|
Post by Miu on Aug 8, 2017 17:01:06 GMT
tiiätteks kun ihmiset vaan katoaa. Netissä niinku. viestittelette pitkään foorumilla, kuten vaikka gosussa. Ja sitten se kaveri vaan katoo, ei koskaan enää kirjaudu käyttäjälleen eikä kukaan tiedä mitä sille kuuluu.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 8, 2017 17:12:14 GMT
HAHAHAH joo ihana fiilis
Varsinkin jos se on... vähän enemmän kuin kaveri........
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 9, 2017 17:35:16 GMT
Mul kävi noin irl, en oo nähny mun kaveria yli puoleen vuoteen
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 9, 2017 17:37:03 GMT
Mul kävi noin irl, en oo nähny mun kaveria yli puoleen vuoteen Ps miu tää on ehk vähän outo toive mut.... voitko rekisteröityä tänne? Foorumista on helpompi pitää lukua kun käyttäjät eivät ole vaan vieraita (ja voit laittaa avatarin ja muokkaa viestejä.... wow)
|
|
miu
Tonttukissa
miu miu :3
|
Post by miu on Aug 9, 2017 17:57:05 GMT
Mul kävi noin irl, en oo nähny mun kaveria yli puoleen vuoteen Ps miu tää on ehk vähän outo toive mut.... voitko rekisteröityä tänne? Foorumista on helpompi pitää lukua kun käyttäjät eivät ole vaan vieraita (ja voit laittaa avatarin ja muokkaa viestejä.... wow) no minä rekisteröidyin nyt
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 9, 2017 19:01:53 GMT
Mul kävi noin irl, en oo nähny mun kaveria yli puoleen vuoteen Ps miu tää on ehk vähän outo toive mut.... voitko rekisteröityä tänne? Foorumista on helpompi pitää lukua kun käyttäjät eivät ole vaan vieraita (ja voit laittaa avatarin ja muokkaa viestejä.... wow) Oot luonnonlahjakkuus värväämisessä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 10, 2017 1:51:21 GMT
Ps miu tää on ehk vähän outo toive mut.... voitko rekisteröityä tänne? Foorumista on helpompi pitää lukua kun käyttäjät eivät ole vaan vieraita (ja voit laittaa avatarin ja muokkaa viestejä.... wow) no minä rekisteröidyin nyt jes, tervetuloa joukkoomme! <3 ainakin nimimerkistä päätellen tulet sopimaan hyvin tänne kattilaan! :---D
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 10, 2017 7:39:54 GMT
Ps miu tää on ehk vähän outo toive mut.... voitko rekisteröityä tänne? Foorumista on helpompi pitää lukua kun käyttäjät eivät ole vaan vieraita (ja voit laittaa avatarin ja muokkaa viestejä.... wow) no minä rekisteröidyin nyt Tervetuloa näin virallisesti sitten :^D Kirjautumisesta on omat hyötynsä, niinku se että saa ilmoituksen kun joku lainaa viestiä ;^)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 10, 2017 13:38:21 GMT
Kattilastakin on muuten mystisesti kadonnut vaan jotain tyyppejä ainakin roolaajia (rip). Pitäsköhän järjestää hautajaisia?
|
|
|
Post by Miopod on Aug 10, 2017 15:08:23 GMT
Mä aina ekana aattelen et ne on tyylin kuollu tai sokeutunu tai halvaantunu eikä pääse koneelle eikä kukaa suostu kirjottaan niiden puolesta niiden gosukavereille mitä niille on tapahtunu.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 10, 2017 17:01:09 GMT
Mä aina ekana aattelen et ne on tyylin kuollu tai sokeutunu tai halvaantunu eikä pääse koneelle eikä kukaa suostu kirjottaan niiden puolesta niiden gosukavereille mitä niille on tapahtunu. Tää on aina todennäkösin teoria. Lupaan laittaa sulle ääniviestin jos sokeudun
|
|
|
Post by Miopod on Aug 11, 2017 14:43:08 GMT
Mä aina ekana aattelen et ne on tyylin kuollu tai sokeutunu tai halvaantunu eikä pääse koneelle eikä kukaa suostu kirjottaan niiden puolesta niiden gosukavereille mitä niille on tapahtunu. Tää on aina todennäkösin teoria. Lupaan laittaa sulle ääniviestin jos sokeudun Hyvä. Mä lähetän sit semmosen Stephen Hawking -tyylisen ääniviestin jos halvaannutn.
|
|
|
Post by Sibe on Aug 18, 2017 20:51:13 GMT
juu tuo tunne D---:
|
|