|
Post by petefromtheshop on Aug 10, 2017 13:29:14 GMT
Vielä on kesää jäljellä mutta.. ei kovin hyvältä näytä, oon jo nähny keltasia lehtiäkin D: Mutta katit, ystävät, kertokaas: Miten suhtaudutte tulevaan syksyyn? Odotuksia, pelkoja, pohdintoja? Tänne saa avautua ja höpötellä mitä sitten ikinä syksystä tuleekaan mieleen! Itelläni vähän sellanen "minne kesä jäi" olo - pari aurinkoista päivää ja se oli siinä niiku. Ei mua toisaalta haittaa syksy itsessään, se on hyvä vuodenaika, mutta koulujen alku aiheuttaa lievää hengenahdistusta, mikä kyllä varmaan loppuu heti huomenna kun meen taas kouluun. Vähän stressaa kun tuntuu että meni opiskelumehut jo ekana vuonna (lukiossa) ja kaikki lupailee toka vuoden olevan raskaampi. : Harkitsen myös vaihtoa kuvislinjalle, saa nähä mitä siitäkin sit tulee. Mut tällä hetkellä mulla on tulevasta syksystä ihan hyvät vibat, haluan päästä käyttämään mun syystakkeja ja HARAVOIDA! (Se on hyvin terapeuttista) + tykkään syksyn tuoksusta ja ruskasta ja sateista.
|
|
|
Post by Miopod on Aug 10, 2017 15:18:53 GMT
JOULU TULEE OLETKO VALMIS?
|
|
|
Post by Magnifique on Aug 10, 2017 16:12:56 GMT
no siis ihan jees mielellä oottelen syksyä. kesä meni kokonaa lähes kotona ahistuksen kans enkä oikeen mitään tehny töitten lisäks... mut joo ihan kiva ku saa taas elämään jonku rytmin ku pitää mennä aamusin kouluun niii ei ehkä mee täysin sekasin päivissäkää ja syksysin näyttää aina kivalta ^^
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 10, 2017 16:51:22 GMT
Panikoin ylppäreitä. Paljon. Mut jee täytän 18 syksyllä!
Syksy on ihan kiva mut masennun kun on niin pimeetä iltasin, vaikka tavallaan se on ihan jees.
|
|
|
Post by Arabella on Aug 10, 2017 17:25:43 GMT
en oikeen tiiä mulla on nyt vähän ristiriitaset tuntemukset
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 11, 2017 13:16:05 GMT
JEE SYNTTÄRIT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 9:21:34 GMT
ooo!! mä joudun odottelee omiani vielä tammikuuhun :---D //samaistun melkein kaikkiin teidän tuntemuksiin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 9:24:40 GMT
Panikoin ylppäreitä. Paljon. Mut jee täytän 18 syksyllä! Syksy on ihan kiva mut masennun kun on niin pimeetä iltasin, vaikka tavallaan se on ihan jees. Mä tykkään siitä pimeydestä mut en voi kiistää etteikö se vähän masentaiskin ei syksyssä tosin vielä mitään mut talvi uhuh, vähän kauhulla odotan sitä pimeintä kaamosjaksoa oon pari kertaa kävelly ulkona aurinkolasit päässä vaikei mikään aurinko oo ees paistanu ja sit kavereiden kanssa vitsaillaan et pitää totutella kaamokseen tällee hyvissä ajoin lol
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 13, 2017 18:46:08 GMT
ooo!! mä joudun odottelee omiani vielä tammikuuhun :---D //samaistun melkein kaikkiin teidän tuntemuksiin Jaa mitähän mä oon menny kommentoimaan, ei mun synttärit oo vielä ku vasta syyskuussa XD
|
|
|
Post by swordsman on Aug 13, 2017 19:01:43 GMT
En oo vielä valmis kouluun, mun piti tehä vielä vaikka mitä nyt loman aikana! D: Toisaalta kuitenkin ihan kiva et syksy ja joulu lähestyy, vaikka vähän ahdistaa se pimeys ja kylmyys
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 20:33:10 GMT
ooo!! mä joudun odottelee omiani vielä tammikuuhun :---D //samaistun melkein kaikkiin teidän tuntemuksiin Jaa mitähän mä oon menny kommentoimaan, ei mun synttärit oo vielä ku vasta syyskuussa XD no onhan ne jo aika lähellä! :--D (kun miettii että yhellä mun kaverilla on syyskuussa synttärit mutta se on jauhanu niistä kesäloman alusta asti :'D)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 20:34:53 GMT
En oo vielä valmis kouluun, mun piti tehä vielä vaikka mitä nyt loman aikana! D: Toisaalta kuitenkin ihan kiva et syksy ja joulu lähestyy, vaikka vähän ahdistaa se pimeys ja kylmyys sama! : mulla on tällä viikolla kaks uusintakoettakin, tämmönen kiva stressipommi heti koulun alkuun! (josta tosin voin vain syyttää itseäni kun menin lykkäämään )
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 14, 2017 17:51:11 GMT
Kuumottaa koska vaihto mut samalla ootan sitä Ja sit ootan sitä et pääsen muuttamaan ikiomaan asuntoon Ja et mahdollisesti!! saan!! kissan!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2017 21:24:08 GMT
Kuumottaa koska vaihto mut samalla ootan sitä Ja sit ootan sitä et pääsen muuttamaan ikiomaan asuntoon Ja et mahdollisesti!! saan!! kissan!! KISSU!! odotan kunnon kuvaspämmiä sit <3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 15, 2017 15:15:31 GMT
Kuumottaa koska vaihto mut samalla ootan sitä Ja sit ootan sitä et pääsen muuttamaan ikiomaan asuntoon Ja et mahdollisesti!! saan!! kissan!! KISSU!! odotan kunnon kuvaspämmiä sit <3 Lupaan spämmiä paljon kuvia ja muuta mukavaa!! <3
|
|