|
Post by Miopod on Sept 20, 2017 10:08:34 GMT
En oo kuullu kenenkää käyttävän tota ilmaisua niinku... varmaan viiteentoista vuoteen.
//ok oon tehny nyt niin paljo turhia threadeja et
Mitä ilmauksia/slangisanoja/hokemia te muistatte kuulleenne/käyttäneenne jotka on menny jo pois muodista?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 23, 2017 17:52:34 GMT
No niinku varmaan 70% mun käyttämästä slangipuheesta on menny pois muodista jo aikaa sitten Niinku käytän vieläki puhuessa sanaa lol ja sit kirjottaessa tulee spämmittyy lmao melkein joka paikkaan
Kaikki mun iskän hokemisetki on menny pois muodista aikoja sitten koska a) ne on yleensä jostain Kummelista tai vastaavasta suomalaisesta sketsisarjasta ja b) se on hokenu niitä samoja niin kauan kuin mä muistan eli yli 20 vuotta Välillä se käyttää jotain tuoreitaki hokemia mut ne katoaa yhtä nopeesti kuin ilmestyykin. En nyt muista parempaakaan esimerkkii mut joskus se hoki Sydämen asialla -sarjasta jotain "just like human beings" -lausahdusta ja siis... kärsimys oli läsnä
|
|
|
Post by Miopod on Sept 23, 2017 21:06:57 GMT
No niinku varmaan 70% mun käyttämästä slangipuheesta on menny pois muodista jo aikaa sitten Niinku käytän vieläki puhuessa sanaa lol ja sit kirjottaessa tulee spämmittyy lmao melkein joka paikkaan Kaikki mun iskän hokemisetki on menny pois muodista aikoja sitten koska a) ne on yleensä jostain Kummelista tai vastaavasta suomalaisesta sketsisarjasta ja b) se on hokenu niitä samoja niin kauan kuin mä muistan eli yli 20 vuotta Välillä se käyttää jotain tuoreitaki hokemia mut ne katoaa yhtä nopeesti kuin ilmestyykin. En nyt muista parempaakaan esimerkkii mut joskus se hoki Sydämen asialla -sarjasta jotain "just like human beings" -lausahdusta ja siis... kärsimys oli läsnä Munki iskä hokee aina kaikkia hokemia jostain velipuolikuusta ja pulttiboissista. Sit se hokee kans jotain lauseita jostain tosi vanhoista biiseistä.
|
|
|
miniskidi
Sept 25, 2017 21:00:05 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Sept 25, 2017 21:00:05 GMT
"repesin - tuokaa liimaa!!"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
miniskidi
Sept 26, 2017 10:03:23 GMT
via mobile
Post by Deleted on Sept 26, 2017 10:03:23 GMT
- reps - pälli - dissata - äläpä - salee - ernu En oo varma haitko tällästä mut tossa sanoja joita joskus käytin enkä käytä enää
|
|
|
miniskidi
Oct 6, 2017 12:18:53 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2017 12:18:53 GMT
putoushokemat (... ainakin toivottavasti)
|
|
|
Post by Miopod on Oct 25, 2017 0:51:59 GMT
hei kaverit: HANIPÖÖ
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 25, 2017 17:47:09 GMT
|
|
|
Post by adalmiia on Oct 26, 2017 15:45:17 GMT
"EVVK"
Tulee ihan gosu mieleen näistä kaikista ilmaisuista :')
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:15:15 GMT
dissaax
... okei myönnän se on hauska kun heität läppää yhden tietyn ystävän kanssa XDDD
|
|