|
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2017 11:58:11 GMT
huhuhhuh ne pisti tokalla ajokerralla jo liikenteeseen ihan hyvin se tosin meni ... eikä allekaan jääny kun vaan katukiveykset krhm
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2017 12:03:18 GMT
Mä olin kotiopetuksessa 💁 mut ekas inssis olin ihan kauhuissani, toka oli ihan ok ku koe oli lähinnä maantieajoa. Yks mun kaveri oli tänään ajokokeessa, ei kuulemma päässy läpi, tosin en tunne montaakaan jotka ois läpässy ekalla. Mulla meni teoriakoe toisella kertaa läpi mut ajokokees meni neljä kertaa : Sit kuuntelin kotona sen jälkeen radioo ja siel puhuttiin sattumalta siitä miten joku nainen sai ajokokeen läpi vasta seittemännellä kerralla ja se radiojuontaja sano et "No jos ei neljännellä kerralla pääse läpi nii sit kyllä pitäs harkita antaako sitä ajokorttia ollenkaa." :DDD :DDDD no mutta pääasia kai se on että pääsee läpi .... enkä nyt sano tätä vaan sen takia että uskon itelläni menevän siinä vähintään sen seittemän kertaa krhmngmgmmgm
|
|
|
Post by Miopod on Oct 6, 2017 16:07:05 GMT
huhuhhuh ne pisti tokalla ajokerralla jo liikenteeseen ihan hyvin se tosin meni ... eikä allekaan jääny kun vaan katukiveykset krhm Mut lykättiin liikenteen sekaan jo ekalla ajokerralla ku oltiin ajettu vasta pari rinkiä parkkipaikalla ympyrää. Se oli kamalaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2017 19:03:00 GMT
huhuhhuh ne pisti tokalla ajokerralla jo liikenteeseen ihan hyvin se tosin meni ... eikä allekaan jääny kun vaan katukiveykset krhm Mut lykättiin liikenteen sekaan jo ekalla ajokerralla ku oltiin ajettu vasta pari rinkiä parkkipaikalla ympyrää. Se oli kamalaa. hyyy voin kuvitella tossa tapauksessa oisin varmaa vaan huutanu kaasu pohjassa siellä :DDD
|
|
|
Post by Sibe on Oct 15, 2017 18:13:32 GMT
huhuhhuh ne pisti tokalla ajokerralla jo liikenteeseen ihan hyvin se tosin meni ... eikä allekaan jääny kun vaan katukiveykset krhm huih ite ajoin varmaan neljännellä tai kolmannella kerralla vasta kunnolla liikenteessä : DD
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 19, 2017 16:12:38 GMT
Nyt on sekin ohi! Vika vaihe suoritettu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 24, 2017 10:27:27 GMT
Nyt on sekin ohi! Vika vaihe suoritettu oooh, onnee!!! :DDD mulla kaikki on suurimmaks osaks vielä edessä krhm kauheaa
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:15:54 GMT
Nyt on sekin ohi! Vika vaihe suoritettu jee hyvä sä ite juhlin samaa asiaa elokuussa, huh, onneksi!
|
|