|
Post by Miopod on Sept 3, 2017 23:05:44 GMT
semmonen niinku harry potteris. Nii luulen et se ois oikeesti korvatunturilla se joulupukinpaja mut jästeille se ois naamioitu vaan joulupukinpajaksi. Ja se joulupukki sielä on se pitkäpartanen velhorehtori. Ja tontut ois niitä sen koulun kotitonttuja.
Sit suomalaiset tuvat ois varmaan joku kalja, viina, terva ja perkele.
Sit tääl loihdittais jotain Šamaaniloitsuja.
Ja meidän sauvat ois tehty jostain koivusta tai männystä tai kuusesta ja niitä kutsuttais vitsoiksi.
|
|
|
Post by Magnifique on Sept 4, 2017 19:33:17 GMT
joo nonii pääsykirjettä sit odotellessa
miten on et kuljettaaks meilläki pöllöt kirjeitä vai onks ne ne joulupukin porot mitkä lentää
|
|
|
Post by Miopod on Sept 4, 2017 20:07:34 GMT
joo nonii pääsykirjettä sit odotellessa miten on et kuljettaaks meilläki pöllöt kirjeitä vai onks ne ne joulupukin porot mitkä lentää ehk ne on laulujoutsenia. tai kurjet jotka muuttaa syksyntulles etelään ja pudottaa samalla ne kirjeet tänne lapin alapuolelle. Eikä haittaa vaikka tulis sinne vähä myöhäs koska kaikki tietää sen tyypillisen ongelman joka syksy: "Pikajuna Rovaniemen velhokouluun lähtee raiteelta 9¾ kello 11.15. Lähtö viivästyy viidellätoista minuutilla ankeuttajaongelman vuoksi Kuusamon tienoilla."
|
|
|
Post by Magnifique on Sept 5, 2017 16:19:55 GMT
joo nonii pääsykirjettä sit odotellessa miten on et kuljettaaks meilläki pöllöt kirjeitä vai onks ne ne joulupukin porot mitkä lentää ehk ne on laulujoutsenia. tai kurjet jotka muuttaa syksyntulles etelään ja pudottaa samalla ne kirjeet tänne lapin alapuolelle. Eikä haittaa vaikka tulis sinne vähä myöhäs koska kaikki tietää sen tyypillisen ongelman joka syksy: "Pikajuna Rovaniemen velhokouluun lähtee raiteelta 9¾ kello 11.15. Lähtö viivästyy viidellätoista minuutilla ankeuttajaongelman vuoksi Kuusamon tienoilla." joo totta joutsenet ois kyl iha hyvä vaihtoehto kans. pitää sit muistaa et jos mennää vr:n junilla nii lähtöön saa varata iha reilusti aikaa kun se on kuitenki myöhässä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 5, 2017 19:03:04 GMT
"Sit suomalaiset tuvat ois varmaan joku kalja, viina, terva ja perkele."
PURSKAUTIN KAHVIT ULOS JUST
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2017 15:40:59 GMT
Viina = Rohkelikko Terva = Korpinkynsi Kalja = Puuskupuh Perkele = Luihuinen
Suomen tuvat Tylypahkan tupina. Mä olisin kaljassa!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2017 15:45:29 GMT
Viina = Rohkelikko Terva = Korpinkynsi Kalja = Puuskupuh Perkele = Luihuinen Suomen tuvat Tylypahkan tupina. Mä olisin kaljassa! Olisko Suomessa sit sellasta pahista kuten Voldemort?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 7, 2017 16:22:20 GMT
Toi vitsa on ihana tasapeli vihdan ja vastan välillä. Tuli silti jännä mielikuva siitä, miten koivusauvan omistajilla on tiukka mielipide siitä, miten se on vihta tai vasta vitsan sijaan. Ihan btw näin sivistymättömänä suomalaisena piti tsekata et mikä se vihdan vastasana (:DD oho) olikaan ja löysin yhden nerokkaimmista uutisotsikoista ikinä
|
|
|
Post by Miopod on Sept 7, 2017 18:54:18 GMT
Viina = Rohkelikko Terva = Korpinkynsi Kalja = Puuskupuh Perkele = Luihuinen Suomen tuvat Tylypahkan tupina. Mä olisin kaljassa! Olisko Suomessa sit sellasta pahista kuten Voldemort? Timo Soini Ehkä se alkuperänen joulupukki, tiätsä ku alkuperäsen myytin mukaan joulupukki oli semmonen paha hirviömäinen sarvipää joka toi vaan pelkkiä risuja ja kidnappas lapsia.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 7, 2017 19:04:23 GMT
Toi vitsa on ihana tasapeli vihdan ja vastan välillä. Tuli silti jännä mielikuva siitä, miten koivusauvan omistajilla on tiukka mielipide siitä, miten se on vihta tai vasta vitsan sijaan. Ihan btw näin sivistymättömänä suomalaisena piti tsekata et mikä se vihdan vastasana (:DD oho) olikaan ja löysin yhden nerokkaimmista uutisotsikoista ikinä Mä oon aina kutsunu niitä vaan vitsoiksi :DDD Koivusauva kuulostaa musta hienoimmalta noista sauvavaihtoehdoista. Semmonen siro ja vaalee.
|
|
|
Post by Sibe on Sept 15, 2017 16:06:52 GMT
Voisko sinne päästä myöhemminkin kuin siinä iässä, missä yleensä mennään velhokouluun?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 15, 2017 16:30:15 GMT
Voisko sinne päästä myöhemminkin kuin siinä iässä, missä yleensä mennään velhokouluun? Joo ja koska meidän koulutusmahdollisuudet täälä suomessa on niin hyvät nii täälä on myös velhokorkeakoulu.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 25, 2017 21:09:11 GMT
Voisko sinne päästä myöhemminkin kuin siinä iässä, missä yleensä mennään velhokouluun? Joo ja koska meidän koulutusmahdollisuudet täälä suomessa on niin hyvät nii täälä on myös velhokorkeakoulu. "opo - mulla on hyviä uutisia! mä tiedän vihdoin minne haluan lukion jälkeen" "no" " Velhokorkeakouluun"
|
|
|
Post by Sibe on Oct 15, 2017 18:08:29 GMT
Voisko sinne päästä myöhemminkin kuin siinä iässä, missä yleensä mennään velhokouluun? Joo ja koska meidän koulutusmahdollisuudet täälä suomessa on niin hyvät nii täälä on myös velhokorkeakoulu. oih, loistavaa! haetaanko velhokorkeakouluun yhteishaussa?
|
|
|
Post by Miopod on Oct 16, 2017 1:22:00 GMT
Joo ja koska meidän koulutusmahdollisuudet täälä suomessa on niin hyvät nii täälä on myös velhokorkeakoulu. oih, loistavaa! haetaanko velhokorkeakouluun yhteishaussa? Ei ku helmipöllöt tuo kutsun suoraan postilaatikkoon. Siihen voi vastata kieltävästiki jos haluuki vaan jästikorkeakouluun.
|
|