|
Post by Candypompom on Oct 5, 2017 4:47:11 GMT
Tää alkaa menee tähän et käyn tääl kerra 3kk ja sanon moi Mut herranjesta oon ollu nolo 2015 Hyi Mitä kaikille kuuluu nykyääm oon ihan pihalla kaikesta
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 5, 2017 14:40:15 GMT
Omg moi
Samanlaista päätöntä törmäilyy tää kai on ollu koko ajan. Kivaa vaihteluu ainaki mun arkeen joka on ihan solmussa, akateeminen ura on 0/10.
|
|
|
Post by Miopod on Oct 5, 2017 22:37:58 GMT
Nii joo etkös sä nyt jo oo jotain 12?
Muistin ainavaan et oot kymmenen :DDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2017 12:10:34 GMT
herranjesta oon ollu nolo 2015 samaistuin mut heeii hyvää kuuluu, ihana nähdä suakin täällä!! :DD
|
|
|
Post by Candypompom on Oct 20, 2017 17:20:59 GMT
Nii joo etkös sä nyt jo oo jotain 12? Muistin ainavaan et oot kymmenen :DDD jooo oon nyt "jo" 12
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 21, 2017 11:53:24 GMT
No mitäs täällä Tanskassa ollessa jee Toisaalta hukun myös koulutehtäviin rip
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:25:24 GMT
No mitäs täällä Tanskassa ollessa jee Toisaalta hukun myös koulutehtäviin rip oi kerrohan lisää - tai sitten valita vaan koulusta D:
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 28, 2017 10:07:58 GMT
No mitäs täällä Tanskassa ollessa jee Toisaalta hukun myös koulutehtäviin rip oi kerrohan lisää - tai sitten valita vaan koulusta D: Oon siis kolmen kuukauden vaihtojaksolla Tanskassa, teen täällä vaan käytännön harkkaa ja enää on kuukausi jäljellä - kotiinpaluu marraskuun viimesenä päivänä luultavimmin :DD Lähinnä oon ollu kotisairaanhoidossa mut nyt vietän vielä kolme viikkoa sairaalassa eri osastoilla.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 15, 2017 9:11:47 GMT
oi kerrohan lisää - tai sitten valita vaan koulusta D: Oon siis kolmen kuukauden vaihtojaksolla Tanskassa, teen täällä vaan käytännön harkkaa ja enää on kuukausi jäljellä - kotiinpaluu marraskuun viimesenä päivänä luultavimmin :DD Lähinnä oon ollu kotisairaanhoidossa mut nyt vietän vielä kolme viikkoa sairaalassa eri osastoilla. oo, okei! miten se meni siis?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 25, 2017 19:17:17 GMT
Oon siis kolmen kuukauden vaihtojaksolla Tanskassa, teen täällä vaan käytännön harkkaa ja enää on kuukausi jäljellä - kotiinpaluu marraskuun viimesenä päivänä luultavimmin :DD Lähinnä oon ollu kotisairaanhoidossa mut nyt vietän vielä kolme viikkoa sairaalassa eri osastoilla. oo, okei! miten se meni siis? Oli se ihan mukavat kolme kuukautta! Lähinnä nyt vaan ahistaa kaikki tehtävät, mitä en oo vieläkään tehnyt itken lol
|
|
|
Post by Sibe on Dec 28, 2017 15:51:46 GMT
oo, okei! miten se meni siis? Oli se ihan mukavat kolme kuukautta! Lähinnä nyt vaan ahistaa kaikki tehtävät, mitä en oo vieläkään tehnyt itken lol yyy onko tehtävien kanssa enää aikaa hirveesti niitä siis tehdä?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 29, 2017 22:08:34 GMT
Oli se ihan mukavat kolme kuukautta! Lähinnä nyt vaan ahistaa kaikki tehtävät, mitä en oo vieläkään tehnyt itken lol yyy onko tehtävien kanssa enää aikaa hirveesti niitä siis tehdä? Tammikuun 8. päivään asti onneks, mut tiiän et luultavasti siirrän niiden tekemistä aina viimeseen päivään asti lol
|
|
|
Post by Sibe on Jan 16, 2018 18:05:20 GMT
yyy onko tehtävien kanssa enää aikaa hirveesti niitä siis tehdä? Tammikuun 8. päivään asti onneks, mut tiiän et luultavasti siirrän niiden tekemistä aina viimeseen päivään asti lol Hehe fiilaan oikeesti.. kun tietää, että on joku juttu ja tentti on deadline niin tähän mennessä ainakaan saanu ajoissa tehtyä ups
|
|