|
Post by miu on Jul 27, 2017 16:48:57 GMT
Hirveen nostalginen fiilis D: Tulee kaikkii gosu juttui mieleen ja on hirvee ikävä joitain malleja ja mietityttää hirveesti mitä joillekin käyttäjille kuuluu. Pliiis, muistelkaa parhaita gosu (ja miksi ei catland) juttujakin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 28, 2017 9:24:42 GMT
profiilit oli parhaita (lue:noloimpia) mut samaan aikaan profiilieditori kusi aina
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 28, 2017 20:16:35 GMT
profiilit oli parhaita (lue:noloimpia) mut samaan aikaan profiilieditori kusi aina Muistan ku olin iso ja cool 14-vuotias jolla oli värikkään hymiö- ja kuvaspämmiprofiilin sijaan edgy mustavalkoinen ja olin varma et olin esim. gosun coolein käyttäjä. 2008 oli villiä aikaa
|
|
|
Post by Miopod on Jul 29, 2017 10:21:47 GMT
profiilit oli parhaita (lue:noloimpia) mut samaan aikaan profiilieditori kusi aina Muistan ku olin iso ja cool 14-vuotias jolla oli värikkään hymiö- ja kuvaspämmiprofiilin sijaan edgy mustavalkoinen ja olin varma et olin esim. gosun coolein käyttäjä. 2008 oli villiä aikaa Mun 2007 profiili oli epilepsiariski kaikkine vilkkuvine gifeineen ja glitterkuvineen. Kaikki oli capslockilla ja comic sansilla. Eikä jääny epäselväksi kuka oli mun lempi winxkeiju. Ja tausta oli räikeen pinkillä. Kuinkahan monta ihmistä mä sokaisin?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 29, 2017 11:39:44 GMT
profiilit oli parhaita (lue:noloimpia) mut samaan aikaan profiilieditori kusi aina Muistan ku olin iso ja cool 14-vuotias jolla oli värikkään hymiö- ja kuvaspämmiprofiilin sijaan edgy mustavalkoinen ja olin varma et olin esim. gosun coolein käyttäjä. 2008 oli villiä aikaa mulla oli ihan sama tosin vuosi varmaa joku 2012 :DDDD mut sit joskus myöhemmin piti hipsteröidä ja laittaa tausta valkeeks ja kaikki tekstit niin vaaleella vaaleenpunasella että ne hädin tuskin ees erottu siitä taustasta (y)
|
|
|
Post by miu on Jul 30, 2017 17:32:24 GMT
joskus oli aika kun tosin monella oli profiili värikkäällä pohjalla ja kaikki tekstit harmaita D;
|
|
|
Post by swordsman on Jul 30, 2017 19:22:17 GMT
muistan kun mullakin oli joskus 10-vuotiaana pitkän aikaa profiilissa räikeen turkoosi tausta, pientä harmaata tekstiä ja jotain gosun hymiöitä. Ja lopussa tietysti hirvee määrä kuvia tyyliin jostain koirista. Tai itse asiassa taisin lisätä sinne jokaikisen kivan kuvan johon törmäsin jossain foorumilla. Kokonaisuus oli aika kaaos.
Ja jos nyt muistan oikein niin mulla oli sellanen profiili jotain pari vuotta aiheuttamassa päänsärkyä ihmisille ennenkun tajusin miten hirvee se oli :DD:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 31, 2017 17:40:59 GMT
joskus oli aika kun tosin monella oli profiili värikkäällä pohjalla ja kaikki tekstit harmaita D; Hyi että muistan tän ajan, silmiin sattuu vieläkin
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 31, 2017 21:03:57 GMT
joskus oli aika kun tosin monella oli profiili värikkäällä pohjalla ja kaikki tekstit harmaita D; Hyi että muistan tän ajan, silmiin sattuu vieläkin Eiks editorissa ollu oletusvärinä tekstille just se mitäänsanomaton harmaa? Jos halus mustan tekstin, se piti erikseen vaihtaa ja eihän sellasta ny keksi tehä!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 31, 2017 22:35:21 GMT
joskus oli aika kun tosin monella oli profiili värikkäällä pohjalla ja kaikki tekstit harmaita D; joo hyi XD olin jo ehtiny unohtaa tän mut nyt se harmaa räikee taas kummittelee mun mielessä :---D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 4, 2017 11:20:01 GMT
Näin yks yö unta et gosu olikin vielä olemassa ja hämmennyin herätessäni
|
|
|
Post by Sibe on Aug 6, 2017 7:48:44 GMT
muistan sen, kun hyvin monella oli gosussa kirkkaanpunainen profiili ja teksti oli kanssa jokin kirkas väri ja sokeuduin aina kun luin niitä, koska en saanu selvää tekstistä : DDD
|
|