|
Post by petefromtheshop on Oct 11, 2017 15:44:42 GMT
(hyvä aihe kattilaan eh) Onks ketään tulossa Helsinkiin Cats-musikaaliin tässä kuussa? Tai haluaisitteko ees nähä sen?
Ajattelin vaan kysyä kun kerran jo yks kattilalainen oli sinne menossa myös niin mietin oisko muita
... rapu ilmianna itsesi
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 12, 2017 7:41:06 GMT
Oon menos ens viikolla :^D mul on ollu liput joku miljoona vuotta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 12, 2017 9:34:28 GMT
Oon menos ens viikolla :^D mul on ollu liput joku miljoona vuotta omg mäki :DDD Okei eli ainakin kolme kattilalaista spotattavissa Helsingissä ens viikolla :---DDD tosin meen vasta siihen sunnuntain esitykseen
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 12, 2017 12:41:24 GMT
Oon menos ens viikolla :^D mul on ollu liput joku miljoona vuotta omg mäki :DDD Okei eli ainakin kolme kattilalaista spotattavissa Helsingissä ens viikolla :---DDD tosin meen vasta siihen sunnuntain esitykseen Ohohoo Mä oon lauantain näytökses :B kauhee ramppaa tällei ku olin viime viikollaki helsingissä.
|
|
|
Post by Arabella on Oct 12, 2017 21:39:30 GMT
joo siis oon menossa siihen torstain näytökseen lol
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 13, 2017 11:48:14 GMT
XD tottakai kaikki eri päivinä siellä niiku
ei saada kattimiittiä möhmöh
|
|
|
Post by Sibe on Oct 15, 2017 18:16:51 GMT
Oi pitäkää hauskaa! c: oon varma, että tulee olee superhieno kokemus, itse en oo menossa, mutta ainakin kaks ystävää on
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 17, 2017 23:12:17 GMT
Oi pitäkää hauskaa! c: oon varma, että tulee olee superhieno kokemus, itse en oo menossa, mutta ainakin kaks ystävää on aww toivotaan niin :'D toivottavasti säkin pääset vielä joskus kattoo sitä!! (... jos se nyt on niin hyvä mitä luulen sen olevan)
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 21, 2017 19:58:09 GMT
Tulin just sieltä!! Oli ihan huikee esitys ja kaikki veti täydellisesti :^0
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 23, 2017 16:50:14 GMT
Tulin just sieltä!! Oli ihan huikee esitys ja kaikki veti täydellisesti :^0 sama!! vaikka oli vika esitys, aattelin että niitä ees vähän laiskottas tai jtn mut ei ihme superihmisiä tai siis kissoja
|
|
|
Post by Arabella on Oct 26, 2017 23:43:06 GMT
olihan se aika upee sit mietin vaan koko esityksen et laulokohan ne niinku oikeesti ku niillä ei ollu mitään näkyviä mikkejä tai mitää ja sit vaan mietin miten ne muka kykenee laulamaan tolleen samalla kun ne tanssii tolleen lol
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 27, 2017 14:28:01 GMT
olihan se aika upee sit mietin vaan koko esityksen et laulokohan ne niinku oikeesti ku niillä ei ollu mitään näkyviä mikkejä tai mitää ja sit vaan mietin miten ne muka kykenee laulamaan tolleen samalla kun ne tanssii tolleen lol sama lol haluun oppii ton niiku
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 27, 2017 14:43:26 GMT
oli kyl vähän hämmentävää kun sen musikaalin jälkeen mulla soi silti yhä No Roots päässä kaikkien niiden biisien jälkeen niiku
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:06:23 GMT
ooo, ihana kuulla että oli hieno kokemus ja kaikkea :--3
|
|
|
Post by Arabella on Oct 28, 2017 2:13:08 GMT
olihan se aika upee sit mietin vaan koko esityksen et laulokohan ne niinku oikeesti ku niillä ei ollu mitään näkyviä mikkejä tai mitää ja sit vaan mietin miten ne muka kykenee laulamaan tolleen samalla kun ne tanssii tolleen lol sama lol haluun oppii ton niiku se ois varmaan jo ihan hyvä lähtökohta jos osais niinku laulaa tai tanssia
|
|