|
Post by marakatti on Jul 31, 2017 20:26:17 GMT
Hola vain piiitkästä aikaa. Tulin nyt puolen vuoden tauon jälkeen tänne tsekkailemaan onko paikka vielä elossa. Ehkä joku muistaa mut Aika kuolleeltahan täällä näyttää, mutta päätin nyt tulla katsastamaan josko täältä löytys vielä joku innokas roolailija kun en tijä mistä muualtakaan etsisi. Puoleen vuoteenhan siis en ole kirjottanut oikeastaan mitään roolin tapaistakaan, ja sanon nyt jo että mahan olla todella ruosteessa.. sitä ennen kuitenkin koin olevani ihan laadukas roolailija. No joka tapauksessa olis kiva nyt antaa vanhalle harrastukselle uusi mahdollisuus, joten jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä. Tällä hetkellä mua kiinnostais kokeilla oikeastaan ihan vaan jotain perus hömppää, kuten jotain suhde tai lukio aiheista. En usko olevani ihan heti valmis mihinkään kovin monimutkaisiin juoniin Mielellään kokeilisin roolia jossain puhelin sovelluksessa (esim kik on ladattavissa) koska nykyään tulee harvemmin edes konetta avattua. Mutta sitä voidaan suunnitella jos jotain kiinnostaa. ps. tälle olisi saattanu olla joku oma osio mutta laitoin nyt tänne että joku etes huomais
|
|
|
Post by vanilijallinen on Aug 10, 2017 13:28:51 GMT
Tiedätkö, ihmiset on täällä mut forkat on hiljaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 10, 2017 13:35:48 GMT
kukkuu! Munkin roolaus'taidot' (köh) on ihan ruosteessa : Ois mahtia saada tänne taas kasaan uutta kunnon ropee, esim. ne apokalypsiaropet täällä oli ihan mahteja! Oon tosi harvoin roolinu yksällä mut voishan sitä kokeilla jos jota kuta kiinnostaa, kunhan sais taas roolata :---D
|
|
|
Post by vanilijallinen on Aug 11, 2017 10:32:38 GMT
Mä roolien yksällä parin kanssa just parasta aikaa mut siis hmm nii. Aikaa ei kuitenkaan sillee oo kauheesti tuskaa
|
|
|
Post by marakatti on Aug 13, 2017 14:36:57 GMT
kukkuu! Munkin roolaus'taidot' (köh) on ihan ruosteessa : Ois mahtia saada tänne taas kasaan uutta kunnon ropee, esim. ne apokalypsiaropet täällä oli ihan mahteja! Oon tosi harvoin roolinu yksällä mut voishan sitä kokeilla jos jota kuta kiinnostaa, kunhan sais taas roolata :---D Nehän ne vasta olikin! Voi niitä aikoja.. Ihanaa olis saada semmonen pystyyn kera aktiivisten roolijoiden
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 20:29:41 GMT
kukkuu! Munkin roolaus'taidot' (köh) on ihan ruosteessa : Ois mahtia saada tänne taas kasaan uutta kunnon ropee, esim. ne apokalypsiaropet täällä oli ihan mahteja! Oon tosi harvoin roolinu yksällä mut voishan sitä kokeilla jos jota kuta kiinnostaa, kunhan sais taas roolata :---D Nehän ne vasta olikin! Voi niitä aikoja.. Ihanaa olis saada semmonen pystyyn kera aktiivisten roolijoiden No jepzjepz! Jospa vielä joku päivä onnistuis taas <\3
|
|