Post by Miopod on Aug 31, 2017 13:35:48 GMT
Ok tää ei oo mikään callout läskiä naisia kaupoissa kohtaan.
Vaan:
Olin about kolme ja radios soi yks biisi ja se oli niinku eka biisi josta muistan tykänneeni joka ei oo lastenlaulu. (lmao muistan miten mahtavalta se tuntu, roikuin meidän nojatuolin selkänojassa ja tuijotin vaan radiota ku se tuli)
Ongelma vaan on etten muista yhtää mikä kappale se oli.
Vähän faktoja/asioita joita muistan siitä biisistä:
1.Se oli luullakseni ulkomaalainen. (todennäkösesti englanninkielinen muttaku en silloon osannu erottaa vieraita kieliä toisistaan)
2. Siinä soi viulu.
3. Mahdollisesti joku lapsikuoro/kuoroefekti??
4. Joku ehkä lauloi jossain kohtaa na na na (tää saattaa kyl olla ihan eri biisi, silloon ainaki soi Nylon Beatin Viimeinen paljo radios)
5. Mulla tuli siitä biisistä aina mieleen läski nainen kaupassa??? (tod. näk. ei liity milläälailla ite biisiin) sit se läski nainen sano jotain "njet njet njet" semmosella ärsyttävällä äänellä
6. Äiti kuunteli siihen aikaan paljo Radiomafiaa (mikä oli siis YleX:n edeltäjä) ja sehän oli nuortenkanava ja siel pyöri noi uusimmat listahitit jne.
7. Se kappale tuli usein siihen aikaan. Se on täytyny tulla joskus akselilla 90-luvun loppu - 2002.
8. Oon tehny listan johon oon keränny mahdollisia kappaleita joka se vois olla:
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Robbie Williams - Millenium
t.A.T.u. - All the Thing She Said
(tai joku muu tatun biisi)
Andreas Johnson - Glorious
The Crash - Lauren Caught My Eye
Osaako kukaan auttaa mua tässä? :''D
Tiiättekö te muita kappaleita jotka sopii kuvaukseen??
Vaan:
Olin about kolme ja radios soi yks biisi ja se oli niinku eka biisi josta muistan tykänneeni joka ei oo lastenlaulu. (lmao muistan miten mahtavalta se tuntu, roikuin meidän nojatuolin selkänojassa ja tuijotin vaan radiota ku se tuli)
Ongelma vaan on etten muista yhtää mikä kappale se oli.
Vähän faktoja/asioita joita muistan siitä biisistä:
1.Se oli luullakseni ulkomaalainen. (todennäkösesti englanninkielinen muttaku en silloon osannu erottaa vieraita kieliä toisistaan)
2. Siinä soi viulu.
3. Mahdollisesti joku lapsikuoro/kuoroefekti??
4. Joku ehkä lauloi jossain kohtaa na na na (tää saattaa kyl olla ihan eri biisi, silloon ainaki soi Nylon Beatin Viimeinen paljo radios)
5. Mulla tuli siitä biisistä aina mieleen läski nainen kaupassa??? (tod. näk. ei liity milläälailla ite biisiin) sit se läski nainen sano jotain "njet njet njet" semmosella ärsyttävällä äänellä
6. Äiti kuunteli siihen aikaan paljo Radiomafiaa (mikä oli siis YleX:n edeltäjä) ja sehän oli nuortenkanava ja siel pyöri noi uusimmat listahitit jne.
7. Se kappale tuli usein siihen aikaan. Se on täytyny tulla joskus akselilla 90-luvun loppu - 2002.
8. Oon tehny listan johon oon keränny mahdollisia kappaleita joka se vois olla:
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Robbie Williams - Millenium
t.A.T.u. - All the Thing She Said
(tai joku muu tatun biisi)
Andreas Johnson - Glorious
The Crash - Lauren Caught My Eye
Osaako kukaan auttaa mua tässä? :''D
Tiiättekö te muita kappaleita jotka sopii kuvaukseen??