitä ei voi olla liikaa :DD Okei no minä tulen mukaan kirjoittajaksi Ah, loistavaa! lisään sut tiimiin heti kun meen koneelle, en uskalla alkaa säätää kännykällä kun poistan vielä itteni vahingossa siitä keskustelusta (...näin on käynyt joskus :DDD)
|
|