|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2017 2:25:26 GMT
tällee ylivalottuneessa aamuyössä mietin että laitan verhoja vähän kiinnimmäs ihan hissukseen silleen ettei kukaan herää ja kun kissaki sattu vielä nukkuu vieressä niin en halunnu et se herää
no arvatkaa kuka onnistu tiputtaa koko verhotangon alas? ja sit tiputin vielä hirveästi tavaraa pöydältä ja rikoin vesilasin ja voi jösses nyt kaikki on ihan vedessä ja kissakin säikähti
Mitäs teidän maanantaihin?
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 19, 2017 4:59:02 GMT
oot erittäin taitava ihminen pakko myöntää.
mut mun maanantaihin kuuluu koko päiväinen lasten vahtiminen koska lähen lastenleirille isoseks
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2017 7:03:01 GMT
Lähden käymään opiskelupaikkakunnalla. Taidan olla ihan idiootti ku oon ottanu mun bussiliput sillei että oon siellä vähän ennen yhtätoista illalla ja lähden takasin ennen viittä huomisaamuna. :'D Oon siis kuus tuntia paikan päällä, jee jee. No, ehtii siinä ajassa kastella kukat ja kattoo postit.
|
|
|
Post by swordsman on Jun 19, 2017 19:32:23 GMT
:--D miten noin voi ees tapahtua??
mun maanantaihin on kuulunut vaan pitkä automatka jyväskylään ja nyt yritän pärjätä täällä kaks viikkoo ilman wifiä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 23, 2017 19:25:12 GMT
Toi kuulostaa kyllä kans ihan multa aina kun koitan tehdä jotain hiljaa keskellä yötä
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 26, 2017 14:15:57 GMT
:--D miten noin voi ees tapahtua?? mun maanantaihin on kuulunut vaan pitkä automatka jyväskylään ja nyt yritän pärjätä täällä kaks viikkoo ilman wifiä Jyväskylä mainittu Oisinpa mäki nyksyssä, Espoo alkaa tökkiä
|
|
|
Post by swordsman on Jun 26, 2017 21:05:22 GMT
:--D miten noin voi ees tapahtua?? mun maanantaihin on kuulunut vaan pitkä automatka jyväskylään ja nyt yritän pärjätä täällä kaks viikkoo ilman wifiä Jyväskylä mainittu Oisinpa mäki nyksyssä, Espoo alkaa tökkiä ite alan pikkuhiljaa kaivata täältä jo pois... :-D on kyl ihan hauskaa ihmetellä ihmisvilinää kaupungilla, mut alkaa tulla ikävä omaa pientä kotikaupunkia tälläsen suurkaupungin vilskeen jälkeen!
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 27, 2017 13:18:57 GMT
Jyväskylä mainittu Oisinpa mäki nyksyssä, Espoo alkaa tökkiä ite alan pikkuhiljaa kaivata täältä jo pois... :-D on kyl ihan hauskaa ihmetellä ihmisvilinää kaupungilla, mut alkaa tulla ikävä omaa pientä kotikaupunkia tälläsen suurkaupungin vilskeen jälkeen! Haha vai että suurkaupunki Mä taas kaipailen mun yksiötä, meen varmaan viikon päästä kattomaan mitä sille ja Jyväskylälle kuuluu, se on ihan söpö kaupunki kesällä.
|
|
|
Post by swordsman on Jun 27, 2017 15:13:46 GMT
ite alan pikkuhiljaa kaivata täältä jo pois... :-D on kyl ihan hauskaa ihmetellä ihmisvilinää kaupungilla, mut alkaa tulla ikävä omaa pientä kotikaupunkia tälläsen suurkaupungin vilskeen jälkeen! Haha vai että suurkaupunki Mä taas kaipailen mun yksiötä, meen varmaan viikon päästä kattomaan mitä sille ja Jyväskylälle kuuluu, se on ihan söpö kaupunki kesällä. joo, on tää ainakin Riihimäkeen verrattuna ihan kunnon city! Me tosin majaillaan täällä aika hiljasella seudulla, mut kaupungilla ja satamassa tuntuu aina olevan elämää (tai sit vaan satun sinne aina sopivaan aikaan) :-D Varsinkin näin kesällä on kyllä joo ihan mukavaa olla tällasessa vähän isommassa kaupungissa jossa tapahtumia ja tekemistä riittää, mut pidemmän päälle taidan kuitenkin viihtyä enemmän pikkukaupungeissa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 27, 2017 20:24:09 GMT
oot erittäin taitava ihminen pakko myöntää kiitos :---DD Lähden käymään opiskelupaikkakunnalla. Taidan olla ihan idiootti ku oon ottanu mun bussiliput sillei että oon siellä vähän ennen yhtätoista illalla ja lähden takasin ennen viittä huomisaamuna. :'D Oon siis kuus tuntia paikan päällä, jee jee. No, ehtii siinä ajassa kastella kukat ja kattoo postit. :DD ainakin aikaa kukkua siinä välissä :--D miten noin voi ees tapahtua?? niinno se verhotanko on muutenkin ollu vähän huterana, kerran laitoin kaverille kuvan mun huoneesta ja sit se kysy ''miks sun verhotanko on vinossa'' ja sit katoin että oho. niin äkkiäkös se siitä lens kun vetäsin </3 Toi kuulostaa kyllä kans ihan multa aina kun koitan tehdä jotain hiljaa keskellä yötä yö on kirottua aikaa lol. en ikinä kompuroi näin pahasti päivisin
|
|