miu
Tonttukissa
miu miu :3
|
Post by miu on Aug 10, 2017 17:13:34 GMT
ehdottakaas mitä opettelisin
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 10, 2017 17:27:32 GMT
Esperantoa. Tai jongläärausta, molekyyligastronomiaa, integrointia, korttitemppuja, silmien tärisytystä.
|
|
|
Post by Arabella on Aug 10, 2017 17:33:30 GMT
opettele ratkaseen rubiikinkuutio nii sit voit sanoo että osaat rubiikinkuution ja kuulostat tosi fiksulta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 10, 2017 19:46:58 GMT
saksaa hahahahaa t: opiskellut kolme vuotta ja luovuttanut
Opettele jodlaamaan :DD
|
|
miu
Tonttukissa
miu miu :3
|
Post by miu on Aug 10, 2017 20:18:55 GMT
saksaa hahahahaa t: opiskellut kolme vuotta ja luovuttanut Opettele jodlaamaan :DD pitäiskö huolestuu kun aattelin ekana Jodelia tuosta jodlaamisest
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2017 13:29:34 GMT
Opettele kääntämään kieli silleen pystyyn Tai sit voit opetella derivoimaan kun Trixie ehdotti integrointia jo!
|
|
|
Post by Miopod on Aug 11, 2017 14:47:46 GMT
Mä ainaki opettelen iiriä duolingossa.
En kyllä tiä mitä teen sillä taidolla niinku ikinä.
|
|
|
Post by Magnifique on Aug 13, 2017 8:09:41 GMT
saksaa hahahahaa t: opiskellut kolme vuotta ja luovuttanut Opettele jodlaamaan :DD saksaa kuus vuotta lukeneena voin sanoa et kannattaa :DD ei sillä et hyvä et osaan ees lauseen muodostaa kunnolla mut sain silti stipendin saksasta mut joo näi yleisesti duolingossa voi opiskella eri kieliä ja se on ihan kivaa ajanvietettä ^^
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 9:05:48 GMT
saksaa hahahahaa t: opiskellut kolme vuotta ja luovuttanut Opettele jodlaamaan :DD saksaa kuus vuotta lukeneena voin sanoa et kannattaa :DD ei sillä et hyvä et osaan ees lauseen muodostaa kunnolla mut sain silti stipendin saksasta mut joo näi yleisesti duolingossa voi opiskella eri kieliä ja se on ihan kivaa ajanvietettä ^^ no joo, onhan se hyödyllinen kieli ja ihan hauska opiskella jos motivaatio riittää :'D(mulla ei riittänyt)
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 13, 2017 17:26:27 GMT
Opettele kääntämään kieli silleen pystyyn Tai sit voit opetella derivoimaan kun Trixie ehdotti integrointia jo! Derivointi on melkein jo liin hyödyllistä :^D Lisää ideoita: opettele tekemään filotaikinaa, siinä on ihan hullu homma. Vietin yhen mun elämän oudoimmista iltapäivistä siihen.
|
|