|
Post by zuttathezombie on Aug 20, 2017 13:57:25 GMT
Yritän erääseen tarinaani tunkea tällaista hahmoa mutta kun en oikein tiedä, millä nimellä sitä pitäisi suomeksi kutsua??
Alfi on peräisin wikipediasta lol muut on sanakirjasta itken
|
|
|
Post by Miopod on Aug 20, 2017 14:58:54 GMT
Riippuu kai millanen elf se on Jos se on semmonen irlantilainen leprechaun nii sit kai tonttu ja jos se on semmonen lord of the rings elf nii sit haltia tms.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 20, 2017 15:03:57 GMT
Riippuu kai millanen elf se on Jos se on semmonen irlantilainen leprechaun nii sit kai tonttu ja jos se on semmonen lord of the rings elf nii sit haltia tms. Lähinnä oma kuvitelmani kyseisestä hahmosta perustuu Dragon Agen elfeihin eli lähempänä LOTR
|
|
|
Auttakee
Aug 20, 2017 17:02:00 GMT
via mobile
Post by swordsman on Aug 20, 2017 17:02:00 GMT
Mäkin oon sitä mieltä et haltia on paras vaihtoehto jos ne on sellasia lotr-tyyppisiä arvokkaita olentoja. Alfista en oo ennen kuullutkaan mut sekin kuulostaa kyllä aika jännältä!
Noista muista vaihtoehdoista tulee mulle enemmän mieleen jotkut metsänkeijut, hyvät haltijattaret ja joulutontut, mut ihan yhtä hyviä suomennoksiahan nekin silti on
|
|
|
Post by Miopod on Aug 20, 2017 18:17:22 GMT
lmao tai sit kutsut sitä alfiksi ilman iitä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 20, 2017 20:21:50 GMT
lmao tai sit kutsut sitä alfiksi ilman iitä JOO SIIS Toi tuli mulle ekana mieleen ku menin enkunkieliseen elf-artikkeliin ja painoin kieleksi suomen
|
|
|
Post by Miopod on Nov 22, 2020 1:54:49 GMT
lmao tai sit kutsut sitä alfiksi ilman iitä olin yskimässä ku luin samalla näitä vanhoja keskusteluja ja sit näin tän ja aloin vaan nauramaan kesken yskän omalle vanhalle vitsilleni
|
|