|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 20:49:59 GMT
Vähän niikun aloittelen senkin työmaan tässä reilun kuukauden päästä, joten ajattelin että ois kiva kuulla teidän mahdollisia (kauhu)tarinoita kyseisestä paikasta :-D Omia tai muiden kokemuksia, mitä ikinä mieleen tuleekaan!
Tulen sitten itsekin tänne taivastelemaan omia kokemuksiani (olettaen että sellaisia tulee enkä aja itseni päältä heti ekana päivänä)
|
|
|
Post by Miopod on Aug 13, 2017 20:59:00 GMT
se oli pelottavaa, vihaan ajamista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2017 11:38:47 GMT
se oli pelottavaa, vihaan ajamista aijai :DD väserräm täällä varmaa jotai kauheeta valitusvirttä ens kuussa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 14, 2017 17:46:19 GMT
No siis Mun ajo-ope oli sellanen vanha setä ja se höpötteli aina kaikkea epäolennaista ajotunneilla Mua häiritsi ku se oli sellanen perus vanhus et yläpäästä pullea ja jalat niinku tikut ja se viel pukeutu tiukkoihin housuihin jotka korosti sitä et sen jalat on hoikat
Toi siis ei liittynyt sinänsä autokouluun mut Ne teoriatunnit oli kuolettavan tylsiä ja teoriakone kuolettavan kuumottava, inssistä puhumattakaan Tosin ite pääsin inssistä läpi vaikka mulla oli (tietämättäni) korvatulehdus ja otin kaikki mahdolliset lääkkeet ennen siihen kokeeseen menemistä Sit mun kortti meinas jäädä kiinni siitä et kohtelin autoo kuulemma tosi väkivaltaisesti
Joten Pete, käännä sitä vaihdekeppiä hellästi kuin miehe-
... juu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2017 21:16:41 GMT
No siis Mun ajo-ope oli sellanen vanha setä ja se höpötteli aina kaikkea epäolennaista ajotunneilla Mua häiritsi ku se oli sellanen perus vanhus et yläpäästä pullea ja jalat niinku tikut ja se viel pukeutu tiukkoihin housuihin jotka korosti sitä et sen jalat on hoikat Toi siis ei liittynyt sinänsä autokouluun mut Ne teoriatunnit oli kuolettavan tylsiä ja teoriakone kuolettavan kuumottava, inssistä puhumattakaan Tosin ite pääsin inssistä läpi vaikka mulla oli (tietämättäni) korvatulehdus ja otin kaikki mahdolliset lääkkeet ennen siihen kokeeseen menemistä Sit mun kortti meinas jäädä kiinni siitä et kohtelin autoo kuulemma tosi väkivaltaisesti Joten Pete, käännä sitä vaihdekeppiä hellästi kuin miehe- ... juu ....toivottavasti mun opettaja ei pukeudu kovin tiukkoihin housuihin :DD Musta tuntuu että tuun nauttimaan enemmän siitä teoriasta ku inssistä, vähän kuumottaa toi ajaminen jo nyt Kiitti Judda, pidän mielessä <3 (nyt varmaan kortti jää kiinni siitä et kohtelen autoo liian varovaisesti)
|
|
|
Post by Angelus on Aug 15, 2017 8:07:05 GMT
No siis... Mulla oli sinä aikana joku 4 eri opettajaa ja varmaan yhtä monella erilaisella autolla tuli ajettua. Pari niistä oli ollut sijaisena et vain yksi-kaksi tuntia tuli niitten kanssa käytyä. Mutta sitten se, jonka kanssa tulin käyneeksi lähes kaikki ajotunnit, lyttäs mut alas. En muutenkaan pitänyt sen opetustyylistä. Väitti et kaikki autot on samanlaisia, ja varsinkin kaikki KYTKIMET! Tosi huono kuva jäi.
Mutta kakkosvaiheen ajotunnit pitänyt opettaja on paras!
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 16, 2017 17:34:16 GMT
Mulla oli semmonen ope, joka aina huusi ja sit aina itkin niiden tuntien jälkeen D:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 17, 2017 16:35:28 GMT
Mulla oli semmonen ope, joka aina huusi ja sit aina itkin niiden tuntien jälkeen D: kääk D: toivon todella että mulle sattuis hyvä ope, varmaan ajan ojaan jos se on sellanen joka huutaa :II
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 18, 2017 11:59:00 GMT
Mulla oli semmonen ope, joka aina huusi ja sit aina itkin niiden tuntien jälkeen D: kääk D: toivon todella että mulle sattuis hyvä ope, varmaan ajan ojaan jos se on sellanen joka huutaa :II Joo se on kyllä sitten yleensä kivaa, ku on kiva opeki <
|
|
|
Post by Sibe on Aug 18, 2017 20:46:12 GMT
Mulla on jäänyt positiivinen kuva - toki ensimmäisen vaiheen ajoin opetuslupalaisena, toisen vaiheen autokoulussa. Autokoulun tyyppi vaikutti kivalta ja hän onkin mua opettamassa kolmosvaiheessakin, jonka ajot maanantaina (kääk). Inssi pelotti ja jännitti mua tosi paljon, mutta jos inssi kysyy, voiko jutella niin se rentouttaa alkuun hyvin paljon jos löpisee jotain sen kanssa pääsin ensimmäisellä kerralla molemmat läpi, vaikka olinkin satavarma, että niin ei tule käymään. Luota siis itsees pete!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 18, 2017 21:57:28 GMT
Näin teen :---D Tai no yritän Ja joo, oon kyl monilta kuullu ettei se oo ollenkaan niin vaikeeta mitä vois olettaa mut.. En vaan osaa vielä yhtään sanoo millanen ajaja mustakin kuorituu - jos kuoriutuu. On musta melkosta tumpeloa jo manailtu mut samalla tyypit sanoo ettei malta oottaa että saavat musta kuskin itelleen (lol)
|
|
|
Post by Sibe on Sept 15, 2017 15:30:46 GMT
Näin teen :---D Tai no yritän Ja joo, oon kyl monilta kuullu ettei se oo ollenkaan niin vaikeeta mitä vois olettaa mut.. En vaan osaa vielä yhtään sanoo millanen ajaja mustakin kuorituu - jos kuoriutuu. On musta melkosta tumpeloa jo manailtu mut samalla tyypit sanoo ettei malta oottaa että saavat musta kuskin itelleen (lol) hyvä! Haha, toivottavasti susta kehkeytyy vielä mainio kuski. Ootko vielä ehtinyt autokoulua alottamaan?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 25, 2017 20:57:12 GMT
Näin teen :---D Tai no yritän Ja joo, oon kyl monilta kuullu ettei se oo ollenkaan niin vaikeeta mitä vois olettaa mut.. En vaan osaa vielä yhtään sanoo millanen ajaja mustakin kuorituu - jos kuoriutuu. On musta melkosta tumpeloa jo manailtu mut samalla tyypit sanoo ettei malta oottaa että saavat musta kuskin itelleen (lol) hyvä! Haha, toivottavasti susta kehkeytyy vielä mainio kuski. Ootko vielä ehtinyt autokoulua alottamaan? tänään alotin :--Dd kääk
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 26, 2017 13:25:32 GMT
Mä olin kotiopetuksessa 💁 mut ekas inssis olin ihan kauhuissani, toka oli ihan ok ku koe oli lähinnä maantieajoa.
Yks mun kaveri oli tänään ajokokeessa, ei kuulemma päässy läpi, tosin en tunne montaakaan jotka ois läpässy ekalla.
|
|
|
Post by Miopod on Oct 1, 2017 22:53:43 GMT
Mä olin kotiopetuksessa 💁 mut ekas inssis olin ihan kauhuissani, toka oli ihan ok ku koe oli lähinnä maantieajoa. Yks mun kaveri oli tänään ajokokeessa, ei kuulemma päässy läpi, tosin en tunne montaakaan jotka ois läpässy ekalla. Mulla meni teoriakoe toisella kertaa läpi mut ajokokees meni neljä kertaa : Sit kuuntelin kotona sen jälkeen radioo ja siel puhuttiin sattumalta siitä miten joku nainen sai ajokokeen läpi vasta seittemännellä kerralla ja se radiojuontaja sano et "No jos ei neljännellä kerralla pääse läpi nii sit kyllä pitäs harkita antaako sitä ajokorttia ollenkaa." :DDD
|
|