|
luulin
Sept 2, 2017 0:45:02 GMT
Post by Miopod on Sept 2, 2017 0:45:02 GMT
etten oo koskaa nähny kaukametsän pakolaisia mut äiti muisteli tos yks päivä et se järkytty ku se joskus katto mun ja mun veljen kans lastenohjelmia ku oltiin pieniä ja siinä jossain ohjelmas oli kaks siiltä ylittääs tietä ja ne jäi rekan alle. Ja sit googlasin nii se oli kaukametsän pakolaisista.
En musita kyl yhtää mitää, ehken traumatisoitunu tarpeeksi.
Tai sit se ohjelma vaan hukku siihen ainaisten eläintarinoiden massaan niin ettei siitä jääny mitää sen kummempia muistikuvia.
|
|
|
luulin
Sept 2, 2017 9:21:13 GMT
Post by Trixie™ on Sept 2, 2017 9:21:13 GMT
Muistan ku katoin sitä naperona ihan paineissa. En kyl muista pelänneeni sitä, mut olihan se hirveen jännä :^D Melkein kaikki muistot mun ekaan kotitaloon liittyy muuten jotenkin telkkarin katsomiseen....hmmm
|
|
|
luulin
Sept 2, 2017 11:13:32 GMT
Post by Miopod on Sept 2, 2017 11:13:32 GMT
Muistan ku katoin sitä naperona ihan paineissa. En kyl muista pelänneeni sitä, mut olihan se hirveen jännä :^D Melkein kaikki muistot mun ekaan kotitaloon liittyy muuten jotenkin telkkarin katsomiseen....hmmm Sama! Mullaki on vanhasta kodista enemmän telkkarimuistoja ku oikeita muistoja.
|
|
|
luulin
Sept 2, 2017 13:12:22 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Sept 2, 2017 13:12:22 GMT
oh, rakastin kaukometsän pakolaisia!
mua aina harmitti kun meidän vhs:ltä puuttu pari vikaa jaksoo, en koskaan saanu tietää miten siinä kävi, snif :' (
|
|